środa, 30 maja 2018

ANATOMIA TO WOLNA ENERGIA, A ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA UŚMIERCAJĄCA ŻYCIE WYKONUJĄCA SŁOWA KŁAMCY

Anatomia to wolna energia na jakiej oparta jest psychika oparta na rozumie w mózgu. Zmieniona anatomia to energia uśmiercająca życie wykonująca słowa kłamcy.
RODO TO ENERGIA UŚMIERCAJĄCA ŻYCIE WYKONUJĄCA SŁOWA KŁAMCY.
Każdy człowiek który wyraził zgodę na wykonywanie słów Unii Europejskiej wszedł w energię uśmiercającą życie. Pan Donald Tusk który teraz jest w Unii Europejskiej wie, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na energii śmierci, gdyż Poseł wybrany później Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk przyszedł do mnie w roku 2013 po napisaniu przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia i na pewno wiedzą o tym usunięci ze stanowisk Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest energia śmierci. Wskazuję, że każdy kłamca ma w sobie systemy neurologiczne na jakich ma w sobie inną energię jaką jest energia prowadząca na śmierć. Od tego samego dnia w którym otrzymałam wiadomość z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję, że mamy Lekarzy chcących życia i takimi byli Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Wskazuję, że nowo zatrudnieni Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia chcą śmierci ludzi. Ci Dyrektorzy nie raz przysłali mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest śmierć.
Wskazuję, że człowiek kłamca jest na uzależniającej energii od słów kłamcy na jakiej cierpi i umiera. Modlenie się morderców do Boga nic im nie pomoże.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz