sobota, 29 września 2018

ŻYCIE JEST WIECZNE NA SŁOWACH STWÓRCY ŻYCIA

Życie jest oparte na budowie człowieka z systemów neurologicznych opartych na mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Na tych zapisach jakie są w naturze mózgu człowiek żyje. Energia życia jest oparta na zapisach w mózgu. Prowadząca rozmowę z Reżyserem Kleru Pani Katarzyna Janowska powiedziała, że Wojciech Smarzowski uderzył w budulec człowieka, a ja mówię, że pokazał zmienioną anatomię za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a Wojciech Smarzowski pokazuje tak jak ja, że to czynności zła. Gwałciciele podają opłatek gwałconym i mówią, że to Ciało Chrystusa. Ludzie kościoła żyją za pieniądze wyłudzone stworzeniom Boga i biorą pieniądze od złodziei ludzi władzy zabierającym ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. To jest zmieniona anatomia ludzi złodziei i bandytów opartych na ich słowach jakie mają z nabycia w mózgu. Wola człowieka ma swój umysł z nabycia w mózgu i na nim zmienioną budowę na złodzieja i bandytę. Prowadzący badania genetyczne nie mówią, że złodziej i bandyta to nie jest genetyka. Prowadzący badania genetyczne nie mówią, że złodziej i bandyta zbudowany jest z innych systemów neurologicznych jak zbudowana jest genetyka. Oszuści różnych religii mówią, że prowadzą do Boga, a mówią też, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że trzeba się do Niego modlić i prosić Go o zdrowie i życie. Zdrowie i życie to zabrali ludzie władzy i kościoła bo to na ich słowach ludzie mają zmienioną budowę na energię uśmiercającą życie. Mordercy mówią, że to Bóg uśmierca. Aktor Krzysztof Pieczyński przedstawia przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła. Ja wskazuję, że na budowie człowieka opartej na słowach jej Stwórcy nie ma ludzi morderców. Wskazuję, że wszyscy ludzie władzy zawsze mają ludzi zajmujących się zabijaniem ludzi i że płacą miliardy dla Stanów Zjednoczonych za przysłanie morderców do Polski i jakichś Patriotów za miliardy dolarów ukradzione ludziom. Ludzie na energii otrzymanej od Stwórcy wytwarzają dobro, a ludzie mordercy zabierają pieniądze za wytworzone dobro, dzielą się z mordercami kościoła i dają pieniądze na zabijanie ludzi. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko mordercom i wskazał, że to na słowach morderców oparte są organy kościoła, władzy i wymiaru sprawiedliwości. Widzimy teraz w Polsce, że ludzie władzy pomiatają Sędziami z Sądu Najwyższego ogłoszeniem, że zmieniają słowa zapisane w Konstytucji. To złodzieje i bandyci mają zapisane inne słowa w Konstytucji, a inne w ustawach. To złodzieje i bandyci mówią, że ludzie mają odwoływać się od sądu do sądu, a nie mówią, że wszystkie sądy są oparte na słowach ludzi oszustów. Gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku przeprowadziła badania o ilości spraw jakie wpłynęły do sądów wojewódzkich i o ilości wygranych i przegranych i podaje, że nic nie pomogło powołanie od roku 2004 wojewódzkich sądów. Ja wskazuję, że nie pomogło bo te same słowa są w sądach i nie wiadomo ile powołałoby się sądów to jak te same słowa są nazywane prawem to nic nie pomoże, a ludzie mają więcej sądów do utrzymania. Nie widać dziennikarzy reagujących na moje wskazywanie, że w kraju przegrało sprawy w sądach ponad 99,5% ludzi, a ja sama w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Nie widać dziennikarzy reagujących na moje pisanie, że kiedy zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazuję, że dokąd się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie to w NSA mam wygrane wszystkie sprawy. Nikt nie reaguje z dziennikarzy na moje pisanie, że NSA oskarżył mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej, a ja piszę, że znam tą skargę i przesłałam jej wzór do NSA bo dostałam go na naradzie z Sędzią NSA. Ja znam tą skargę kasacyjną ale ja nie chcę jej przestrzegać bo przy jej pomocy okrada się ludzi. Ludzie piszą w Google, że wszyscy mamy dwa umysły w mózgu, a ja mówię, że w naturze mamy tylko jeden umysł oparty na mózgu i że na umyśle opartym na woli człowieka nie ma mózgu a jest umysłowa choroba i psychiczna choroba oparta na zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Ta zmieniona anatomia to budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie ogłosili, że zmieniona anatomia to budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na drugim umyśle w mózgu na jaki mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka. O tym nie mówi też nauka medycyny, a chodzi o życie i śmierć. Byłam w zachwycie jak Wojciech Smarzowski powiedział do prowadzącej z nim rozmowę Pani Katarzyny Janowskiej może wróćmy do tego budulca człowieka.  Wskazuję na ten budulec że jest wykonany na słowach Boga, a na wierze w Boga jest zmieniony ten budulec na oparty na słowach ludzi bandytów ze złymi emocjami mówiącymi, że świat ma wykonywać ich słowa. Wskazuję na złe emocje oparte na umyśle opartym na woli człowieka. Na woli Stwórcy mamy emocje miłości. U cudownie tańczących ludzi można nie raz usłyszeć słowa, że łączy ich miłość, a nie są ze sobą. Ja wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu wszystkich nas łączą emocje miłości, a emocje kochania łączą ludzi których Stwórca ze sobą połączył. Na słowach Stwórcy wiemy i to w każdej sprawie, a na słowach ludzi oszustów nie wiemy bo mają zmienioną anatomię na umysł nieświadomy oparty na słowach oszusta. Wszystkich ludzi oszuści wprowadzili w ich słowa zadające psychice cierpienie nauczaniem słów kłamców. Jeszcze w kościołach gwałcą małe dzieci i zadają im cierpienie na całe życie. Mam przykład wygranej przeze mnie sprawy w NSA której wyrok nie jest wykonany już klika lat, a co jest tego przyczyną to słowa Radcy Prawnego reprezentującego Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu który mówił na rozprawie że ja nie powinnam wygrać bo do tej pory wszystkie takie sprawy są przegrane. Sędzia przewodnicząca sprawie Pani Krystyna Chustecka powiedziała, że to jest oddzielna rozprawa i Sąd orzeka, że to ja mam rację. Wyrok od kilku lat nie jest wykonany, a przyczyna bez wątpienia jest taka, że chcą utrzymać dotychczasowe orzeczenia mimo, że są to złe orzeczenia bo na sto procent ja mam rację i Sąd pod przewodnictwem Sędziego NSA Pani Krystyny Chusteckiej. Piszę o tym ażeby zwrócić uwagę na słowa, że to one są przyczyną, że ktoś wygrał lub przegrał i że jest to zależne od stanu myślenia Sędziego. Wskazuję na mózg, że jego nikt nie oszukał bo każdy swoje słowa do oszukiwania ma na umysłowej i psychicznej chorobie opartej na zmienionej anatomii jaka jest zmienioną energią o której Albert Einstein prawidłowo mówi, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja też jestem pewna.
Wskazuję na ludzi kłamców, że ich słowami z emocjami nienawiści uderzają w psychikę opartą na  emocjach miłości. Za dobro kłamca daje zło. Stwórca nikomu nic złego nie zrobił, a złoczyńcy przybili Go do krzyża, wyśmiewali, wyszydzali i zostawiali ludzi przybitych do krzyża cierpiących aż umrą. Ilu było ludzi bandytów podają przekazy, że brakowało drzew na krzyże a ludzie otrzymywali tytuły mistrzów przybijania do krzyża. Na taki stan ludzi zareagował Stwórca i dobrze wiedzą Naukowcy którzy mówią, że Jezus sam szykował się na śmierć. Wskazuję, że Jezus wiedział, że przyszedł do złodziei i bandytów ze zmienioną budową na złodziei i bandytów. Kiedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu napisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Ludzie lepsi nie są od przybijających do krzyża bo wytwarzają broń uśmiercającą życie. W programach telewizyjnych można zobaczyć bandytów ludzi władzy jak szukają który Fizyk wyprodukuje im bombę atomową. Albert Einstein się zgodził i żałuje tego i pisze, że chciały poznać  myśli Boga. Dobrze domyśla się Albert Einstein, że energia życia jest oparta na myślach Boga, gdyż widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Wskazuję, że to złodzieje i bandyci nie ogłosili przy odkryciu kodu genetycznego, że przekład zapisów na wykonywane czynności na energii życia to słowa Stwórcy.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz