piątek, 24 kwietnia 2015

INNYM MYŚLENIEM JAK JEST W NATURZE MÓZGU POSŁUGUJE SIĘ ZŁOCZYŃCA I NIEWOLNIK

Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest wolnym. Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie złoczyńcy i niewolnika. To myśleniem złoczyńcy i niewolnika zajmują się inne systemy neurologiczne jak myśleniem na jakim człowiek jest wolny.
Człowiek opierający się na myśleniu opartym na prawdzie to człowiek wolny. Człowiek opierający się na myśleniu opartym na kłamstwie to człowiek narzucający wolę i człowiek wykonujący narzucaną wolę. Prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a zatem ludzie to złoczyńcy i niewolnicy. Złoczyńcy ustanowili na ziemi inne prawo na jakim mają ludzi niewolników wykonujących ich wolę. Jezus wystąpił przeciwko złoczyńcom posługującym się narzuconym myśleniem. To narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to u narzucającego wolę jest to anatomia złoczyńcy, a u wykonującego narzuconą wolę jest to anatomia niewolnika. Jak maleńko jest ludzi którzy nie są złoczyńcami można zobaczyć na moim blogu i wśród ludzi czytających moje książki. Złoczyńcy pokazali mi na moim blogu, że mojego artykułu o tym, że prawo ludzi zabrało ludziom możliwość posługiwania się swoją wolą, że tego nikt nie czyta. W kościołach jest pełno ludzi którzy mówią, że wierzą w Boga.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że na rozumie jest człowiek wolny i jego emocje to emocje miłości. Odkryłam, że na myśleniu narzuconym człowiek ma emocje agresywnego złego człowieka, który nienawidzi ludzi, a na wykonywaniu myślenia narzuconego człowiek ma cierpiące emocje. Ludzie wykonujący myślenie złych ludzi otrzymują od nich cierpienie, a nie miłość. Odkryłam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów naruszyło psychikę, która nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów, i na tym myśleniu jest złoczyńca i ofiara. Złoczyńca narzuca wolę, a ofiara wykonuje wolę złoczyńcy. W warunkach pokoju ludzie wykonują prawo złoczyńców i zanoszą im pieniądze, a w warunkach wojny złoczyńca wydaje rozkaz niewolnikowi, że ma stawać do rozstrzelania lub wchodzić do komory gazowej.
Ludzie uczciwi posługują się myśleniem jakie mają w naturze mózgu, a ludzie nieuczciwi wymyślili myślenie w celu zrobienia sobie z ludzi niewolników. Naukowcy odkryli, że ludzie narzucający myślenie i ludzie wykonujący narzucone myślenie mają rozbieżne cele. Ja wskazuję na cel ludzi ustanawiających prawo, że to zrobienie sobie z ludzi niewolników. Ludzie zamiast opierać się na naturalnym dla nas myśleniu jakie mamy w naturze mózgu i na jakim jesteśmy przyzwoitymi ludźmi to mówią, że opierają się na myśleniu wybranych ludzi. Zgodnie z prawem to posługiwanie się myśleniem opartym na kłamstwie.
Na systemach neurologicznych na jakich ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie są umysłowo chorzy. Umysłowa choroba jest oparta na narzuconym myśleniu w mózgu. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na umyśle nieświadomym, a myślenie oparte na prawdzie jest oparte na umyśle świadomym. Każdy z tych umysłów ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych opartych na prawdzie oparte jest zdrowie, a na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie oparte są choroby. Odzwierciedlenie myślenia ludzi kłamców to 73% energii śmierci we wszechświecie. Albert Einstein dobrze widzi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że to myślenie jest myśleniem jakim posługują się złoczyńcy. Odkryłam, że są to świadomi złoczyńcy i oni doskonale wiedzą, że odkryłam, że mózg wykazuje, że są złoczyńcami. Ja opieram się na odkryciach naukowych i teraz oczekuję, że ludzie nauki ogłoszą przyczynę wszelkiego cierpienia na ziemi jaką jest myślenie ludzi złoczyńców którzy posługują się myśleniem opartym na kłamstwie.  39- odcinkowe programy prowadzone przez dr Neurobiologa powinny być dokończone o wskazanie na ludzi złoczyńców, że to oni nie posługują się myśleniem opartym na prawdzie i że bardzo często są to ludzie mordercy. Ludzie kościoła powinni wołać, że odkryci są złoczyńcy którzy zadają cierpienie i że to nie do Boga trzeba się modlić ażeby nie cierpieć tylko nie wykonywać woli złoczyńców.
Niewolnik sprzedał się złoczyńcy za obiecanie dawania mu dobra. Mózg wykazuje, że niewolnik ma też rozbieżne cele, a to jest prawdą, gdyż niewolnik chce ażeby innym ludziom zabierać dobro i jemu dawać.
Wybieranie ludzi i wykonywanie ich myślenia to wola złych ludzi. Ludzie na wykonywaniu woli złych ludzi są chorzy umysłowo. Ludzie mają w naturze mózgu myślenie na jakim są wolni i zdrowi a przeszli na wykonywanie myślenia złoczyńców, którzy dobro jak dają to zabrane innym ludziom i zawsze mają broń do zabijania ludzi. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka.  Odkryłam przede wszystkim, że mamy Stwórcę na którego mózgu i systemach neurologicznych funkcjonujemy.
Złoczyńcy przeciwko którym wystąpił Jezus: ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości zamordowali swojego Stwórcę który wystąpił przeciwko narzucaniu myślenia, a ja odkryłam, że to myślenie narzucone na jakie człowiek przeszedł ma w mózgu i na nim funkcjonuje na energii która uśmierca jego życie.
Energia życia jest tylko na myśleniu Stwórcy tej energii.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz