niedziela, 23 września 2018

DOBRO TO ENERGIA OTRZYMANA OD BOGA, A ZŁO TO ENERGIA OTRZYMANA OD CZŁOWIEKA

W swojej naturze mamy tylko dobrą energię. Ta dobra energia jest oparta na mózgu i prawidłowo widzi profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że nasz mózg jest Mózgiem Dobroczyńcy. Odkryłam, że mózg odrzuca inne słowa na umysł oparty na woli człowieka bo wola człowieka to wola złoczyńcy. Złoczyńca wypowiada słowa oparte na kłamstwie i wykonuje czynności na energii opartej na kłamstwie. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia oparta na słowach kłamcy. Nagroda Nobla należy się dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. To odkrycie wpadło w moje prawidłowe ręce bo ja występowałam przeciwko władzy i wskazywałam na cierpiących ludzi którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Widziałam, że jak długo nie wygrywałam spraw dla ludzi to zaczynali leczyć się psychicznie lub leżeli na onkologii. Wskazuję, że ludzie piszący, że ich słowa są prawem dla anatomii to oszuści bo na prawie do ludzi ich słowa nie są oparte. Wskazuję, że ludzie leczą się psychicznie na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności. Wskazuję, że ludzie leżą na onkologii na systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka. Wskazuję, że ta energia jaka jest w systemach neurologicznych wykonujących słowa narzucone przez człowieka to energia zadająca cierpienie i śmierć. Wskazuję, że wszyscy od Stwórcy dostaliśmy dobrą energię na jakiej psychika ma emocje miłości i kochania i że złą energię mamy na narzuconych przez nas słowach na jakich wykonuje się czynności zła. Wskazuję, że ludzie cierpią na wykonywaniu słów na jakich wykonuje się wolę ludzi bo to złoczyńcy. Papież który wczoraj przesłał pozdrowienia dla rządzących przesłał pozdrowienia dla złoczyńców. To złoczyńcy narzucają wykonywanie ich woli. Stwórca stworzył nas wolnymi ludźmi zbudowanymi na wolnej energii. Na wolnej energii psychika i ciało są zdrowe. Cierpienie i śmierć są oparte na słowach odrzuconych przez mózg na umysł kłamcy i zmienioną budowę na umyśle kłamcy.
Zła energia jest w ludziach z nabycia na słowach w mózgu z nabycia. Ludzie kościoła mówią żeby modlić się do Boga bo to On zadaje cierpienie i śmierć, a ja wskazuję, że cierpienie i śmierć to energia oparta na słowach kłamcy. Na słowach Boga jest tylko dobra energia i jest to energia życia. Człowiek wydał decyzje o uczynieniu zła i nabył w sobie złej energii. Stwórca na pewno nie będzie z ludzi wyciągał złej energii. To kłamcy ludzie kościoła mówią, że ludzie idą po śmierci do Boga, i że to kłamcy pokazuje odkrycie Alberta Einsteina, że we wszechświecie zła energia jest oddzielona od energii życia. Ja wskazuję, że to Stwórca odrzucił słowa złoczyńcy na złą energię a jak odrzucił to na pewno nie idzie się do Niego.
Zło trzeba naprawić i zmienić przekonania na naturalne oparte na prawdzie. Jak nie jest się złoczyńcą to trzeba powiedzieć, że nie jest się złoczyńcą a mózg i energia wie czy jest to prawdą.   

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz