niedziela, 30 września 2018

MORDERCY ZA WYKONYWANIE ICH WOLI UŚMIERCAJĄ

MORDERCY POKAZUJĄ MI, ŻE JAK CHCĘ WYSŁAĆ MOJE ODKRYCIE DO SĄDU TO ZAMIAST PRZESŁANIA POCZTY POKAZUJĄ WITRYNY SKLEPOWE. MORDERCY WIEDZĄ DO JAKIEGO SĄDU MOŻNA PRZESŁAĆ WIADOMOŚĆ. 

Energię śmierci ma w sobie morderca. W Google jakby piorun trzasł po wprowadzeniu przeze mnie mojego odkrycia Zmiany w mózgu są oparte na zmianach myślenia na jakich wykonuje się wolę człowieka bo wszystko stanęło. Tuż przed wprowadzeniem tego mojego artykułu pokazywali ludzi z sześciu krajów świata, ale po jednym. Wiele krajów pokazują, że zawsze wchodzi ta sama ilość ludzi. Mordercy wiedzą że uśmiercają życie. Mordercy wyrażają swoje kpienie wobec Stwórcy życia, a Stwórca ich wprowadza na umysł mordercy na jakim morderca wykonuje czynności na swojej energii zadającej cierpienie i śmierć. Mordercy kpią sobie też z ludzi opartych na rozumie Stwórcy i to również zawiadamianiem Sędziów z Sądu Najwyższego, że na rozumie mają iść w stan spoczynku. Mordercy wywożą ludzi do obozów śmierci, strzelają do ludzi w Syrii, w Turcji więźniowie o których się  mówi, że to intelektualiści mówią, że źle wybrali bo to sadysta, a w Polsce inteligencję wywieźli do Katynia i rozstrzelali, a później mówili, że lecą samolotem pokłonić się rozstrzelanym ludziom przez innych morderców nazywających ich słowa prawem i wiarą w Boga. Ludzie z Koranu nie raz napisali do mnie, że mózg wykonuje ich wolę. Nie piszą dlaczego do mnie o tym piszą. Odpisałam, że to nie mózg a systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg odrzucił na umysł oparty na woli człowieka. Wskazuję ludziom opartym na rozumie jak mordercy opanowali nawet internet. Naciskam słowo Opublikuj a tego nie ma w spisie treści w Google. Proszę spróbować wprowadzić ten artykuł czy poprzedni Zmiany w mózgu są oparte na zmianach myślenia na jakich wykonuje się wolę człowieka i zobaczą Państwo kim są ludzie mówiący, że dają dobro. Ci ludzie mówiący, że dają dobro wydają decyzje w sprawie nie stworzonych przez nich ludzi i w sprawie pieniędzy ludzi, że przywiozą za nie do Polski ludzi ze Stanów Zjednoczonych zajmujących się zabijaniem ludzi. Mordercy mówią, że chronią ludzi, a na myśleniu Stwórcy nikt przed nikim nie musi się chronić bo nie ma morderców. Ludzie z Unii Europejskiej też mówią, że chronią ludzi a ta ochrona jest oparta na energii uśmiercającej życie jaką ma w sobie wola człowieka.
Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Od czasu opublikowania mojego artykułu, że na woli człowieka są złe emocje i że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia uśmiercająca życie wykonująca wolę człowieka na moim Blogu pokazują kilku ludzi, a na Twittera nie wpuszczają mnie za nie wyrażenie zgody na przejście na RODO na jakim wchodzi się w umysłową chorobę i wykonuje czynności na energii uśmiercającej życie. Wskazuję Sędziom na kpienie z nich przez morderców bo potrafią mnie zawiadamiać, że nie wysyłają ode mnie poczty do Sądów. Wskazuję Sędziom opartym na rozumie, że mordercy chcą Sędziów orzekających, że ludzi trzeba uśmiercać za nie wykonywanie woli morderców. Wskazuję na moje odkrycie Reżyserom pokazującym, że są ludzie dobrzy i źli, że dobrzy są oparci na rozumie, a źli na braku rozumu. Wskazuję że człowiek oparty na rozumie i na braku rozumu są zbudowani z innej energii. Wskazuję, że na medycynie nie uczy się, że wola człowieka to uśmiercanie życia.
                                                                                                    Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz