środa, 12 września 2018

WOLA CZŁOWIEKA TO NIE JEST GENETYKA

Wolę człowieka Genetyka wprowadza na systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to psychicznie chory człowiek zbudowany z systemów neurologicznych jakie są przekładem słów narzuconych przez człowieka na wykonywane czynności. Wskazuję, że te czynności psychicznie chora zmieniona anatomia wykonuje na umysłowej chorobie jaką mózg wykazuje na umyśle opartym na woli człowieka.
Wskazuję, że wola człowieka wykonuje czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję, że wolę Stwórcy wykonują systemy neurologiczne zbudowane z energii życia. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Naukowcy Ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że systemy neurologiczne z energią życia zajmują się wolą Stwórcy na jakiej oparty jest mózg i że systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się uśmiercaniem życia opartym na umyśle opartym na woli człowieka. Kiedy w roku 2013 napisałam, że te wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie wybrany później Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił, a wypytywał mnie kto reaguje na moje odkrycia zrozumiałam, że jego cel był inny. Na moje odkrycia reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski przysłaniem mi w roku 2011 przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Przez cały czas przysyłał mi podziękowania biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Po wizycie Posła partii PO za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia uśmiercająca życie. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić pisma z Uniwersytetu Carnegie Mellon.
O moich odkryciach wielokrotnie pisałam do Prezydenta i otrzymywałam wiadomość, że w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź i nigdy nie otrzymałam. Pisałam też do Pana Jarosława Kaczyńskiego, a wcześniej do Lecha Kaczyńskiego i do innych wcześniej Prezydentów, Premierów, Komitetu Neurobiologii PAN, Stowarzyszenia Psychiatrii, Instytutu Fizyki PAN i wielu, wielu innych ludzi. Napisałam około 6700 artykułów i ponad trzy tysiące jest wymazanych z Google. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais przysłał mi na Twittera powiadomienie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to nazwisko profesora wymazali. Na Facebooku po dwóch miesiącach od mojego tam wejścia moje zdjęcie miało pierwsze miejsce. Ludzie z całego świata nakładali na moje zdjęcie piękne nakładki z serduszkami, kwiatami, napisami kocham cię. Spod mojego zdjęcia wymazali korony i trony i znaleźli sposób na wyprowadzenie mnie z Facebooka. Odkryłam, że ludzie ze zmienioną anatomią to źli ludzie. 
Wskazuję na prześladowanie na Uniwersytecie w Bydgoszczy prof. Jana Talara za to, że był nazywany przywracającym zmarłych do życia i za to, że pisze, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Ja wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na mózgu jest tylko energia życia.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz