poniedziałek, 24 września 2018

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE WOLĘ CZŁOWIEKA UŚMIERCANIA ŻYCIA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka i że to mózg odrzucił słowa człowieka na umysł oparty na woli człowieka.
Wykonywane czynności przez anatomię to rozwój wszelkiego stworzenia opartego na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to nie jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a inna energia jak oparta na układzie genetycznym pierwiastków to energia śmierci. Lekarze którzy mówią, że chore ciała to genetyka kłamią. Chore ciała są zbudowane z systemów neurologicznych jakie są przekładem słów człowieka na wykonywane czynności. Człowiek nie stworzył anatomii, a ludzie władzy ustanowili ich słowa prawem dla anatomii, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga. Ja wskazuję, że anatomia wypowiada słowa Boga i że wypowiadanie innych słów wprowadza na zmienioną anatomię na opartą na słowach kłamcy. Wola ludzi oparta jest na słowach kłamców. Władza kłamie, że ma prawo do anatomii. Skonstruowany Mózg na słowach Stwórcy anatomii wprowadza kłamcę na umysł kłamcy na jakim kłamca jest umysłowo chory i wykonuje czynności na zmienionych systemach neurologicznych na jakich jest psychicznie chory. To kłamca mówi, że choruje genetycznie. Ja wskazuję, że na słowach kłamcy nie ma genetyki, a jest energia uśmiercająca życie. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba uzupełnić o słowa, że wykonuje czynności uśmiercania życia wykonywaniem woli człowieka. Wszyscy widzimy, że ludzie na swoim ciele wykonują słowa ludzi władzy, a ciała od ludzi władzy nie dostali. Wskazuję, że Stwórca nie pozwala na wykonywanie woli ludzi na stworzonym przez Niego ciele bo ludzie wykonują wolę ludzi na zmienionej budowie na złodzieja. Odkryłam, że z innej energii jak zbudowana jest anatomia zbudowany jest złodziej. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi wygrywałam wszystkie sprawy bo Sędziom zgadzały się moje słowa. Wszystkim ludziom zgadzają się słowa na jakich jesteśmy zbudowani, a inne słowa wypowiadają złodzieje i to złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Złodzieje nie dają ciała do wykonywania ich woli. 

                                                                                                   Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz