sobota, 15 września 2018

ROZUM I ENERGIA ŻYCIA SĄ OPARTE NA WOLI STWÓRCY

Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach odkrył psychikę Zygmunt Freud i nazwał ją podświadomością. Ludzie nazywają podświadomością naturę, a ja odkryłam, że natura jest świadoma. Człowiek oparty na rozumie jest świadomy. Odkryłam, że człowiek oparty na braku rozumu jest nieświadomy. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to człowiek nieświadomy oparty na braku rozumu. Mózg wykazuje wolę człowieka na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy przy odkryciu rozumu w mózgu mówią, że rozum w mózgu nie zna słów, a ja odkryłam, że rozum jest oparty na słowach i dowodem na to jest, że inne słowa jak słowa na jakich jest oparty wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że nie ma mózgu który nie zna słów. Dzieci w programie Genialny umysł znają słowa.
Medycyna która mówi, że człowiek jest chory genetycznie jest umysłowo i psychicznie chora, gdyż genetyka to energia zbudowana z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta na rozumie. Na braku rozumu nie ma energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków a jest energia na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia. Zmieniona anatomia jest oparta na innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne oparte na rozumie. Energia oparta na woli człowieka to energia śmierci o której Albert Einstein pisze, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia ludzi ta energia jest oparta. Ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację bo na energii opartej na woli człowieka człowiek jest głupi i wykonuje na tej energii czynności uśmiercania swojego życia.  Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu na jakim wykonuje się wolę człowieka. Ludzie którzy chcą ażeby wykonywać ich wolę mówią, że Boga nie ma, a ja wskazuję, że Stwórca zmienił im budowę na umysłowo i psychicznie chorych. Ludzie władzy zwalniają ludzi ze stanowisk jak zobaczą, że ma rozum. Ja mówię, że dobrze jak ludzie którzy mają rozum  odejdą z wykonywania czynności na braku rozumu bo Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że na umysłowo i psychicznie chorego człowieka. Ja na rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo Sędziom opartym na rozumie zgadzają się słowa na jakich ma się rozum. Kiedy zaczęłam dopisywać w skargach, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie na jakich oparty jest rozum na jakich ja widzę złodzieja i bandytę to Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie którzy nie mają rozumu wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sędziowie ci na pewno zobaczyli, że jak więcej ludzi będzie opierało się na rozumie to odbiorą wszystkie pieniądze złodziejom bo mnie oddawali. Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu występował w sprawach po stronie woli ludzi. Pewnego dnia spóźniałam się na rozprawę i była przerwa kiedy przyszłam, a on powiedział, że ja nawet jak się spóźniam to wygrywam bo on już wie, że sąd orzeknie, że to ja wygrałam. Kiedy ten pełnomocnik oparty na woli ludzi zobaczył, że w wojewódzkich sądach ja też wygrywam to zapytał czy mogę na następną rozprawę przynieść moją książkę "Nasza Boskość".  Kiedy przyniosłam to nie zapytał nawet ile kosztuje, a ja wiem, że ludzie oparci na woli ludzi są przyzwyczajeni brać i nie płacić. Oszuści w internecie nie mówią skąd znają cenę za moją książkę "Nasza Boskość", że to 5 złotych, a teraz piszą, że 9 złotych. Oszuści nie opierają się na prawdzie bo oszust jest oparty na wymyślonych słowach.
Umysł oparty na braku rozumu jest oparty na wymyślonych słowach na jakich jest oparta wola człowieka a na wymyślonych słowach człowiek jest umysłowo i psychicznie chory wykonujący czynności na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności. Wskazuję, że ludzie wykonują czynności na woli ludzi, ale na systemach neurologicznych opartych na wymyślonych słowach.
Nikt jeszcze nie widział człowieka zbudowanego przez wybieranych przez ludzi przywódców czy to politycznych czy religijnych, ale każdy kto ma rozum widzi, że to umysłowo i psychicznie chorzy ludzie. Prof. Jan Talar mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje, a ja wskazuję, że on ma rację bo śmierć jest oparta na umyśle opartym na woli człowieka na jakiej mózgu nie ma.
Wola człowieka nie zbudowała sobie mózgu, a mózg oparty na woli Stwórcy wprowadza oszusta w umysłową i psychiczną chorobę na jakiej wykonuje czynności uśmiercania życia.
Wskazuję na mądrość Alberta Einsteina, że on po energii śmierci wie, że jest pewny co do głupoty ludzi na których ta energia śmierci jest oparta. Wskazuję na ludzi medycyny którzy mówią, że energia śmierci to genetyka. Ja mówię, że genetyka to energia życia. Ci nazywający siebie lekarzami opartymi na energii śmierci przysyłają mi pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w odpowiedzi na moje odkrycie, że energia jaka jest w systemach neurologicznych zbudowanych z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków  to energia życia, a energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka to energia śmierci oparta na innych układach z pierwiastków jakie są przekładem słów człowieka na energię śmierci. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest przekładem woli Stwórcy jaka jest w naturze mózgu. Odkryłam, że jesteśmy energią opartą na słowach i jak wypowiadamy inne słowa to zmieniamy w sobie energię na wykonującą nasze słowa na jakich człowiek jest głupi, chory i umiera. Odkryłam, że energia oparta na słowach człowieka oparta jest na umyśle na jakim człowiek jest nieświadomy. Odkryłam, że Zygmunt Freud odkrył świadomą psychikę, a Karol Jung nieświadomą. Odkryłam, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na wolnej energii, a psychika odkryta przez Karola Junga jest oparta na uzależnieniu od myśli. Odkryłam, ze człowiek wymyślił słowa do wykonywania swojej woli i wszedł w energię od jakiej jest uzależniony i na niej cierpi i umiera.
Ludzie którzy dali hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to głupi człowiek idą w stronę imbecyli zbudowanych z energii opartej na braku rozumu.
W szpitalach i zakładach psychiatrycznych umysłowo chorzy mówią, że Napoleonami jest ich wielu.
Na mojej stronie ktoś oparty na rozumie pisze, że moja strona ma dobrą reputację, a ludzie prowadzący mojego Bloga podają, że im opieranie się na rozumie nie jest znane.
Ludzie w Google piszą używaj rozumu, a ja mówię, że rozum się ma albo nie ma i że ludzie którzy nie wpisują moich odkryć w Google nie mają rozumu.
                                                                                                    Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz