sobota, 22 września 2018

PAPIEŻ ZAZNACZA, ŻE PRZEKAZUJE POZDROWIENIA DLA RZĄDZĄCYCH I Z JAKICH KRAJÓW

Gazeta Onet podaje, że Papież przelatuje nad Polską i przekazuje pozdrowienia dla rządzących w Polsce i zaznacza dla rządzących z jakich innych krajów przesyła pozdrowienia. Papież nie mówi, że przekazuje pozdrowienia dla ludzi, a zaznacza, że dla rządzących ludźmi. Papież mówi, że to Bóg stworzył człowieka homoseksualistą i że z homoseksualistami należy rozmawiać, a nie mówi, że Bóg wypowiada słowa jakie są w naturze mózgu, a na wierze w Boga nie ma Boga. Papież nie mówi nic na odkrycie zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że anatomia wykonuje czynności na słowach Boga, a na innych słowach wykonuje czynności złoczyńca. Papież nie mówi, że to Bóg zmienił anatomię narzucającemu słowa, że to wola narzucającego słowa ma być wykonywana.
Na moim Blogu wykazują, że nikt nie czyta o moim odkryciu, że złodziej i bandyta jest zbudowany ze swoich słów. Jeśli Pani Prezes Sądu Najwyższego i ludzie reagujący na moje odkrycie, że zmieniona anatomia to nie jest Biologia nie otrzymują ode mnie wiadomości to znaczy, że to złodzieje i bandyci nie przekazują ode mnie poczty.
Mnie złodzieje  i bandyci nie przybili do krzyża, a wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich odbierałam ukradzione ludziom pieniądze.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz