sobota, 15 września 2018

PSYCHICZNA CHOROBA JEST OPARTA NA INNEJ ENERGII JAK PSYCHIKA W NATURZE, A UMYSŁOWA CHOROBA NA INNYCH SŁOWACH JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Odkryłam doskonałą pracę mózgu i energii na jakiej mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu inne słowa jak są w naturze mózgu, a energia wykazuje inną energię jak energia jaka jest w naturze. Odkryłam, że natura człowieka jest zbudowana z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i jest ona oparta na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Odkryłam też umysłowo i psychicznie chorego człowieka zbudowanego z energii opartej na innych układach z pierwiastków jak są w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka stworzonego doskonałym na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków opartego na rozumie. Odkryłam, że w wyniku odrzucania przez mózg słów opartych na kłamstwie, a przez energię energii opartej na kłamstwie powstał umysłowo i psychicznie chory człowiek. Odkryłam, że umysłowo i psychicznie chory człowiek jest złym człowiekiem zbudowanym ze złej energii. Odkryłam, że umysłowo i psychicznie zdrowy jest człowiek natury. Człowiek natury to psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta na rozumie. Emocje natury są zbudowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków z jakiej zbudowany jest też mózg. Odkryłam, że myślenie, odczuwanie i budowa człowieka jest tym samym. Energia jest tym samym co myślenie, a emocje są tym samym co energia i myślenie. W wyniku narzucenia słów jest również  tym samym myślenie, odczuwanie i budowa ale oparte na innej energii opartej na innych słowach jak są w naturze mózgu. Emocje zawarte w słowach kłamcy to złe emocje. Kłamca zbudowany jest ze złych emocji zbudowanych ze złej energii. Odkryłam, że dobre emocje tworzą układy z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków a złe emocje tworzą układy z pierwiastków inne jak są w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że natura odrzuca umysłowo i psychicznie chorego człowieka jako drugą osobowość w człowieku jaka jest źle zachowującym się człowiekiem kłamcą. 
Odkryłam, że mózg i energia życia odrzucają człowieka kłamcę na złą energię na jakiej jest złoczyńcą i lub wykonującym słowa złoczyńcy. Odkryłam, że natura człowieka jest zdrowa oparta na energii życia, a chora jest osobowość odrzucona przez naturę na wolę człowieka i jest on oparty na energii uśmiercającej życie. Odkryłam, że natura to człowiek prawdomówny, a wola człowieka to człowiek kłamca.
Na moje odkrycia pracowało dużo wspaniałych ludzi opartych na rozumie za co bardzo dziękuję. Do mojego odkrycia potrzebne było poznanie prawa ludzi kłamców i wiary w Boga. W moim występowaniu przed sądami zobaczyłam, że tak samo jak mózg odrzucam słowa kłamcy i widziałam, że ludzie wykonujący słowa kłamców nazwane prawem cierpieli. W kościołach widać cierpiących ludzi, ale oni nie powinni modlić się do Boga bo to nie Bóg zadał im cierpienie a oni sami sobie lub zgodzili się na wykonywanie słów złoczyńców.   
Człowiek sam musi wyjść z cierpienia i energii śmierci w jaką sam siebie wprowadził.
Leku na słowa kłamcy nie ma, a to w słowach kłamcy jest zła energia na jakiej psychika cierpi i umiera.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz