środa, 22 kwietnia 2015

CHOROBY I ŚMIERĆ SĄ OPARTE NA WYKONYWANIU WOLI CZŁOWIEKA

     SWOJE ODKRYCIE PRZEDSTAWIAM W OPARCIU O ODKRYCIA NAUKOWE

Ciało człowieka funkcjonuje na systemach neurologicznych. Na systemach neurologicznych na jakich oparte jest ciało człowieka człowiek wypowiada prawdę. Na wypowiadaniu prawdy człowiek wykonuje wolę Stwórcy. To jest stan natury człowieka.
Naukowcy odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a zatem człowiek również funkcjonuje na systemach neurologicznych na myśleniu przez siebie narzuconym. Odkryłam, że na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wolę Stwórcy jest na energii życia, a na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzuconą przez siebie wolę jest na energii śmierci. Odkryłam, że energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoją wolę niszczy komórki oparte na systemach neurologicznych opartych na wykonywaniu woli Stwórcy. To niszczenie odbywa się przy pomocy tworzenia nowotworów na komórkach na jakich oparte jest życie.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzuconą przez siebie wolę. Odkryłam, że narzuconą przez siebie wolę człowiek wykonuje przy pomocy narzuconego myślenia. Odkryłam, że to narzucone myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to narzucone myślenie jest do stosowania przemocy. Przy pomocy tego narzuconego myślenia człowiek stosuje przemoc nad człowiekiem. Człowiekiem stosującym przemoc jest człowiek posługujący się narzuconym myśleniem.
Wszystkie stworzenia przychodzą na świat wolnymi, a człowiek narzucający myślenie stosuje na nich przemoc. Ja nie chcę wykonywać woli ludzi władzy, a oni wymuszają ode mnie uznawania ich myślenia za prawo. Ja jako osoba występująca przed sądami wygrywałam wszystkie sprawy z ustanowionym przez ludzi prawem wskazując, że ludzie władzy przy pomocy tego prawa okradli ludzi. Chciałam ażeby wszystkie problemy ludzi były rozwiązane i mówiłam, że rozwiązuję je opierając się na naturalnym dla nas rozumie, a Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a mnie NSA nie pozwala wykonywać czynności na myśleniu na jakim oparta jest anatomia. Ja wskazuję, że inne czynności jak oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że te rozbieżne cele mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy. Ludzie władzy wykonują te swoje narzucone zachowania na myśleniu przez nich narzuconym którego wykonywania wymuszają od ludzi. Ci ludzie realizują swoje cele tak jak Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania i człowiek który ma problemy mają rozbieżne cele. Te cele ludzi narzucających wolę to cele ażeby realizowana była ich wola. Ludzie wykonują tą wolę władzy i wykonują ją na systemach neurologicznych, gdyż człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych. Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że te systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje wolę człowieka wykonują uśmiercanie  życia. Odkryłam, że ta śmierć zadawana jest człowiekowi powoli zadawaniem cierpienia jego ciału. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, że emocje są oparte na systemach neurologicznych. Zatem naturalne emocje są oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że inne emocje mają ludzie na narzuconym przez nich myśleniu i są to emocje oparte na nienawiści. Człowiek stosujący przemoc stosuje ją na człowieku którego nienawidzi. Odkryłam, że na myśleniu dla nas naturalnym odczuwamy miłość do innych ludzi i innych stworzeń. Ludzie władzy mają zawsze broń do zabijania ludzi. Pieniądze na broń do zabijania ludzi mają również ludzie kościoła i ludzie kościoła nie raz organizowali wojny, a z ludźmi władzy biorą w nich udział. Biskupi mają tytuły biskupów polowych i emerytury od ludzi posługujących się innym myśleniem jak Bóg. Człowiek który zabija drugiego człowieka nienawidzi go. Ludzie na myśleniu Boga odczuwają do siebie miłość. Na narzuconym myśleniu zmieniło się odczuwanie człowieka. To człowiek podjął decyzję o wymyśleniu złych rzeczy na człowieka, a złe rzeczy wymyśla się przy pomocy narzucania słów. Te narzucone słowa Naukowcy odkryli, że w mózgu są i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi narzuconymi słowami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, że na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach człowiek ma złe emocje. Człowiek sam wymyślił te słowa przy pomocy których oskarża drugiego człowieka. Komornicy z udziałem ślusarzy i policji wyważają drzwi do ludzkich domów i pokazują ludziom, że to zgodnie z zapisami jakie nazywają prawem. Zatem napad jest oparty na narzuconych słowach. Wyważanie drzwi do ludzkich domów to napad. Ludzie władzy mówią, że ustanowili ustawę o przeciwdziałaniu przemocy, a nie mówią, że wycofują stosowanie przemocy przez ludzi którzy wymuszają wykonywania ich woli. Stwórca nie ustanawia czegoś innego jak robi. Na myśleniu Stwórcy wykonujemy czynności na jakich uczciwie zachowujemy się wobec ludzi i innych stworzeń. Ludzie władzy opowiadają, że są dobrymi, a stosują przemoc na ludziach. Każdy urzędnik, każdy sędzia, każdy człowiek wymuszający wykonywania woli ludzi jest człowiekiem stosującym przemoc. Na myśleniu Stwórcy wszyscy przyszliśmy na ziemię wolnymi ludźmi. Natura naszego mózgu jest wolna, a wolność zabrana człowiekowi czy innemu stworzeniu jest w mózgu oparta na słowach narzuconych przez człowieka i człowiek który zabrał komuś wolność jest pod władzą narzuconych przez siebie słów. Słowa Stwórcy, a słowa narzucone przez człowieka są oparte na innych umysłach. Słowa Stwórcy są oparte na umyśle świadomym a słowa narzucone przez człowieka są oparte na umyśle nieświadomym. Każdy umysł ma swoje systemy neurologiczne na jakich oparte jest odczuwanie. Na umyśle świadomym człowiek ma odczuwanie miłości, a na umyśle nieświadomym ma odczuwanie nienawiści. Pewien mądry lekarz psychiatra zauważył, że ja mam wyczulenie na słowa. Dobrze on zauważył, gdyż ja doskonale wyczuwam różnicę w emocjach opartych na wypowiadanych słowach przez dobroczyńcę i złoczyńcę. W słowach dobroczyńcy i złoczyńcy są inne emocje. Te inne emocje są oparte na innej energii. Emocje są oparte na energii i ludzie uzależnieni od myśli wypowiadają złe słowa oparte na złej energii. Maria Szulc postanowiła nauczyć się słów opartych na energii podświadomości, a ludzie uzależnieni od myśli opisują, że nie chcieli wychodzić ze wspaniałego odczuwania jakie było w głosie Marii Szulc. Ja mówię, że sami wyszli z tego wspaniałego odczuwania. Należy zapytać skąd ta inna energia w człowieku. Odpowiedź jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa. To na tych systemach neurologicznych oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Choroby są oparte na złych emocjach. Choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała są oparte na innej energii i ta inna energia jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa.
Wszyscy ludzie przychodzą na świat wolnymi ludźmi opartymi na takim samym myśleniu, a ludzie wybrali spośród siebie ludzi i ci wybrani ludzie stosują na ludziach przemoc wymuszaniem wykonywania narzuconych przez nich słów. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na narzuconych słowach. Wykonywanie tego prawa powoduje, że psychika i ciało cierpią i chorują i z czasem umierają. Śmierć jest zależna od stanu w człowieku energii śmierci. Ludzie zgodzili się przejść na wykonywanie narzuconych słów przez wybranych ludzi. Te narzucone słowa są sprzeczne z naszym odczuwaniem opartym na słowach jakie są w naturze mózgu. Mnie się te słowa nie zgadzały i pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią na narzuconych słowach. Nikogo to nie obchodziło, a co jest dowodem na to, że ludzie opierający się na narzuconych słowach są ludźmi złymi. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa są świadomie czyniącymi zło, gdyż oni wymyślają słowa przy pomocy których czynią zło. Jak wielkimi ludzie są złoczyńcami świadczy zamknięcie ust ludziom a Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy brali udział w odkryciu naukowym, które mówi, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele i że nimi zajmują się systemy neurologiczne. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań, a podziękowania  przestały przychodzić od dnia w którym napisałam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa jakie mózg zna. Napisałam, że mózg wykazuje, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu są do rozbieżnych celów. W tym samym czasie zaprzestali przysyłania mi pism dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy zgadzali się ze mną i okazało się, że dlatego ponieważ nowa dyrektor przysłała mi już pisma, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych, że na nich na wykonywaniu woli człowieka jest śmierć. Ja mówię, że to nie jest moje zgadzanie się lub nie, gdyż to jest nie zgadzanie się Stwórcy, gdyż to On wykazuje, że wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu ma rozbieżne cele. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, które o tym mówi. To odkrycie naukowe potwierdziło to o czym wiedziałam występując przeciwko ustanowionemu prawu, że jest ono oparte na stosowaniu przemocy na ludziach przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. To źli ludzie, którzy mają w mózgu narzucone słowa i ludzie którzy chcą wykonywać narzucone słowa. To ci źli ludzie mają zmienioną anatomię na anatomię złoczyńców i służących złoczyńcom.
Na narzuconych słowach człowiek przeszedł na funkcjonowanie na innej energii i jest to zła energia. Na energii oparte są emocje i dlatego ludzie narzucający słowa mają złe emocje. Na energii jaka jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie mają dobre emocje. Mamy zatem energię dobrą i złą. Naukowcy Fizycy widzą to we wszechświecie, gdyż odkryli, że we wszechświecie jest dobra energia i zła energia. Mądry Albert Einstein wie, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że ta zła energia jest w ludziach, którzy mają w sobie systemy neurologiczne oparte na złej energii na jakiej wykonują narzucone słowa.
To wielka niegodziwość ludzi modlić się do Boga o zdrowie, a wykonywać wolę ludzi.
Nie dziwię się, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę na słowach narzuconych przez ludzi, gdyż ja nie mogę znaleźć ludzi którzy nie chcieliby stosować przemocy. Śmierć jest oparta na energii na słowach narzuconych przez ludzi. To człowiek sam uśmierca siebie narzucaniem słów. Energia życia oparta na prawdzie jest nienaruszona, a o czym świadczą odkrycia naukowe. Zginą ludzie i świat przez nich stworzony na energii śmierci. Naukowcy mówią, że zatopiona Atlantyda była wysoko rozwiniętą cywilizacją, a ja odkryłam, że ta wysoko rozwinięta cywilizacja była oparta na energii śmierci. Energia śmierci zbiera się w niszczącą grawitacyjną siłę która w jakimś momencie uśmierca.
Gratuluję nielicznym z ludzi, których nazywam diamencikami, którzy nie są złoczyńcami.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz