piątek, 14 września 2018

ZŁODZIEJE MÓWIĄ, ŻE DAJĄ DOBRO

Złodzieje mówią, że przy pomocy nazwania ich słów prawem oni dają dobro bo mówią, że podwyższyli płace minimalne dla ludzi. Złodzieje tylko słów użyli do powiedzenia, że dają bo wydali nakaz dawania tego co mówią, że oni dają przedsiębiorcom. Złodzieje w bankach nie mówią, że pożyczają ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. To złodziej pożycza nie swoje pieniądze. Złodzieje biorą od ludzi wysokie odsetki od pożyczonych im pieniędzy jakie ukradli ludziom którym pożyczają. Złodzieje znęcają się na psychice ludzi którym ukradli pieniądze wymuszając dawania więcej. Złodzieje z firm windykacyjnych przy bankach pożyczających ludziom pieniądze jakie władza ukradła ludziom mówią do ludzi, że od pieniędzy jakie ukradli im ludzie władzy naliczają im kilka razy więcej jak pożyczyli. Złodzieje mówią, że naliczają okradzionym ludziom kilka razy więcej za wykonywanie czynności zaburzania ludziom psychicznego spokoju w celu wymuszenia od ludzi więcej pieniędzy jak wymyślili złodzieje przy pomocy nazwania ich słów prawem. Złodzieje pracujący w internecie wymuszają płacenia im za ochronę przed oszustami, a to oni są oszustami nie wpisującymi w Google moich odkryć, oszukujących na moim Blogu, Twitterze i Facebooku i nie wysyłających mojej poczty i zaburzających moją pocztę jeśli nie zapłacę im za kupienie od nich ochrony. Złodzieje z Unii Europejskiej wprowadzili przymus ochrony ludzi o jaką nikt z ludzi ich nie prosił i im nie zlecał. Złodzieje mówią, że energia na jakiej wykonują czynności to genetyka. Te czynności złodziei mózg wykazuje na zmienionej budowie człowieka na wykonanego z energii opartej na jego słowach na jakich ma budowę złodzieja. To Stwórca wprowadził słowa złodzieja na ludzki umysł na jakim  złodziej jest przebudowany na systemy neurologiczne wykonane z energii zawartej w słowach złodzieja. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał  Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności a ja odkryłam, że to wykonywane czynności na słowach złodzieja i bandyty. Odkryłam, że złodzieje mają pieniądze na zabijanie ludzi z nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga. Wierzący w Boga gwałcą małe dzieci i mówią, że to na wierze w Boga, a ja mówię, że na wypowiadaniu słów Boga kocha się dzieci a nie gwałci. Odkryłam, że  gwałciciel namawia na wykonywanie jego słów żeby zgwałcić, a złodziej namawia na wybieranie go jako władzy. Wszystkie wojny są prowadzone na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi i to są czynności na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia, a ja że na złodzieja i bandytę. Albert Einstein o energii śmierci mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi to sposoby okradania z pieniędzy i gwałcenia psychiki opartej na emocjach miłości. Odkryłam, że na tych sposobach myślenia ludzi oparte jest prawo ludzi i że wszyscy ludzie których broniłam w sądzie i w organach skarbowych byli okradzeni przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Złodzieje ustanowili dla anatomii płacenia im podatków, a anatomia wprowadziła ich w umysłową chorobę opartą na budowie złodzieja i bandyty. Medycyna mówi, że energia śmierci to genetyka, a genetyka wykazuje, że morderca zbudowany jest z innej energii jak genetyka.
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz