piątek, 14 września 2018

DO LUDZI UKRYWAJĄCYCH MORDERCÓW NALEŻY GOOGLE

Google ukrywa morderców nie wpisaniem w Google dużo ponad trzy tysiące moich artykułów. Google wymusza wykonywania słów morderców wprowadzeniem zapisu, że jak nie przejdziesz na słowa morderców z Unii Europejskiej to nie wejdziesz do siebie na Twittera. To morderca wymusza. Mordercy z Google wiedzą o czym piszę, gdyż dokąd nie wiedzieli to przekazywali mi z Twittera, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu, a na moim Blogu wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata i wszystkie moje artykuły automatycznie wprowadzane były w Google. To mordercy wymazali z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais za przysłanie mi zawiadomienia, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Zawiadomili mnie, a kiedy napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to wymazali nazwisko profesora. W tej chwili na moim Blogu pokazują siedem osób. Wskazuję, że Unia Europejska mówi o AKTA o którym też mówił w Polsce Pan Donald Tusk. Moi przyjaciele i znajomi widzą na mojej poczcie bezczelne zawiadomienia, że nie wysyłają poczty i to do sądów i wiedzą, że mogą do Prezydenta nie wysyłać. Z Facebooka wyprowadzili mnie przy pomocy zawiadomienia mnie, że moja krewna chce wejść na moją stronę, ale zawiadomili mnie na pocztę. Kiedy weszłam w tą pocztę to okazało się, że na tej stronie na Facebooku nikogo nie ma poza moją krewną i że moja krewna nie odpowiedziała na moje jej powitanie na Facebooku. Na moją stronę na Facebooku nie zapraszałam ludzi z Jesus Daily pokazujących dzieci imbecyli pod krzyżem z Jezusem ociekającym krwią i nie chciałam przedstawiciela Koranu który pokazywał zdjęcie jak głaszcze pięknego małego chłopca i pisze bzdury o mózgu. Mordercy pokazujący dzieci imbecyli pod ociekającym krwią Jezusem nie mówią nic na odkrycie naukowe, że myśli zmieniają morfologię. Dzieci imbecyle nie są zbudowane z myśli Boga, a ze swoich lub innych oszustów. Ksiądz Isakowicz-Zalewski mówi, że nie wszyscy księża są złymi, a w filmie Kler pokazuje się, że wszyscy, a ja wskazuję, że dobrzy ludzie powinni zauważyć, że kościół jest oparty na innych słowach jak są w naturze mózgu. Dobrzy ludzie chcą pomagać i mogą być psychologami lub psychiatrami. Dobrzy ludzie niech odejdą z kościoła opartego na słowach kłamców bo słowa kłamców zadają cierpienie i śmierć. To złoczyńcy zabraniają wypowiadać księżom słowa Boga. Pan Gliński mówi, że nie dał pieniędzy na film Kler a nie mówi skąd daje pieniądze i jak one są zdobyte. To złodziej żyje z zabieranych pieniędzy. To złodzieje chcą ażeby Sądy karały za nie wykonywanie słów złodziei. Ja mam wygrane wszystkie sprawy w sądach dokąd nie przyznałam się, że wygrywam na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych moich wygranych złodzieje oddawali ukradzione moim klientom pieniądze. Wskazuję, że chodzi o słowa.
Wskazuję, że Sędziowie Sądu Najwyższego nie zgadzają się ze słowami Prezydenta. Wskazuję, że na słowach ludzi nie ma anatomii, a jest śmierć anatomii. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla jest u ludzi morderców wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Sędziowie niech zlecają badania ludzi mówiących, że ludzie mają wykonywać ich słowa. Choroba psychiczna jest oparta na słowach kłamcy i wykonującego słowa kłamcy bo psychika jest oparta na prawdzie. Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła wprowadzili ludzi w energię uśmiercającą ich życie i że jest to świadome uśmiercanie ludzi bo słowa trzeba narzucić. Anatomia ma wykonywać słowa jakie są w naturze mózgu na jakich ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Wygrywałam ze złodziejami i bandytami których słowa są zapisane, że to prawo. Nie wiedziałam, że są Sędziowie którzy są złodziejami i bandytami ale dowiedziałam się jak wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie na jakich jesteśmy stworzeni. Wskazuję na różnych Sędziów jakich teraz widać w Polsce, że Prezydent wydaje postanowienia o wyrzuceniu Sędziów nie zgadzających się z jego słowami i powołuje Sędziów zgadzających się z jego słowami. Prezydent nie mówi na jakim prawie do ludzi się opiera. Wskazuję na reagujący na słowa mózg i na odkrytą zmienioną anatomię za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a nie podają, że to wykonywane czynności na słowach kłamcy. Nie podają bo kłamcy stosują przemoc na ludziach. Kłamca to morderca. To mordercy przynieśli hojne dotacje z pieniędzy jakie ukradli anatomii przy pomocy nazwania słów morderców prawem. W jednej z narad Sędzia NSA mówił, że jak przychodzi nowa władza to zmienia prawo i wprowadza nowe a ja wskazuję, że wykonywanie słów jest na systemach neurologicznych i że wykonywanie słów ludzi jest na systemach neurologicznych jakie ma w sobie bandyta. Wskazuję, że Stwórca nie pozwala bandycie wykonywać czynności na systemach neurologicznych z energią życia, a co widzi Fizyk kwantowy który w prowadzonym przez niego programie mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Wskazuję, że energię nierzeczywistą ma w sobie morderca mówiący, że jego słowa anatomia ma wykonywać. Wskazuję jak mordercy wszystko opanowali przy pomocy płacenia z pieniędzy ukradzionych naturze. Natura ludzi pracująca na morderców ma zmienioną budowę na wykonującą słowa oszustów. Mordercy mają swoich dziennikarzy którym się zgadza zadawanie cierpienia i śmierci. To z Onetu dostaję zawiadomienia, że im się zgadza wykonywanie czynności zadawania cierpienia i śmierci. Komitet Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk mówi, że to Komitet, a jak tylko wyślę do nich moje odkrycie to natychmiast odrzucają, a nie zdążyli zwołać Komitetu Neurobiologów. Wskazuję na chorych psychicznie ludzi mówiących, że są profesorami Neurobiologami i równocześnie Psychiatrami. Psychika oparta na Neurobiologii to psychika zbudowana z systemów neurologicznych opartych na mózgu. Chory psychicznie nie jest oparty na mózgu bo mózg go wyrzucił na umysłową i psychiczną chorobę.
Sędziowie oparci na mózgu nie mówili, że rację ma Minister Finansów, a orzekali, że rację mam ja. Przyzwoity człowiek nie podporządkowuje się oszustom. Od nieprzyzwoitych Sędziów mam wyrok NSA w którym jest orzeczenie, że wygrałam a przez kilka już lat wyrok jest nie wykonany. Nie wykonany dlatego, że Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu mówił w sądzie, że ja nie powinnam wygrać ponieważ do tej pory wszystkie takie orzeczenia mówią, że ludzie przegrali. Ten pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu musiał to załatwić w NSA, że wyrok nie został wykonany.  Przewodnicząca sprawie Sędzia Pani Krystyna Chustecka powiedziała, że to jest oddzielna rozprawa i sąd zgadza się ze mną. Ja wiem, że to ja mam rację i mam na to dowód. NSA odesłał mi ten dowód żeby nie było go w sądzie. Sędziów mamy tak jak w każdym zawodzie ludzi uczciwych lub oszustów. Wskazuję, że mózg oddziela oszusta od uczciwego. Sędziowie wykonujący słowa oszustów rozwalają przedsiębiorstwa i firmy które dają pieniądze na życie ludziom. Oszuści niszczą przedsiębiorstwa i wyrzucają ludzi na zasiłek lub jako bezdomnych na ulicę. Wielu byłych przedsiębiorców którzy prowadzili dochodowe przedsiębiorstwa przychodzili mnie prosić o pomoc i mówili, że zapłacą mi z zasiłku jak dostaną. Odpowiadałam, że pomogę i nie chcę pieniędzy z zasiłku. Mam  przykłady ludzi którzy wyjechali za granicę że dzwonili do mnie np. że Stanów Zjednoczonych, że dowiedzieli się, że ja wygrałam sprawę jaką oni przegrali i prosili żebym im też wygrała. Ja wygrałam i dostałam zapłatę od człowieka który mnie prosił ze Stanów Zjednoczonych mimo, że go nigdy nie widziałam na oczy. Dla ludzi którzy wyjechali do Niemiec wygrałam sprawę o ziemię w Parku w Zakopanem. Przyjeżdżali też do mnie po pomoc Polacy którzy wyjechali do Anglii. Jeden z poborców podatkowych reprezentujących Urząd Miejski wstał jak wystrzelony kiedy powiedziałam, że robię tak ażeby ludzie nie płacili podatków bo to ich niszczy. Wskazuję na wykonawców słów morderców jakimi są komornicy i firmy windykacyjne znęcające się na psychice. Wskazuję, że to od wykonywanych czynności odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel, a ja, że na słowach złodziei i bandytów których jest tylu, że aż ich słowa dla anatomii nazwali prawem i wiarą w Boga. Wskazuję ludziom chorującym, że mają zmiany neurologiczne od wykonywania czynności na słowach złodziei i bandytów. Wskazuję na Sędziów ze Stanów Zjednoczonych którzy zamknęli do więzienia wybitnego Reżysera Romana Polańskiego i znęcają się na nim około 50 lat ściganiem go a milczą na mafię pedofilską w kościołach gwałcącą małe dzieci. Roman Polański nie zastosował przemocy. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz