środa, 26 września 2018

ZDJĘCIE PANA DUDY Z PANEM TUSKIEM TO RADOŚĆ W ICH TWARZACH Z POWODU WPROWADZENIA LUDZI W UMYSŁOWĄ CHOROBĘ I ŚMIERĆ

Dziennikarze pokazujący śmiejące się twarze Pana Andrzeja Dudy i Pana Donalda Tuska pytają kto zna tą mimikę twarzy. Ja mówię, że mimikę twarzy zna człowiek zbudowany z energii natury. Żadna twarz nie oszuka człowieka zbudowanego z energii opartej na rozumie. Na pewno twarze nie oszukają Reżyserów opartych na rozumie. Naukowców w programie "Album nazistów" nie oszukują twarze nazistów bo wiedzą, że mają  twarze potworów. Te twarze potworów zaprowadziły ludzi nazywających ich słowa prawem do obozów zagłady. Pan Andrzej Duda i Pan Donald Tusk przyjechali do Stanów Zjednoczonych uzgadniać zabijanie ludzi. Pan Andrzej Duda mówi, że z pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy nazwania słów morderców prawem da dla Stanów Zjednoczonych dwa miliardy na przysłanie do Polski ludzi zajmujących się zabijaniem życia. Kiedy w Polsce Pan Donald Tusk był Premierem przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych  opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem nowej Dyrektor która przysyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że jesteśmy zbudowani z systemów neurologicznych z energią życia opartą na mózgu i wykonujemy czynności uśmiercające życie na systemach neurologicznych opartych na woli ludzi. Dokąd nie napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu dotąd otrzymywałam pisma od Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z zapytaniami czego od nich oczekuję. Otrzymywałam też podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i od tego samego dnia przestały one przychodzić od którego otrzymałam pismo z Departamentu nazywającego się zdrowia, a będącego śmierci z pozdrowieniami na moje odkrycie, że na woli Stwórcy jest energia życia, a na woli człowieka jest energia śmierci.
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz