środa, 12 września 2018

WŁADZA NIE CHCE SĘDZIÓW KTÓRZY WIEDZĄ KTO JEST ZŁOCZYŃCĄ

Sędziowie tacy jak Igor Tuleja wiedzą kto jest złoczyńcą. Władza to złoczyńcy którzy w Konstytucji piszą, że dają dobro, a w ustawach mają zapisane, że ma być czynione zło. Złoczyńcy wiedzą, że ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie wpisują w Google moich artykułów w których piszę kto jest złoczyńcą. To złoczyńcy zaburzają pracę mojego komputera, to złoczyńcy nie wysyłają ode mnie poczty. To tam gdzie rządzą złoczyńcy można nie wpisywać w Google odkryć naukowych o tym, że są złoczyńcami i oszukiwać na moim Blogu, Twitterze i na Facebooku wprowadzać złoczyńców. To mordercy wiedzą, że oskarżają Lekarzy za śmierć jaka jest ich dziełem. Kiedy wprowadzałam pocztę ażeby nadać do Lekarzy mój artykuł Oskarżani za śmierć Lekarze są przez morderców mówiących, że ich słowa są dla energii życia prawem to wprowadzają jakąś reklamę w której mówią, że oczekują na zaznaczenie dla nich odpowiedzi i nie dają mi nadać. Tylko jedną wiadomość przekazałam, a dalej już zaburzali mi wysyłanie. Ci mordercy świadomie zamykają do więzienia niewinnych Lekarzy bo energię śmierci ma w sobie morderca. Stwórca zmienił budowę złoczyńcom. Bezczelni złoczyńcy obwołali się władcami stworzeń Boga. To cham wydaje decyzje w sprawie nie stworzonych przez siebie ludzi i ma zmienioną budowę na chama. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to złoczyńca. Pełno religii, a nikt nie reaguje na to, że Stwórca zmienił budowę złoczyńcom. W naturze nie ma energii śmierci. To morderca ma w sobie energię śmierci.
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz