sobota, 15 września 2018

STWÓRCA WPROWADZA ZŁOCZYŃCĘ W UMYSŁOWĄ I PSYCHICZNĄ CHOROBĘ

Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla wykonuje czynności zła na energii jaka jest zawarta w słowach złoczyńcy. Jesteśmy energią opartą na słowach jakie są w naturze mózgu i energia w nas zmienia się jak wypowiemy inne słowa. Na tej zmienionej energii na jakiej wypowiada się inne słowa jak oparta jest anatomia odkryłam, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmieniona jest anatomia od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te wykonywane czynności na zmienionej energii są na zmienionych słowach w mózgu na jakich czynności wykonuje złoczyńca. Odkryłam, że zmieniona anatomia to złoczyńca. Odkryłam też, że anatomia to Dobroczyńca. Prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii wie, że nasz mózg jest mózgiem Dobroczyńcy bo nigdy mnie nie widział, a po moich słowach przysłał mi powiadomienie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to mózg Dobroczyńcy to ludzie prowadzący Twittera wymazali nazwisko profesora. Ludzie złoczyńcy wymazali u mnie z Twittera tak dużo Obserwatorów o których zanim nie zobaczyli, że odkryłam, że są ludzie złoczyńcy zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Ludzie prowadzący Twittera zamknęli mi wejście na Twittera wymuszaniem zgodzenia się przeze mnie na wykonywanie słów złoczyńców z Unii Europejskiej. To złoczyńcom zgadzają się słowa złoczyńców. To złoczyńca wymusza wykonywania jego słów. Złoczyńcy walczą o ludzi do wykonywania ich słów i każdy z nich stosuje przemoc. Przemoc Stwórca wykazuje na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. To na energii do stosowania przemocy oparty jest złoczyńca. Złoczyńca Pan Jarosław Kaczyński przysłał list do odczytania na Konkursie Chopinowskim na Instrumentach Historycznych gdzie ludzie którzy mają Kulturę zareagowali buczeniem na słowa człowieka który nie ma kultury. To człowiek który nie ma kultury mówi, że jego słowa są prawem dla nie stworzonych przez niego ludzi. Tak samo nie ma kultury rywalizujący z Panem Jarosławem Kaczyńskim Pan Donald Tusk. Ludzie którym zgadzają się słowa ludzi którzy nie mają kultury też nie mają kultury. Człowiek który nie ma kultury jest zbudowany z energii zawartej w jego słowach na jakich widać, że nie ma kultury. Ludzie którzy nie mają kultury zasiadali nie raz na filmach i teatrach i występowali i występują przeciwko kulturze bo to chamstwo. Stanisław Wyspiański widzi, że to cham miał złoty róg, a został mu się jeno sznur. Wskazuję, że cham ma z nabycia w sobie słowa na jakich wypowiada słowa chama i mordercy który mówi, że ludzi trzeba zabijać. Cham ma pieniądze z okradania ludzi przy pomocy nazwania słów złodzieja prawem i wiarą w Boga. Panu Jarosławowi Kaczyńskiemu zgadza się wierzyć w Boga, ale nie mówi dlaczego musi im płacić za namawianie stworzeń Boga na wykonywanie jego słów. Wszyscy ludzie nazywający siebie władcami mają przebudowane ciała na oparte na psychicznej chorobie opartej na umysłowej chorobie. Mordercy zamykają  do więzienia Lekarzy za brak umiejętności leczenia z energii śmierci na jakiej wykonuje się ich słowa. Na medycynie uczą, że energia śmierci to energia życia i ci ludzie mówią, że energia śmierci to genetyka. Wielu lekarzy bierze dużo pieniędzy za leczenie, a nie ma leku na energię uśmiercającą życie wykonującą słowa kłamcy. Pomaga Lekarz oparty na rozumie który widzi, że w człowieku naprawiła się energia. Ja wskazuję, że ta naprawiona energia jest oparta na słowach naprawionych przez człowieka jakie zmienił z wykonywania czynności zła na wykonywanie czynności dobra. Aktor Krzysztof Pieczyński przedstawia przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła, a ci ludzie opowiadają o Bogu. Wskazuję, że ci ludzie opowiadający o Bogu to złoczyńcy ze zmienioną budową na złoczyńców. Ludzie kościoła nie tylko zabijają ludzi, a jeszcze gwałcą i to na wielką skalę i też małe dzieci. Wskazuję jakie to czynności wykonuje zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Wybrany Ministrem Kultury Pan Piotr Gliński mówi, że nie dał żadnych pieniędzy na film Kler, a ja wskazuję, że na Kler jaki wykonuje ich słowa zadające cierpienie i śmierć daje pieniądze. To żaden człowiek kultury który mówi, że  ma prawo decydowania o tym na co wydać zabrane ludziom pieniądze. Wskazuję na co dają pieniądze, że dla kościoła namawiającego psychikę stworzoną przez Boga na wykonywanie słów złoczyńców i dla ludzi po 500+ za głosowanie na złoczyńców i dla wszystkich innych ludzi za wykonywanie czynności na słowach złoczyńców. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia a ja odkryłam, że na złoczyńcę. Z Instytutu nazywającego siebie medycyny nie raz otrzymuję zapytanie jak wrócić na systemy neurologiczne oparte na prawdzie skoro się mówi prawdę. Zmarły na glejaka jakiego medycyna nazywa glejakiem mózgu, a ja mówię, że nie ma chorób mózgu, ksiądz Jan Kaczkowski mówił, że wypowiadanie pięknych słów to nie wszystko. Ja wskazuję, że na pięknych słowach mówi się głosem o energii życia, a prof. Biochemii Maria Szulc mówi, że trzeba uczyć się głosu natury. Ja wskazuję, że człowiek który uczy się głosu natury nie mówi głosem natury. Maria Szulc i wielu ludzi jak ona chce kodowania do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobrych, a ja wskazuję, że mózg to kodowanie wprowadza w umysłową chorobę, a nie do mózgu. Do mózgu złoczyńca nie ma wstępu. Do energii życia złoczyńca nie ma wstępu, a co bardzo dobrze widzi Fizyk kwantowy w prowadzonym przez niego programie o energii w którym mówi, że energia rzeczywista nie daje się  oszukiwać. Ja wskazuję, że z innej energii jak rzeczywista zbudowany jest oszust którego mózg wprowadził na umysł oparty na braku rozumu. Oszuści chcieliby przy pomocy kombinowania myślami wprowadzić mózg na wykonywanie ich woli, a mózg ich wprowadził w umysłową i psychiczną chorobę.
Dla Ludzi którzy przyznali I Nagrodę na Konkursie Chopinowskim na Instrumentach Historycznych dla Tomasza Rittera przekazuję, że mają emocje natury bo Tomasz Ritter jego grą wprowadza w cudowny świat emocji na jakich oparta jest nasza natura.
Złoczyńcy o programie "Jaka to melodia" mówią, że to najlepszy program, ale nie mówią, że na emocjach miłości i rozumie Roberta Janowskiego.
Dla Ludzi którzy przyznali Nagrodę Nobla za zmienioną anatomię przekazuję, że też mają cudowne emocje oparte na rozumie na jakim nie dali się przekupić mordercom za hojne dotacje.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz