niedziela, 27 maja 2018

ZŁO JEST ZAWARTE W SŁOWACH NA JAKICH WYKONUJE SIĘ WOLĘ CZŁOWIEKA

Mózg odrzuca narzucone słowa przez człowieka na umysł złoczyńcy ponieważ w narzuconych słowach zawarta jest wola uczynienia zła. Rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy, że wykazuje mózg to wola uczynienia zła. W słowach Stwórcy zawarta jest wola uczynienia dobra. Odkryłam, że mózg jest podzielony na słowa jakimi wyraża się wolę uczynienia dobra i na słowa jakimi wyraża się wolę uczynienia zła. Ludzie którzy nie wpisują moich odkryć w Google, na Twitterze, którzy nie wpisują adresów na mojej poczcie, ludzie którzy nie przesyłają mojej poczty, ludzie którzy oszukują na moim Blogu wyrażają wolę czynienia zła. Ludzie którzy wykorzystują ludzi z seksu, z pieniędzy, czy czegokolwiek innego wyrażają wolę uczynienia zła. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest oparta na woli czynienia zła i jest to wola człowieka, gdyż słowa Stwórcy wyrażają wolę czynienia dobra. Odkryłam, że energia zawarta jest w słowach i ona wykonuje wolę wyrażaną słowami. Odkryłam, że energia zajmuje się wykonywaniem woli. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne to energia wykonująca wolę zawartą w słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich oparta jest budowa człowieka zajmują się wykonywaniem woli Stwórcy. Odkryłam, że energia zajmuje się wykonywaniem woli. Jasno to pokazuje, że każdemu człowiekowi energia wykona jego wolę. Nie wiemy kiedy energia wykona wolę człowieka. Ważne jest, że każda energia wykonuje wolę. Ludzie nie mają po co modlić się do Boga bo Bóg nie wstrzyma energii ażeby nie wykonała woli człowieka. Człowiek tak jak postanowił tak ma.
Odkryłam, że zło zawarte w woli człowieka to zła energia, a dobro zawarte w woli Stwórcy to dobra energia. Albert Einstein pokazuje, że zła energia prowadzi do wykonania sposobów myślenia ludzi, a ja wskazuję, że w tych sposobach myślenia  człowieka zawarta jest jego wola i zła energia wykonuje tą wolę. Ludzie pytają różnych wróżbitów o to jaki czeka ich los, a ja wskazuję, że ludzi czeka wykonanie przez energię ich woli. Niektórzy ludzie w jakiś sposób obliczają kiedy energia wykona wolę, a Albert Einstein mówi, że energia prowadzi do katastrofy ale dodaje, że można ją wstrzymać  jeśli ludzie zmienią myślenie, a ja wskazuję, że trzeba powrócić na myślenie oparte na woli czynienia dobra bo na nim jest oparta energia życia. Wskazuję, że każdy człowiek ma los w swoich rękach, gdyż to on wydaje decyzje. Jeśli wykonujemy wolę Stwórcy, czyli wolę czynienia dobra to tylko czekać jakie dobro energia dla nas wykona.
Wskazuję, że nikt nie jest w stanie zatrzymać energii przed wykonaniem woli w jakiej jest zawarta. Nie należy wydawać decyzji o uczynieniu zła i należy robić starania o naprawienie złej energii jaka w nas jest, gdyż jeśli nie naprawimy to wola uczynienia zła zostanie wykonana. 
Odkryłam, że dobro i zło to wyrażana wola i że wyrażana wola to energia. Jesteśmy energią opartą na woli czynienia dobra, a jak wydajemy decyzję o uczynieniu zła to wprowadzamy w siebie energię zajmującą się wykonywaniem woli czynienia zła. Wskazuję, że władza i wszystkie religie są oparte na woli czynienia zła, wykorzystywanie z seksu oparte jest na woli czynienia zła i że na woli czynienia zła oparte są wszystkie choroby. Psychika stworzona przez Boga oparta jest na woli czynienia dobra, a psychika oparta na słowach kłamcy oparta jest na woli czynienia zła. Wola to energia zawarta w słowach i energia tą wolę wykonuje. 

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz