czwartek, 27 września 2018

INNE CZYNNOŚCI JAK WYKONUJE ANATOMIA WYKONUJE KŁAMCA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Odkryłam, że anatomia wykonuje czynności na myśleniu opartym na prawdzie i są to czynności dobra i odkryłam, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na myśleniu opartym na kłamstwie i są to czynności zła. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu to umysł kłamcy oparty na woli człowieka i że to na tym umyśle kłamcy jest zmieniona anatomia od wykonywanych  czynności zła. Odkryłam, że Stwórca zmienił budowę kłamcy na systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć i że na tej budowie kłamcy oparta jest umysłowa i psychiczna choroba.
Na zmienionej budowie wykonywane jest prawo ludzi i wszystkie religie i na tej zmienionej budowie wola człowieka wykonuje czynności zła. Na woli ludzi występuje kłamca narzucający słowa i wykonujący słowa kłamcy. Kłamca okrada, a wykonujący słowa kłamcy jest okradany. Zatem odkryłam, że cierpiąca psychika i cierpiące ciało są na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy i na nich ludzie cierpią i umierają. Kłamca nie uzgadnia i widać to jak Prezydent zawozi pieniądze do Stanów Zjednoczonych na wykonywanie czynności zła. To na te systemy neurologiczne oparte na innej energii jak oparta jest psychika widzi sprzeciw podświadomości Zygmunt Freud, a dobrze to pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu  w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na systemach neurologicznych, a ja odkryłam, że na innych jak oparta jest anatomia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje odrzucane przez mózg słowa kłamcy na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca. 
Odkryłam, że mózg odrzuca na umysł kłamcy wykonywane czynności zła jakimi jest okradanie, gwałty, zabijanie ludzi, zadawanie cierpienia psychice. Odkryłam, że te wykonywane czynności na budowie kłamcy są na systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii jaka zadaje psychice i ciału cierpienie i śmierć. Odkryłam, że systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy nie mają oparcia w mózgu i dlatego ci ludzie nie mają pamięci i błąkają się po ulicach nie wiedząc dokąd idą i co robią. Odkryłam, że na tej zmienionej anatomii na wykonującą słowa kłamcy oparte są wszystkie choroby i śmierć. Odkryłam, że cierpienie zadają systemy neurologiczne na jakich wykonuje się czynności okradania na prawie ludzi i wierze w Boga i również na wykonywaniu czynności zła jakimi są gwałty i wojny. Żołnierze wykonujący czynności zła na wojnach przyjeżdżają psychicznie chorzy od wykonywania czynności zła na systemach neurologicznych opartych na woli kłamców. To na tych systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy oparta jest umysłowa i psychiczna choroba. To ludzie władzy i kościoła wysyłają ludzi na zabijanie ludzi. Wskazuję jak wiedzą ludzie kłamcy, że wykonują czynności zła bo nie wpisują w Google moich odkryć, a kilka lat temu automatycznie wchodziły moje artykuły po naciśnięciu słowa opublikuj. Widzę, że od czasu do czasu wprowadzają do spisu treści w Google jakiś mój artykuł i czasami wyślą ode mnie pocztę. Zaburzają moją pocztę i wymuszają przejścia na wykonywanie słów kłamców pod nazwą Rodo i nie wpuszczają mnie na Twittera bo nie wyrażam zgody na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie i na jakich jest się umysłowo i psychicznie chorym, a co nie jest anatomią. Oszukują na Blogu, a dzisiaj po raz pierwszy wymazują już do tej pory pokazywanych ludzi wchodzących w tygodniu. Złoczyńcy mówią, że chronią, a na systemach neurologicznych opartych na prawdzie nikogo się nie chroni bo nie ma ludzi czyniących zło. Wskazuję na słowa Naukowców w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że ci źli ludzie mają zmienioną budowę na systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii i że są one  oparte na umyśle kłamcy opartym na woli czynienia zła. Zatem Komitet Noblowski może zbadać kłamców i dopisze do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności zła na słowach kłamcy.

                                                                                                         Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz