środa, 19 września 2018

CZŁOWIEK, KTÓRY MÓWI, ŻE PRZY UPRAWIANIU SEKSU BUDOWAŁ SWOJE DZIECI TO IMBECYL

Ludzie z Jezus Daily pokazywali mi na mojej stronie na Facebooku zakrwawionego Jezusa że niby na Jego słowach oparte są dzieci imbecyle, a ja wskazuję, że ludzie oparci na słowach Stwórcy są oparci na rozumie. Imbecyle wtargali na moją stronę nie proszeni na jakiej byli ludzie oparci na rozumie z pięknymi talentami opartymi na rozumie. Nie proszeni na moją stronę wchodzili imbecyle mówiący, że są zbudowani na Koranie. Imbecyle z Koranu pisali do mnie, że mózg wykonuje ich wolę. a ja im odpisywałam, że ich wolę wykonuje energia oparta na braku rozumu. Odkryłam, że na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi ludzie są różnego rodzaju imbecylami wypowiadającymi słowa do oszukiwania. Odkryłam, że ludzi imbecyli jest tylu, że aż ich słowa nazwali dla anatomii prawem i wiarą w Boga. Anatomia oparta jest na rozumie i wykazuje słowa imbecyli na umyśle opartym na braku rozumu. Ludzie którzy stworzyli internet wykazują, że im się  zgadza wypowiadanie słów ludzi którzy są imbecylami których mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Ludzie którzy stworzyli Google wykazują, że dla nich człowiek który jest głupi jest normalnym. Imbecyle co chwilę rozłączają mnie z internetem.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz