niedziela, 23 września 2018

STWÓRCA ŻYCIA ODRZUCIŁ MORDERCĘ NA ENERGIĘ ŚMIERCI

Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to odrzucona przez mózg energia śmierci na opartą na słowach mordercy. Te słowa mordercy oparte są na woli człowieka. To Stwórca mózgu tak skonstruował mózg, że inne słowa jak słowa na jakich oparty jest mózg wprowadza na wolę człowieka. Fizyk kwantowy prowadzący program o energii mówi, że energia rzeczywista nie pozwala się oszukiwać. Ja wskazuję na zmienioną anatomię za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że to energia śmierci odrzucona przez energię rzeczywistą na opartą na słowach mordercy wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu. Na moim Blogu to mordercy wykazują, że mordowani przez nich ludzie nie chcą o tym czytać, że ich mordują. To mordercy nie wpisują w Google odkryć naukowych dowodzących, że morderca ma w sobie dowód na to, że jest mordercą jakim jest w nim energia uśmiercająca życie. To mordercy wymuszają przejścia na słowa morderców z Unii Europejskiej i nie wpuszczają mnie na Twittera za to, że nie chcę przejść na wypowiadanie i wykonywanie słów morderców. To mordercy zawiadamiają mnie, że nie wysyłają ode mnie poczty do ludzi którzy nie są mordercami. To mordercy od wielu lat nie pozwalają mi wprowadzić żadnego komentarza i to mordercy od wielu lat nie pozwalają mi połączyć się ze "Szkłem kontaktowym" czy programem "Bez ograniczeń". To mordercy z programu "Religia" odrzucili bardzo szybko słowa Boga jakie odkryłam, że są w naturze mózgu. To mordercy stojący na czele kościoła pierwsi odrzucili moje odkrycie słów Boga. To mordercy zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to energia śmierci wykonująca słowa mordercy.
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz