piątek, 25 maja 2018

UNIA EUROPEJSKA NIE CHCE WPISAĆ MOICH ODKRYĆ NA TWITTERZE BEZ WYRAŻENIA ZGODY NA WYKONYWANIE JEJ SŁÓW

W Google nie są  wpisywane moje odkrycia od ponad dwóch lat i nie wpisano ich około 3000, a teraz Unia Europejska pokazuje mi planszę, że albo zgadzasz się na wykonywanie moich słów albo odrzuć, a wtedy zniknie to co napisałaś. Wskazuję Naukowcom którzy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć, że wiedział, że idzie wystąpić przeciwko złodziejom i bandytom. Wskazuję na drugi umysł w mózgu, że to umysł na jakim człowiek ma zmienioną energię na złodzieja i bandytę. Złodzieje i bandyci przekupili ludzi przyznających Nagrody Nobla hojnymi dotacjami za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to złodziej i bandyta oparty na drugim umyśle w mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłoszono, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych opartych na słowach odrzuconych przez mózg na jakich oszust jest przebudowany na złodzieja i bandytę. Wskazuję ludziom wykonującym słowa złodziei i bandytów, że ukrywają się przed ludźmi nie wpisywaniem  w Google moich odkryć i Naukowców którzy odkryli, że mózg odrzuca słowa kłamcy na zmienioną energię na złodzieja i bandytę i wykonującego słowa złodzieja i bandyty i że opracowali sposób na nie wprowadzanie moich odkryć na Twittera. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu, a od ponad dwóch lat  pokazują na moim Blogu, że ludzie nie  chcą czytać, a na Twitterze pokazują, że ludzie przestali wchodzić. Złodzieje i bandyci wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais który mi przysłał zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to złoczyńcy wymazali z Twittera nazwisko profesora. Z Facebooka poszukali sposób na wyprowadzenie mnie bo nie mogli przeżyć stawianych przed moim zdjęciem pięknych koron i tronów. Wymazali te piękne korony i trony i wymazali pełno ludzi a wprowadzali pokazywanie tego co lubią, że to prostytucja i wskazywanie na ociekającego krwią Jezusa, że to On przysyła kalekich ludzi i że mózg wykonuje słowa ludzi Koranu. Ja wskazuję, że wola ludzi nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę i opartą na umysłowej chorobie psychiczną chorobę i to jest prawidłowa kara dla oszustów złodziei i bandytów.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz