piątek, 28 września 2018

SŁOWA KŁAMCY ZMIENIAJĄ UMYSŁ, PSYCHIKĘ I CIAŁO NA ENERGIĘ ZAWARTĄ W SŁOWACH KŁAMCY

Odkrycia naukowe zaprowadziły mnie do odkrycia, że mózg odrzuca słowa kłamcy na umysł oparty na słowach kłamcy i systemy neurologiczne zbudowane ze słów kłamcy na jakich kłamca ma złe emocje.
Nasza natura to systemy neurologiczne oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Na tych systemach neurologicznych opartych na prawdzie psychika ma dobre emocje, zdrowy umysł oparty na mózgu zbudowanym ze słów opartych na prawdzie, zdrowe ciało zbudowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzuconym przez ludzi słowom opartym na kłamstwie i stworzonym na kłamstwie organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła.
W Polsce mamy teraz do czynienia ze zdecydowanym sprzeciwem Prezes Sądu Najwyższego i Sędziów Sądu Najwyższego. Ten sprzeciw jest na słowa Prezydenta który mówi, że Sędziowie mają iść w stan spoczynku. Prezydent ludzi nie stworzył i nie ma prawa wydawania w sprawie ludzi decyzji. Minister Sprawiedliwości oparty na woli ludzi, czyli kłamców mówi, że Trybunał Europejski nie ma kompetencji do Polski, a przedtem to samo powiedział Premier. Ci ludzie nie mówią jakie oni mają kompetencje do ludzi. Te kompetencje przyznali sobie ci ludzie kłamcy przy pomocy nazwania słów kłamców prawem. Kłamcy przyznali sobie prawo do nie stworzonych przez nich ludzi i uważają ich za swoich służących których pieniądze wywożą na broń do zabijania ludzi i sprowadzenie do Polski ludzi zajmujących się zabijaniem ludzi. Niech płacą te wielkie miliardy dolarów ze swoich pieniędzy bo decyzje się wydaje w sprawie swoich pieniędzy, a nie zabranych ludziom. Kłamcy to nikczemni ludzie którzy kpią sobie z ludzi i uznali, że mogą kpić ze Stwórcy.
Jesteśmy stworzeni na mózgu i powinniśmy wykonywać czynności na systemach neurologicznych opartych na mózgu gdyż taka jest nasza budowa. Prowadząca rozmowę z Reżyserem Wojciechem Smorzowskim Pani Katarzyna Janowska mówi, że Wojciech Smorzowski filmem Kler uderza w naszą budowę niby opartą na wierze w Boga. Ja wskazuję, że nasza budowa oparta na mózgu nie jest oparta na wierze w Boga, a jest oparta na słowach Boga. Słowa Boga a wiara w Boga to zupełnie coś innego, a co spowodowało ogromne zło wprowadzeniem ludzi, zwierząt i prawie całej przyrody na energię uśmiercającą życie zawartą w słowach kłamcy. Wskazuję, że kłamcy, czyli złoczyńcy świadomie narzucają słowa, gdyż ich celem jest zrobienie sobie z ludzi wykonawców ich woli. Ludzie w naturze wykonują wolę Stwórcy. Mózg oparty na słowach Stwórcy reaguje na słowa kłamcy wprowadzeniem kłamcy w umysł kłamcy, psychikę i ciało oparte na słowach kłamcy. Ta psychika i ciało oparte na słowach kłamcy są zbudowane z energii zawartej w słowach kłamcy. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że kłamca ma inne systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w słowach kłamcy. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, ale nie mówi Czyje to zapisy. My te zapisy powinniśmy wykonywać, tak samo jak wykonują je wszystkie stworzenia w naturze. Ludzie kłamcy nie tylko ludzi wprowadzili w funkcjonowanie na systemach neurologicznych zbudowanych ze słów kłamcy ale zwierzęta i rośliny i całym wszechświatem oszuści zatrzęśli, gdyż Albert Einstein wskazuje, że energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein zaznacza, że te sposoby myślenia ludzi to szczególnie w rządach i ma rację bo ci łobuzy wprowadzili naturę na wykonywanie ich woli na energii uśmiercającej życie. Albert Einstein dobrze widzi, że ta zła energia jest oparta na sposobach myślenia na jakich człowiek jest głupi, gdyż pisze, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia energia śmierci jest oparta. Wskazuję, że Albert Einstein ma rację bo w człowieku energia śmierci jest oparta na słowach pochodzących od ludzi. Wskazuję, że te słowa pochodzące od ludzi zaburzyły mózg bo są w mózgu i wskazuję, że zaburzyły psychikę i ciało  systemami neurologicznymi uśmiercającymi życie bo energia śmierci zaczęła tworzyć nowotwory na energii życia. Boli zła energia. Na tych systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka człowiek nabył odczuwania opartego na złych emocjach. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że to od wykonywania czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Odkryłam, że kłamcy mają zmienioną budowę na złodziei i bandytów i że to inna energia jak energia z jakiej jesteśmy zbudowani. Światu grozi jego uśmiercenie energią wykonującą słowa kłamców, a kłamcy zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego bez wątpienia za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia wykonuje czynności zła na słowach kłamcy. Nie wszyscy w Komitecie Noblowskim są łapówkarzami, ale aż dziewięć osób stamtąd odeszło. Do mnie ludzie też nie raz mówili, że na każdego jest cena tylko na niektórych wyższa. Nie sprzedałam się złodziejom pytającym mnie czy umiem wykorzystać prawo. Jasne że umiem, ale z myśleniem złodziei nie wchodzę w związki. W moim występowaniu przed sądami miałam przyjemność spotkać wielu mądrych, uczciwych Sędziów którzy potrafili orzekać, że wygrałam z Ministrem Finansów. Sędziowie lizusy oszustów nie wydaliby takiego wyroku. Nie wiedziałam o co chodzi, że ja wygrywam sprawy a dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" pokazują, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa. Zaczęłam dopisywać w skargach dla Sędziów, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim ja widzę  słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ponieważ równocześnie poznawałam odkrycia naukowe o mózgu i psychice od razu wiedziałam, że Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili znają dwa rodzaje myślenia i że chcą ażeby wykonywane było myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi. Odpisałam na to, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Dodałam, że Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i ja nie przejdę na wykonywanie czynności na słowach złodziei i bandytów. Nigdy nie otrzymałam zabrania mi prawa wykonywania zawodu przez Ministra Finansów, a to od Ministra Finansów mam uprawnienia, a to moje koleżanki i koledzy z Krajowej Izby Doradców Podatkowych napisali do mnie, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu. Odpisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju.
Nie ma dla mnie żadnego problemu ze wskazaniem na słowa złodzieja i odbierałam moim  klientom zabrane im pieniądze przez złodziei którzy nazwali ich słowa prawem, a od czasu jak się przyznałam zaczęli orzekać, że nie znam prawa ludzi a ja mówię, że całe szczęście bo byłabym imbecylem zamiast opartej na rozumie. Widzę jak Pan Jarosław Gowin oskarża Pana Marcina Matczaka o słowa a Pan Marcin Matczak ma rację wskazując na słowa nienawiści. Nienawiść to emocje zawarte w słowach kłamcy. Na emocjach oparta jest energia i energia w słowach kłamcy to zła energia, a  zła energia uśmierca życie. Morderca to kłamca. Kłamca zadaje cierpienie oszukiwaniem psychiki opartej na emocjach miłości. Prawdomówny ma emocje miłości, a kłamca wyraża do niego emocje nienawiści oszukiwaniem prawdomównego. To paskudny człowiek kłamca. Kłamcy uśmiercili niewyobrażalną ilość ludzi i innych stworzeń i zrobili to złą energią zawartą w słowach kłamcy. Ludzie wykonują prawo ludzi i wprowadzają w siebie energię ich uśmiercającą. To samo robią wykonywaniem słów nazywanych wiarą w Boga. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia śmierci we wszechświecie oparta jest na myśleniu ludzi. Wskazuję, że to myślenie ludzi mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i systemach neurologicznych opartych na braku rozumu na jakich kłamca ma psychikę psychopaty, a wykonujący słowa kłamcy ma psychikę ofiary. Kłamcy władzy i religii uderzają w psychikę opartą na mózgu nauczaniem słów kłamców i już małe dzieci wprowadzają w choroby psychiczne. Na kłamstwie mamy pełno umysłowo chorych ludzi. Reżyser Wojciech Smorzowski i inni Reżyserzy oparci na rozumie natury widać, że mają mądre twarze. Na słowach ludzi władzy widać głupie twarze ludzi. Piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się w szambo imbecyli, a ja wskazuję na pochodzenie imbecyli, że to umysł oparty na słowach kłamców. Odkryłam, że imbecyl jest zbudowany z energii zawartej w słowach kłamcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem słów kłamców, a ja wskazuję co stało się z ludźmi na wykonywaniu słów kłamców nazwanych prawem i wiarą w Boga, że to umysłowo i psychicznie chorzy ludzie wykonujący czynności na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć. Wskazuję na podłość kłamców jaką jest mówienie, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca to nie jest genetyka, a jest to  morderca życia.     
Zygmunt Freud odkrył psychikę natury i mówi, że chorą psychikę należy leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że nikt nie jest w stanie zmienić słów kłamcy. Lekarze pomagają na energię, a energia utrzymuje się na słowach kłamcy na jakie leku nie ma. Trzeba wrócić na słowa oparte na prawdzie zanim nie osiągnie się stanu wariata który już nie wie o co chodzi.

                                                                                                     Barbara Paul

3 komentarze:

  1. jejku jaki madry blog...
    tez jestem Barbara...
    tez na przekor swiatu jestem przy swojej wierze...
    obecnie mieszkam za granica, i tu zranil mnie pewien psychopata..

    OdpowiedzUsuń
  2. please dont ever delete this blog or this post

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłamcy to nikczemni ludzie którzy kpią sobie z ludzi i uznali, że mogą kpić ze Stwórcy.

    exactly...

    OdpowiedzUsuń