środa, 8 kwietnia 2015

W NATURZE MÓZGU JEST WIEDZA O WSZYSTKIM CO JEST W NATURZE WSZECHŚWIATA

Ludzie zanim zaczęli wypowiadać słowa naturalnie wiedzieli, że góry to są góry, że morza to są morza, że lasy to są lasy, itd. Dowodem na to, że w naturze mózgu są nazwy rzeczy jest nadanie przez ludzi takich samych nazw rzeczom w różnych językach. Zanim ludzie wypowiadali słowa wiedzieli jak wyglądają góry, morza, las, oceany, człowiek, różne zwierzęta, gdyż je malowali w piśmie obrazkowym nazywanym hieroglificznym. Ludzie w stanie natury tak samo widzą rzeczy. Jest to dowodem na to, że w naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie. To co jest prawdą jest faktycznie w stanie rzeczywistym. Człowiek jeśli chce poznawać wiedzę na każdy temat to wystarczy się nią zainteresować. Wiedzę poznajemy opierając się na myśleniu na jakim oparta jest ta wiedza i jest to myślenie oparte na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Wszyscy ludzie którzy poznawali naturę wszechświata poznali ją jeśli opierali się na myśleniu na jakim oparta jest ta natura. Za 17 lat mojej pierwszej pracy mam opinię napisaną przez mojego szefa w której pisze, że bez względu na rodzaj zajmowanego stanowiska wszystko wykonuję dobrze. Podobnie kilkanaście lat temu powiedział o mnie jeden z Naukowców z tytułem doktora, że on wie, że dla mnie napisanie doktoratu to na każdy temat i tylko muszę usiąść i napisać to co mam w swojej głowie. Ja mówię, że my wszyscy mamy w swojej głowie wiedzę o wszystkim, a wygląda na to jakby ludzie o tym nie wiedzieli. Odkryłam, że ażeby mieć wiedzę to trzeba ją poznać, a do poznania jej mamy myślenie oparte na tej wiedzy. Odkrycia naukowe o mózgu pokazują, że mózg kwalifikuje otrzymane od nas myślenie albo pod rozum albo pod brak rozumu. Jeśli posługujemy się myśleniem jakie jest w naturze mózgu to mózg kwalifikuje to myślenie pod umysł oparty na rozumie i jest to umysł świadomy. Zygmunt Freud odkrył psychikę z zawartymi w niej treściami i nazwał ją podświadomością. Zygmunt Freud odkrył, że ta podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że te treści to wiedza. Odkryłam, że nasza psychika i oparte na odczuwaniu ciało są oparte na wiedzy jaka jest w naturze mózgu. Odkryłam, że tym kto wyparł i stłumił psychikę opartą na wiedzy to  zły człowiek, który nie ma wiedzy, a dokonuje rozboju w świecie Stwórcy przy pomocy narzuconego przez niego myślenia opartego na kłamstwie przy pomocy którego oszukuje. Na mieniu Stwórcy rozsiedli się ludzie oszuści i mówią, że są u siebie i za nie wykonywanie ich myślenia wymierzają kary. Od czasu do czasu organizują wojny w celu wymordowania ludzi.
Myślenie oparte na kłamstwie nie ma oparcia w stanie rzeczywistym. Ludzie kłamcy dokonują rozboju na mieniu opartym na stanie rzeczywistym które do nich nie należy. Odkryłam, że to inne myślenie wymyślone przez człowieka mózg kwalifikuje pod umysł nieświadomy w którym nie ma rozumu. Na tym umyśle w którym nie ma rozumu człowiek nie wie. Ja jestem szczęśliwa gdyż na moim myśleniu wiem. Prawdą jest, że ja wiem na myśleniu mojego Stwórcy, gdyż to Jego wiedza i Jego myślenie, ale ja dobrze na tym wyszłam opierając się na Jego myśleniu. Człowiek w stanie natury to odczuwanie oparte na energii i to odczuwanie utrzymuje się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. To myślenie miałam możliwość poznania również gdyż zajmowałam się ustanowionym przez ludzi prawem. Robiłam na to myślenie sprzeciw i pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i również kościoła, że ludzie na wykonywaniu narzuconego przez ludzi myślenia cierpią. Nigdy nie znalazłam człowieka z organów do których pisałam ażeby ich obchodziło cierpienie człowieka. Ludzie władzy jak dali pieniądze dla cierpiących ludzi to z pieniędzy jakie zabrali ludziom. Ludzie kościoła modlą się z milionami ludzi na całym świecie do Boga o to ażeby nie cierpieć, a kiedy ja pisałam, że ludzie cierpią na narzuconym przez ludzi myśleniu to ich to nie obchodzi. Doszłam do strasznego odkrycia o ludziach narzucających myślenie, że są ludźmi złymi i jak wykonuje się myślenie człowieka złego to się cierpi. W odkryciu tego jak zadaje się cierpienie pomogło mi odkrycie naukowe, które mówi, że myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na kłamstwie mają w sobie złą energię która zadaje cierpienie i śmierć.
W stanie natury ciała nasze są oparte na systemach neurologicznych, a teraz Naukowcy odkryli, że myślenie z jakim mózg się nie zgadza też ma swoje systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach powstał zły człowiek. Odkryłam, że ten zły człowiek namawia na przejście na jego myślenie przy pomocy obiecania dawania dobra. Ludzie którzy wykonują myślenie złych ludzi które nazwali prawem i myślenie narzucone przez ludzi kościoła nie otrzymali od tych ludzi dobra, a otrzymali zło, gdyż cierpienie ich psychiki i ciała. Ci źli ludzie obiecujący dobro zabierają ludziom dobro i ludzie którzy wykonują ich myślenie stali się proszącymi ich o dobro. Ludzie źli zrobili sobie z ludzi służących. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie stali się służącymi złych ludzi. Ze zwierzętami stało się to samo a co widać po psie Iwana Pawłowa. Odkryłam, że narzucone myślenie powoduje powstanie innego stanu człowieka. Odkryłam, że inny stan człowieka narzucającego myślenie to stan człowieka złoczyńcy i że inny stan człowieka wykonującego narzucone myślenie to stan człowieka służącego człowiekowi który jest złoczyńcą. Ludzie kościoła w Polsce pozbawili prawa wykonywania zawodu księdza Wojciecha Lemańskiego za to, że nie chciał służyć ludziom kościoła. Zauważyłam, że ludzie władzy  mówią, że oni służą ludziom, a ludzie kościoła mówią, że służą Bogu. Poznałam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu i na tym myśleniu nie ma służących. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest wolny. Ludzie władzy i kościoła oszukują ludzi, że oni służą, a faktycznie to ludzie im służą. Odkryłam przerażającą ilość złych ludzi. Odkryłam też skutek wykonywania myślenia złych ludzi jakim są prawie wszyscy ludzie cierpiący i wielu ogromnie cierpiących. To cierpienie jest oparte na złej energii jaką mają w sobie źli ludzie. Zła energia jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ci ludzie nie mają wiedzy a to co robią to czynienie zła na ziemi. Ludzie powymyślali ogromne ilości myślenia opartego na kłamstwie i noszą je w swoich mózgach a na nim mają złą energię w systemach neurologicznych na jakich wykonują swoje kłamstwa. Odkryłam, że ci źli ludzie opierający się na kłamstwie dokonali na ziemi niewyobrażalnego zła. Ludzie zamiast zdobywania wiedzy o świecie zajmują się kłótniami  opartymi na myśleniu wprowadzonym przez ludzi oszukujących innych ludzi. Ci ludzie oszukujący są świadomymi złoczyńcami. Na moim blogu na którym wyjaśniam całe funkcjonowanie człowieka oszukują o ilości ludzi wchodzących na bloga ażebym uważała, że 99,9% ludzi jest złoczyńcami. Oszust chce zła. W Polsce można już dzisiaj przeczytać, że ludzie stojący na czele mienia Boga chcą bomby atomowej. Źli ludzie chcą uśmiercania życia. Życie jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie, a śmierć jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ażeby tak ogromna ilość ludzi ukrywała, że śmierć jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka to ludzie muszą być bandytami. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa swoim cierpieniem i śmiercią na to wskazał, że człowiek na narzuconym myśleniu jest bandytą. Zastanawiam się nad tym czy Stwórca nie żałuje, że dał ludziom możliwość wypowiadania słów. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów. Tylu ludzi bandytów, że 73% energii śmierci we wszechświecie to niewyobrażalny stan który jest stanem ludzi złoczyńców. Naukowcy Fizycy mówią, że nie widzą już możliwości utrzymania życia na ziemi.
Zło na ziemi jest skutkiem narzucenia przez złych ludzi myślenia opartego na kłamstwie. Dobro i zło jest oparte na myśleniu i człowiekiem dobrym jest człowiek opierający się na prawdzie, a człowiekiem złym jest człowiek opierający się na kłamstwie. Ludzie złoczyńcy mają u ludzi wielkie uznanie, gdyż ludzie z myślenia na jakim stworzył nas Bóg przeszli na wykonywanie woli złych ludzi. Źli ludzie mordują ludzi, stosują na nich psychiczną przemoc, okradają ich, a ludzie do tego stopnia utracili rozum, że mówią, że dla nich myślenie złoczyńców jest prawem, a wielu jeszcze dodaje, że kocha bandytę. Ludzie uważający się za wybitnych reżyserów, aktorów, ludzi kultury, nauki, itd. biorą  pieniądze zabierane ludziom przy pomocy używania narzuconego myślenia do stosowania przemocy. Dobrze, że jest chociaż Uniwersytet Cambridge któremu nie zgadza się myślenie do stosowania przemocy bo nikt nie reagowałby na odkryte przeze mnie myślenie na jakim ludzie są złoczyńcami. Ludzie złoczyńcy wprowadzili na ziemi myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego żyją z okradania innych ludzi. Jak ludzie dobrowolnie nie dają im pieniędzy to stosują przemoc przy pomocy nakazów zapłaty wydanych przez sądy i przy pomocy stosowania przemocy przez komorników którzy z udziałem policji wyważają drzwi do ludzkich domów i obmacują ciała ludzi czy nie ukryli czegoś przed ludźmi napadającymi na nich przy pomocy nazwania myślenia do stosowania przemocy prawem.  

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz