sobota, 29 września 2018

NA MOIM BLOGU WYKAZUJĄ, ŻE IM SIĘ ZGADZA UŚMIERCANIE ŻYCIA

Ażeby ludziom zgadzało się uśmiercanie życia to musi być energia życia jaką uśmiercają. Ta energia jaką uśmierca wola człowieka to energia życia z jakiej zbudowani są wszyscy ludzie. Energia z jakiej zbudowani są wszyscy ludzie jest oparta na mózgu. Energia uśmiercająca życie nie jest oparta na mózgu, a jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Piszę, że na moim  Blogu wykazują, że tym ludziom zgadza się uśmiercanie życia bo dokąd nie zobaczyli, że odkryłam systemy neurologiczne oparte na woli człowieka, że uśmiercają życie dotąd wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera w nie jednym tygodniu otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze. Ci ludzie którym zgadza się uśmiercanie życia nie mówią dlaczego wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Z Twittera otrzymałam powiadomienie, że profesor Anatomii Człowieka James  Tomaz-Morais wpisał mnie na listę anatomizando, a jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to nazwisko profesora wymazali. Na mojej poczcie mordercy zawiadamiają mnie, że nie wysłali ode mnie poczty do Biologów, do Sądów i wiedzą, że mogą nie wysyłać do Prezydenta. Ci ludzie którym zgadza się uśmiercanie życia nie mówią dlaczego przestali wpisywać w Google moje artykuły od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na woli człowieka są oparte na złych emocjach i nie wpisali ich dużo ponad trzy tysiące. Wskazuję dla Reżyserów jak Wojciech Smarzowski na ludzi złoczyńców, że Stwórca im zmienił budowę na systemy neurologiczne oparte na ich woli zadawania cierpienia i śmierci. Ci ludzie którym się zgadza zajmowanie się zadawaniem cierpienia i śmierci nie mówią dlaczego nie wpuszczają mnie na Twittera za to, że nie zgadzam się przejść na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi z Unii Europejskiej jakie uśmiercają życie. Przekazuję, że to ludziom stosującym przemoc zgadza się uśmiercanie życia. Wymuszanie to przemoc. Energię śmierci mają w sobie ludzie stosujący na psychice przemoc. Ci bandyci chcą wykonywania ich woli, a ten kto się zgodzi cierpi i umiera. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć wykonujące wolę człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności na zmienionej anatomii są oparte na odrzucanych przez mózg słowach na wolę  człowieka bo to morderca życia. Anatomia jest oparta na energii życia opartej na mózgu, a wola mordercy nie ma mózgu i nie ma energii życia.

                                                                                                Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz