wtorek, 18 września 2018

REAGUJĄCY NA SŁOWA MÓZG I OPARTA NA NIM ENERGIA

Człowiek to energia oparta na mózgu. Mózg oparty jest na słowach opartych na prawdzie i wraz z wypowiedzeniem przez człowieka słów opartych na kłamstwie mózg wprowadza je na umysł kłamcy, a wraz ze słowami kłamcy zmienia się w nim energia na opartą na słowach kłamcy. Odkryłam doskonałe stworzenie człowieka na energii opartej na rozumie i że wypowiedzenie innych słów mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek jest zbudowany z energii opartej na braku rozumu.Tą energię opartą na braku rozumu widzi Albert Einstein we wszechświecie że to energia prowadząca do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że każdy człowiek ma w sobie energię wykonującą jego słowa prowadzącą na śmierć. Odkryłam, że te słowa prowadzące na śmierć to słowa kłamcy. Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii we wszechświecie, że to zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi i prawidłowo wie, że szczególnie w rządach. Prawidłowo wie, gdyż  gdyby tak jak ja występował przed sądami w obronie cierpiących ludzi to by wiedział tak samo jak ja, że ich okradli. Ci złodzieje nazywający ich słowa prawem mało, że ludzi okradają to jeszcze piszą, że okradzionych ludzi nie zwalnia z płacenia kar za nieznajomość myślenia złodziei i bandytów. Odkryłam, że w ludziach zmienia się energia wraz ze zmianą myślenia w mózgu. Odkryłam przede wszystkim, że mózg reaguje na słowa złodziei i bandytów wprowadzeniem ich w zmienioną budowę odczuwania na zadające cierpienie i śmierć. Odkryłam, że to zmienione odczuwanie jest oparte na zmienionej energii. Zygmunt Freud odkrył psychikę zbudowaną z energii jaka jest w naturze człowieka, a ja odkryłam, że ta psychika jest oparta na rozumie w mózgu. Odkrywcy kodu genetycznego mówią, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a ja odkryłam, że to przekład zapisów na jakich ma się rozum i odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności, że to energia oparta na braku rozumu. Wskazuję, że piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, a ja wskazuję, że oni są zbudowani z energii opartej na braku rozumu w mózgu. Wielkimi nazywam Reżyserów opartych na rozumie, gdyż widzą oni wykonywane czynności przez mędrca i głupca i to pokazują. Reżyserzy oparci na rozumie widzą twarz mędrca i głupca, a ja odkryłam, że te twarze są zbudowane z innej energii. Wszyscy ludzie oparci na rozumie odróżniają twarz mędrca od głupca i widzą twarz potwora Naukowcy w programie "Album nazistów". Wskazuję wszystkim ludziom, że wraz z narzuceniem myślenia zmienia się budowa człowieka na energię jaka jest przekładem słów narzucającego myślenie na zmienioną budowę. Wskazuję, że oszuści modlą się do Boga ażeby na energii jaka jest przekładem ich słów nie cierpieli i nie umierali. Wskazuję na słowa prof. Jana Talara, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje, a ja wskazuję, że na tym mózgu który nie zna śmierci zbudowana jest nasza psychika z systemów neurologicznych opartych na mózgu.
Wskazuję, że wraz z narzuceniem słów zmienia się w człowieku energia, a na energii oparta jest psychika i że na tej zmienionej energii jest psychika psychopaty i wykonującej słowa psychopaty ofiary. Wskazuję, że człowiek jest tyle chory psychicznie ile ma w sobie nabytej energii i że na tej nabytej energii jest umysłowo chory na nabytych w mózgu słowach.
Wskazuję na oszustów ludzi władzy mówiących, że ich słowa są prawem dla psychiki, że oni na tych ich słowach nazywanych prawem są umysłowo i psychicznie chorzy. Wskazuję, że umysłowo i psychicznie są chorzy ludzie kościoła, gdyż są oparci na innych słowach jak słowa Boga na jakich mówią, że wierzą w Boga. Wskazuję na umysłowo i psychicznie chorych ludzi uprawiających seks na energii opartej na narzuconych słowach na jakiej emocji kochania nie ma, a jest wykorzystywanie z emocji kochania i gwałt.
Wskazuję, że nikomu nic nie pomoże modlenie się do Boga bo to nie na słowach Boga oparte jest cierpienie i śmierć, a na słowach człowieka zadającego cierpienie i śmierć. Wskazuję Reżyserom opartym na rozumie na medycynę która mówi, że zajmuje się leczeniem ludzi, a uczy, że systemy neurologiczne na jakiej nie ma anatomii to genetyka. Wskazuję, że na systemach neurologicznych wykonujących słowa ludzi nie ma genetyki bo to mordercy życia. 
Odkryłam, że człowiek zbudowany przez Stwórcę jest doskonały oparty na rozumie, na szczęśliwym odczuwaniu, że to mędrzec i inteligentny człowiek i odkryłam, że człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie to oszust, nikczemny i podły człowiek  o którym dobrze mówi Stanisław Wyspiański w jego utworze Wesele pisząc, że miałeś chamie złoty róg został ci się jeno sznur.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz