środa, 1 kwietnia 2015

DWA RODZAJE ENERGII OPARTEJ NA DWÓCH RODZAJACH MYŚLENIA

W stanie natury istnieje tylko energia na jakiej jest oparta grawitacyjna siła życia i ta grawitacyjna siła życia jest oparta na rozumie w mózgu, który nie zna słów.
Druga energia oparta jest na myśleniu narzuconym przez człowieka i jest to zła energia na jakiej oparte jest cierpienie i śmierć.
Odkryłam, że Stwórca oddziela energię pod względem wyrażanej woli. Odkryłam, że myśleniem jakie jest w naturze mózgu wyrażamy dobrą wolę, a myśleniem narzuconym wyrażamy złą wolę. Odkryłam, że systemy neurologiczne, które zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  są oparte na myśleniu jakim człowiek wyraża złą wolę. Zła wola jest oparta na narzucanej woli i wykonywaniu narzuconej woli. Odkryłam, że dobra energia jest oparta na wyrażaniu dobrej woli, a zła energia jest oparta na wyrażaniu złej woli. Każdy człowiek, który ma w mózgu narzucone myślenie funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na złej energii. Stwórca oddziela w mózgu myślenie oparte na złej woli od myślenia opartego na dobrej woli i oddziela je przy pomocy energii. Ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu znaleźli się na złej energii na jakiej cierpią. Dobre odczuwanie jest na energii jaka jest w naturze i jest ona oparta na myśleniu jakim człowiek wyraża dobrą wolę.
Narzucona wola to zła wola i człowiek tą złą wolę wyraża przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na złej woli. Ażeby człowiek narzucił myślenie to musi wyrazić inną wolę, aniżeli wola na jakiej jest stworzony. Inną wolę jak naturalna wyraża się przy pomocy narzuconego myślenia i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie władzy często mówią, że oni są uczciwymi, a ja mówię, że uczciwy człowiek nie narzuca swojej woli i nie wykonuje narzuconej woli przez innego człowieka. To samo dotyczy ludzi kościoła. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z myślenia opartego na kłamstwie jakim ludzie wyrażają złą wolę. To wielkie czynienie zła i do tego ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg i że Jego trzeba prosić jak nie chce się cierpieć. Ja wskazuję niech sobie każdy zbada energię i zobaczy, że cierpi na narzuconym przez siebie myśleniu. Stwórca wyraża dobrą wolę a na wyrażaniu dobrej woli grzechów nie ma. Ludzie cierpią, a cierpienie jest oparte na złej energii. Na energii opartej na prawdzie ludzie mają zdrowe ciała i zdrową psychikę. Mózg odrzuca narzuconą przez człowieka wolę i wykazuje narzucone myślenie pomiędzy dwiema strefami w mózgu i to narzucone myślenie ma swoją energię i jest to zła energia. Ludzie cierpią na złej energii opartej na narzuconych słowach. Przekazuję ludziom nauki, że każdy rodzaj energii oparty jest na innym myśleniu i że mózg wykazuje te dwa rodzaje myślenia, a odczuwanie dwa rodzaje energii. W naturze nie ma narzuconej woli przez człowieka. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma narzuconej woli przez człowieka, a ludzie wykonują wolę ludzi. Ludzie z rozumem w naturze mózgu wybierają ludzi i wykonują myślenie ludzi których wybrali. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ludzie władzy i ludzie, którzy wybierają władze znają słowa. Ja wskazuję, że te inne słowa ludzi są w mózgu i mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że te słowa są na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich ludzie wykonują narzucone przez siebie słowa. W mózgu który nie zna słów nie ma słów narzuconych przez człowieka. Ludzie władzy i kościoła nie opierają się na słowach na jakich oparty jest rozum. Ludzie narzucający słowa opierają się na umyśle w którym nie ma rozumu. To brak rozumu ma złą energię. Ci ludzie nie reagujący na myślenie na jakim są stworzeni kpią sobie ze Stwórcy. Pełno głoszących ludzi, że wierzą w Boga, a na myślenie Boga robią sprzeciw. To mordercy życia, gdyż życie jest oparte na słowach Stwórcy życia którego słowa wypowiadamy z natury oparte na prawdzie.  Mózg oddziela słowa narzucone przez człowieka i oddziela je wykazaniem ich na złej energii. Są to ludzie źli, gdyż oparci na złej energii. To ci ludzie uzależnieni od myśli złych byli pacjentami Marii Szulc, która pomagała im nauczeniem się głosu o energii podświadomości.  Ja wskazuję na słowa Marii Szulc która pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. To podporządkowywanie się podświadomości jest oparte na energii. To energia powoduje podporządkowanie. Ustanowione prawo przez ludzi, wymiar sprawiedliwości oraz kościół są oparci na innych słowach. Pełne kościoły cierpiących ludzi to ludzie oparci na złej energii opartej na narzuconych przez nich słowach jakimi wyrażają złą wolę. Wymiar sprawiedliwości zajmuje się słowami i na podstawie słów orzeka kto ma rację. Ja wskazuję, że w naturze mózgu wszyscy mają takie same słowa. Wskazuję, że ja rozwiązuję spory ponieważ natychmiast widzę kłamcę. To kłamca jest oparty na narzuconych słowach. To kłamca wyraża złą wolę i to kłamca jest na złej energii jaką wyraża złą wolę. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy wypowiadamy takie same słowa na jakich wyrażamy taką samą wolę. Na energii opartej na słowach Stwórcy jesteśmy wolnymi ludźmi. Ludzie na narzuconych słowach są uzależnieni od energii jakiej nie ma w naturze. To są ludzie niewolnicy, gdyż ich psychika i ciało są pod władzą energii jakiej nie ma w naturze. Wymiar sprawiedliwości orzeka, że prawem jest myślenie kłamcy. Natura nie zna myślenia opartego na kłamstwie. Ja wygrywałam wszystkie sprawy do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na prawdzie, gdyż wtedy wymiar sprawiedliwości orzekł, że trzeba mi zabrać uprawnienia z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Ja pytam skąd ludzie znają myślenie oparte na kłamstwie skoro w naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na prawdzie. Ludzie na całej ziemi kłócą się o słowa, a kłótnie są oparte na cierpieniu, a cierpienie na złej energii. Cierpienie na ziemi zadali ludzie narzucający wolę. Ludzie narzucający wolę to ludzie opierający się na innych słowach aniżeli są w naturze mózgu. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że to zły człowiek ma w sobie inną energię jak człowiek dobry. Do zatopienia Atlantydy doszło z powodu tak dużej ilości ludzi ze złą energią, że spowodowała ona skumulowanie się złej grawitacyjnej siły która zatopiła Atlantydę. Jak złej grawitacyjnej siły jest więcej od grawitacyjnej siły życia to następuje uśmiercenie życia.  O tym samym mówi Albert Einstein wskazując na złą energię, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Śmierć to jest miejsce w które prowadzi kłamca i są to ludzie narzucający wolę. Śmierć każdego człowieka jest oparta na złej energii jaką w sobie ma. Grawitacyjne siły powstają z energii i jeśli człowiek ma dużo w sobie złej energii to wytwarza się zła grawitacyjna siła która uśmierca człowieka. Oskarżanie lekarzy o czyjąś śmierć czy oskarżanie kogokolwiek o czyjąś śmierć to kłamstwo, gdyż śmierć jest oparta na energii człowieka który umarł. Śmierć jest oparta na złej energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka. Ludzie oskarżają ludzi za czyjąś śmierć, a ja wskazuję, że ludzie funkcjonują na energii śmierci i że nie chcą słuchać o posługiwaniu się myśleniem opartym na energii życia. Ludzie wykonują myślenie władzy, a człowiek nie jest stworzony na myśleniu władzy. Na energii na jakiej oparte są słowa Stwórcy istnieje tylko energia życia. Ja wskazuję na dwa rodzaje energii w człowieku opartej na dwóch rodzajach systemów neurologicznych, że one są oparte na myśleniu jakie jest w mózgu. Ludzie umysłowo chorzy są podlegli złej energii i dlatego nie wiedzą dokąd idą i po co. Ludzie z karteczkami przypiętymi na ręce z ich adresem są pod władzą energii i dlatego mówią, że nie wiedzą gdzie mieszkają i dokąd idą.  Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie wiedzą dokąd idą i co robią. Zygmunt Freud widzi, że ażeby psychikę wyleczyć trzeba psychoanalizy, a ja mówię, że na słowach jakie są w naturze mózgu nikt nie potrzebuje psychoanalizy gdyż jego psychika jest zdrowa. Ja nie potrzebuję żadnej pomocy lekarzy psychiatrów, a do tego wiem, że psychika jest chora na słowach opartych na kłamstwie. Jak wygrywałam moim klientom sprawy to wychodzili ode mnie szczęśliwi Przychodzili cierpiący i wskazywali na przepis prawa który zadał im cierpienie, a ja widziałam, że ten przepis prawa oparty jest na kłamstwie.  Ludzie wykonują te kłamstwa i zadają cierpienie swojej psychice i swojemu ciału. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja mówię, że na wykonywaniu czynności na słowach jakie są w naturze mózgu nikomu nie zmieni się anatomia. Anatomia jest zmieniona na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Ta zmieniona anatomia jest na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na zmienionej energii, a ja wskazuję, że zmieniona energia jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Zamiast kłótni ludzi opartych na słowach wprowadzić badanie energii. Inna energia jak jest w naturze mózgu jest oparta na słowach opartych na kłamstwie. To na tej energii człowiek cierpi i umiera. Maria Szulc pisze, że szybciej pomaga swoją metodą biostymulacji jak Zygmunt Freud przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że nie ma leku na złą energię opartą na narzuconych słowach przez człowieka. Maria Szulc nie zamienia złej energii na dobrą energię, ale Zygmunt Freud jeśli uświadomił człowiekowi, że to on jest przyczyną swojej chorej psychiki to jeśli człowiek naprawi kłamstwo to wróci na energię życia. Maria Szulc powiedziała do mnie, że pomaga ludziom uzależnionym od myśli złych kodowaniem do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobrych. Ja mówię, że w naturze podświadomości są myśli tylko dobre oparte na dobrej energii, a ludzie uzależnieni od myśli złych wyszli z energii na jakiej oparte jest życie. Kodowanie słów do energii opartej na prawdzie nie wprowadza dobrej energii. Energia podświadomości jest niezmienna. Energia podświadomości odrzuca inną energię, tak jak odrzuca słowa nie oparte na prawdzie. Wycinanie przez lekarzy nowotworów to wycinanie złej energii opartej na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Przeszczepy to wprowadzanie w miejsce energii opartej na kłamstwie energii opartej na prawdzie. Ludzie wykonujący wolę władzy przecież wiedzą, że ludzie władzy kłamią, że to ich świat i że mają prawo do ludzi. Ja nie uznaję myślenia władzy i piszę do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie. Ludzie tego nie robią, a wykonują myślenie ludzi którzy oszukują, że mają prawo do nich. Ja wskazuję, że wszyscy moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali na słowa zapisane jako prawo ludzi, że to przy pomocy tych słów im zadali cierpienie. Wskazuję zatem dla Neurobiologa Erica Kandela i dla wszystkich Neurobiologów i Psychiatrów, że cierpienie jest oparte na wykonywaniu słów zapisanych, że to prawo ludzi. Wskazuję na cel ludzi, którzy zapisali ich słowa, że są prawem, że jest nim okradzenie ludzi. Ja dla moich klientów odebrałam pieniądze zabrane im przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem, a ponad 99,5% ludziom zabrano pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Narzucone myślenie to myślenie złodziei. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu zachowujemy się wobec siebie uczciwie. Ilu jest ludzi złodziei pokazują dane jakie opublikowała gazeta "Rzeczpospolita"  za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych. Te dane mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy z myśleniem ludzi władzy. Dziennikarze komentujący to odkrycie zatytułowali artykuł, że ludzie lubią rozprawy, a ja mówię, że ludzie, którzy się skarżą nie chcą ażeby ich okradać. Zauważyłam, że ludzie często do mnie mówili, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem, a zatem oni chcieli ażeby innych ludzi okradać, ale nie ich.  Dziennikarze też komentują odkrycie o prawdomównym naszym mózgu, że przydałby się on w kryminalistyce, a nie mówią, że każdy człowiek który ma w mózgu inne myślenia jak oparte na prawdzie jest kryminalistą. Złodziej to kryminalista, a dane z gazety "Rzeczpospolita" mówią, że ponad 99,5% ludziom ludzie władzy ukradli pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem.  Pomiędzy mną a sądami jest spór o słowa. Ja pytam skąd ludzie znają inne słowa jak są w naturze mózgu. Ja wskazuję jakiego zła narobili ludzie narzuceniem słów, gdyż zła energia uśmierca człowieka a skumulowana we wszechświecie pędzi ażeby w którymś momencie powstało tyle złej energii że powstanie zła grawitacyjna siła która uśmierci to co oparte na energii śmierci. Ja wskazuję dla ludzi jak zła wola jest dla nich normalną, gdyż ja od bardzo dawna przedstawiam dowody na to, że cierpienie i śmierć są oparte na złej energii i to obchodzi ludzi których nazywam diamencikami. Wczoraj umieściłam na moim blogu przyczynę cierpienia i śmierci, że jest oparta na narzuconej woli, a dzisiaj o godzinie dziesiątej widać, że to co piszę czyta siedem osób. Wczoraj czytało więcej, gdyż około 200, ale ludzi są miliardy. Ja wiem, że ludzi czytających to co piszę jest więcej, ale źli ludzie oszukują. Z twittera mam wiadomości, że jestem na pierwszym miejscu pod względem czytania. Nie ma tylu ludzi złoczyńców co pokazują dane na moim blogu oparte na oszukiwaniu. Wskazuję ludziom, że na ich ulubionym myśleniu opartym na złej woli funkcjonują na energii, która zadaje im cierpienie i w pewnym momencie uśmierca.  Lekarze starają się pomóc ludziom, którzy bardzo często chcą innych okradać i zabijać. Ludzie władzy oszukują ludzi, że płacą składki zdrowotne na siebie, gdyż oni nie płacą a leczą się i pieniądze jakie ludzi wpłacili niby na leczenie siebie wysyłają na wojny na leczenie ludzi którzy zajmują się mordowaniem ludzi. Wymiar sprawiedliwości to sprawiedliwość oparta na życiu za pieniądze zabrane ludziom. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości nie płacą składek na emerytury, a biorą i nie płacą na leczenie, a korzystają. Wielu chorym ludziom nie przyznają rent mimo, że ci ludzie płacili składki przez wiele lat. Mówią im, że nie nabyli prawa do korzystania ze swoich pieniędzy. Wielu ludzi umiera a ich składki zabierają sobie ludzie władzy nazywający siebie uczciwymi. Ludzie władzy przekupili ludzi z wymiaru sprawiedliwości dając im pieniądze zdobyte przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Za pieniądze wymiar sprawiedliwości zgodził się uznawać myślenie oparte na kłamstwie za prawo i wymierza ludziom kary za nie uznawanie myślenia opartego na kłamstwie za prawo. To myślenie oparte na kłamstwie jest w mózgu z nabycia od człowieka i człowiek posługuje się tym myśleniem na jakim wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Maria Szulc starała się pomóc ludziom uzależnionym od złej energii i Zygmunt Freud też, oraz lekarze, a ja wskazuję, że ludzie chcą wykonywać myślenie jakim posługują się złodzieje i bandyci. Jezus na to wskazał swoim wystąpieniem przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoją śmiercią i cierpieniem na krzyżu wskazał, że cierpienie i śmierć zadają ludzie narzucający słowa i że są oni złodziejami i bandytami. Jezus wskazał, że to na myśleniu złodziei i bandytów oparta jest władza, kościół i wymiar sprawiedliwości. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat popełnił samobójstwo, a ja rozumiem, że dlatego ponieważ Sądy zajmują się myśleniem. Zauważyłam, że są Sędziowie, którzy się wycofują po napisaniu przeze mnie, że mózg oddziela myślenie do czynienia dobra od myślenia do czynienia zła. Są również źli Sędziowie, którzy piszą, że mam podać w jakiej sprawie się skarżę. Ja odpisuję, że w żadnej, gdyż mnie nie stworzyli ażeby w moich sprawach wydawać wyroki. Wskazuję na odkrycia naukowe, które jasno pokazują, że człowiek sam wydaje dla siebie wyrok, gdyż przeszedł na funkcjonowanie na złej energii na narzuconym przez siebie myśleniu. Stwórca ma swoją energię na Jego myśleniu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz