niedziela, 13 maja 2018

MÓZG OPARTY JEST NA DECYZJACH KTÓRYCH SKUTKIEM JEST DOBRO

Zapewne wie o tym, że Mózg jest oparty na decyzjach których skutkiem jest dobro profesor Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais, gdyż dowodem na to jest jego zawiadomienie mnie, że zostałam wpisana na Listę Mózgu Dobroczyńcy. Prof. Anatomii Człowieka wie, że nasz mózg jest Mózgiem Dobroczyńcy. Odkryłam, że na tym Mózgu Dobroczyńcy jest zdrowe ciało i szczęśliwa psychika. Odkryłam również, że Mózg Dobroczyńcy odrzuca słowa złoczyńcy na umysł kłamcy. Odkryłam, że kłamca jest zbudowany z systemów neurologicznych  opartych na jego słowach kłamcy. Odkryłam, że stworzony przez Stwórcę człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na prawdzie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłoszono, że zmieniona anatomia wykonuje słowa złoczyńcy na innych systemach neurologicznych jak zbudowany jest człowiek i że to słowa kłamcy jakie Mózg wykazuje na umyśle kłamcy. Odkryłam, że skutkiem wykonywania słów kłamcy jest cierpienie. Odkryłam, że na słowach kłamców oparte jest prawo ludzi, gdyż ludzie którzy przychodzili do mnie w ich sporach z organami skarbowymi cierpieli i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Odkryłam, że jak długo nie wygrywałam dla ludzi spraw to zaczynali leczyć się psychicznie lub na onkologii. Odkryłam, że cierpiąca psychika i ciało z nowotworami są skutkiem wykonywania słów złoczyńcy. Odkryłam, że złoczyńcy są świadomi, gdyż słowa trzeba narzucić i że wiedzą, że jest Stwórca bo Mózg zna słowa wykazując słowa kłamcy na innym umyśle jak umysł oparty na Mózgu. Kłamca nie ma mózgu bo sobie go nie zbudował i nie ma ciała bo sobie go nie zbudował, a wszedł do Mózgu Stwórcy i w ciało stworzone przez Stwórcę złą energią wytworzoną słowami kłamcy. To na wykonywaniu tej energii zawartej w słowach kłamcy moi klienci jak długo nie wygrywałam im sprawy leczyli się psychicznie lub na onkologii. Dr Psychiatra z 40-letnim stażem pracy, współautor książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei z organów skarbowych też ma psychicznie chorych. W szpitalach psychiatrycznych są też ludzie biorący udział w zabijaniu ludzi na wojnach. Zabijanie ludzi to czynienie zła i zachorowali psychicznie mordercy. Mordercy mówiący, że ich słowa są dla nie stworzonej przez nich psychiki wiarą w Boga mówią w kościołach, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg a mordercy mówiący, że ich słowa są dla nie stworzonej przez nich psychiki prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że Stwórca wykazuje tego kto jest mordercą psychiki na zmienionej energii wykonującej słowa kłamcy. Zmieniona energia to zła energia na jaką prawidłowo wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że człowiek jest głupi na umyśle kłamcy bo na umyśle Stwórcy ma rozum. 
                                                                                                               Barbara Paul
                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz