sobota, 22 września 2018

BÓG NIE CIERPIAŁ PRZEZ LUDZI BO NIE WYKONUJE WOLI LUDZI

Złoczyńcy w kościołach śpiewają Któryś za nas cierpiał rany dobrze wiedzą, że ten kto wykonuje ich słowa cierpi i umiera. Bóg nie wykonuje woli ludzi, a wykazuje, że wola ludzi to wola złoczyńcy zadającego cierpienie i śmierć. Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis nazywany prawem ludzi, że zadał im  cierpienie. Tym zadanym im cierpieniem było okradzenie ich przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Złodzieje mało, że okradli to jeszcze piszą, że okradzionych ludzi nie zwalnia z odpowiedzialności nieznajomość słów złodziei. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i cieszyłam się, a jeszcze bardziej moi klienci bo oddali im pieniądze. Kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych o ilości spraw jakie wpłynęły do sądów i o ilości wygranych, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi, a ja znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych w województwie ( jest wiele województw w których nikt nie wygrał żadnej sprawy przez 11 miesięcy roku 2004) warmińsko-mazurskim i uznałam, że muszę do sądów pisać, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich ja bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są Sędziowie wypowiadający inne słowa i oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że ci ludzie przyznali sobie prawo do wydawania decyzji, że ludziom  wolno wykonywać tylko czynności na słowach ludzi władzy, a ja wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazuję, że ci mordercy chcieli mnie wciągnąć na wykonywanie czynności na ich słowach na jakich psychika i ciało cierpi i umiera. Napisałam do nich, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich jesteśmy stworzeni to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wskazuję, że to mordercy napadli na Tego Kto dał im życie. Stwórca nie ma energii do zadawania cierpienia i śmierci bo nie jest mordercą i nie wykonuje słów morderców. Cierpienie jest oparte na innej energii jak energia oparta na emocjach miłości oparta na słowach Stwórcy. Energia uśmiercająca życie jest we wszechświecie z nabycia od ludzi morderców. To ludzie wzywają psychikę na naukę zabijania ludzi. To ludzie za ukradzione ludziom pieniądze zabijają ludzi których okradli. To wola człowieka ma w sobie z nabycia energię zadającą cierpienie i śmierć. Wskazuję, że mordercy nazwali dla psychiki ich słowa prawem.
Psychika i ciało na słowach Stwórcy są zdrowe, a na energii jaką ma w sobie kłamca psychika cierpi i umiera. Ludzie kościoła zamiast śpiewania Któryś za nas cierpiał rany, niech śpiewają, że każdy kto wykonuje słowa złoczyńcy cierpi i umiera i że złoczyńca jest oparty na swojej woli.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz