niedziela, 5 kwietnia 2015

GŁOS O ENERGII PODŚWIADOMOŚCI ZAMIENIA WYMYŚLONE MYŚLENIE W NICOŚĆ

Wybitny Fizyk Stephen Hawking mówi, że wszechświat powstał z niczego. Już wcześniej przychodziło mi do głowy, że wymyślone myśli trzeba zamienić w nicość, gdyż przecież w stanie natury istnieje tylko energia jaka jest w naturze wszechświata. Stephen Hawking mówiąc, że wszechświat powstał z niczego uważa, że energia powstała z niczego, a ja wskazuję na dowód na to, że to myśli wytwarzają energię. Tym dowodem są myśli wymyślone przez człowieka jakie są w mózgu pomiędzy dwiema strefami w mózgu, Energia jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu to energia wytworzona przez człowieka. Mózg wykazuje to myślenie jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję dla ludzi nauki, że człowiek nabył w sobie energii wytworzonej wymyślonymi myślami. Albert Einstein też to widzi, gdyż wskazuje, że zakrzywienie w energii które grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Zatem wskazuję, że energia nie powstaje z niczego gdyż powstaje z myślenia. Energia jaka jest w naturze wszechświata to energia stworzona myśleniem Boga. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a my jesteśmy stworzeni na emocjach. Emocje są oparte na energii. Jesteśmy energią. To natura naszej psychiki nie istnieje bez myślenia jakie jest w naturze mózgu. Ta psychika która nie istnieje bez myślenia jakie jest w naturze mózgu to odkryta przez Zygmunta Freuda podświadomość. Podświadomość to energia i ta energia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. My utrzymujemy swój stan energii na jakiej oparte jest nasze ciało jeśli posługujemy się myśleniem na jakim oparte jest nasze ciało. Nasze ciało jest oparte na odczuwaniu, a odczuwanie na energii.
W umyśle nieświadomym nie ma rozumu, a Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Na umyśle nieświadomym jest chora psychika. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość uważał, że powinien nazwać umysłem nieświadomym. Karol Jung uważał, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim jest uzależniony od myśli. Ja mówię, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek ma wolny mózg i nie jest uzależniony od myśli. Ja nie jestem uzależniona od żadnych myśli. Wskazuję, że ludzie uzależnieni od myśli to ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości i ludzie, którzy wykonują ich wolę. W naturze wszyscy mamy takie same myśli a ludzie narzucający wolę wymyślili myśli a ludzie wykonują te narzucone myśli. Mózg wykazuje, że myślenie narzucone i wykonywanie narzuconego myślenia jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja mówię, że ludzie są uzależnieni od energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi myślami. Energia jaka jest w naturze człowieka jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie wykonują ustanowione przez ludzi prawo, a to jest wykonywanie woli ludzi. Na energii jaka jest w naturze człowieka człowiek wykonuje wolę swojego Stwórcy. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie  podporządkowuje się podświadomość, a ja mówię, że ta podświadomość jest oparta na energii opartej na myśleniu Tego Komu bezwiednie się podporządkowuje.
Energia inna jak jest w naturze wszechświata jest wytworzona przez ludzi, a zatem odkryłam dowód na istnienie Stwórcy który wytworzył energię jaka jest w naturze wszechświata. We wszechświecie jest tylko energia wytworzona przez Stwórcę i przez ludzi. Są to różne energie gdyż jedna jest energią życia a druga śmierci. Te różne energie odpowiadają różnemu myśleniu. Nic innego nie ma we wszechświecie poza myśleniem i jego skutkiem jakim jest energia. Odkryłam, że nie ma energii bez myślenia i że energia zależy od tego jakim jest to myślenie, a zatem to jaka jest energia zależy od decyzji Tego Kto wytwarza energię. Odkryłam, że Ten Kto jest dobry wytwarza dobrą energię, a ten kto jest zły wytwarza złą energię. Nikt we wszechświecie poza Stwórcą i ludźmi nie wydaje decyzji. Ludzie mają w naturze mózgu decyzje swojego Stwórcy na jakich funkcjonują na energii jaka jest w systemach neurologicznych. Inne decyzje ludzi mózg wykazuje na innej energii. Inna energia to energia śmierci i Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Odkryłam, że mózg wykazuje myślenie narzucone, że to myślenie jakim posługują się źli ludzie. Odkryłam, że energia jest odzwierciedleniem myślenia i że człowiek jest takim jak jego myślenie. Prof. Piotr Słonimski mówi, że kod genetyczny to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu, a ja odkryłam, że to samo jest z myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż przekład tego myślenia to zła energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie.
Od długiego czasu myślałam że skoro narzuconym myśleniem wytwarza się energię z niczego to przy pomocy myślenia można narzucone myślenie zamienić z powrotem w nicość. Odkryłam, że tak jest, ale jest to możliwe jak mówimy głosem o energii podświadomości. Jak mamy w sobie inną energię to jesteśmy od niej uzależnieni. Energia trzyma w uzależnieniu i człowiek nie ma na to siły. Do wyjścia z uzależnienia trzeba mieć wolne myśli w mózgu. Uzależniająca jest energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich wykonywaliśmy czynności zła na myśleniu opartym na kłamstwie. Wolne myśli w mózgu są na myśleniu opartym na prawdzie, a myślenie oparte na prawdzie jest oparte na energii podświadomości. Mam ten stan od bardzo dawna, ale nabytego bagażu opartego na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich wykonywałam czynności oparte na kłamstwie w części w jakiej nie naprawiłam uczynionego zła nie wiedziałam jak usunąć. Teraz to odkryłam i mówię do siły opartej na energii podświadomości, że ma w miejscu danego narządu zamienić wymyślone myślenie w nicość. Ona to wykonuje. To grawitacyjna siła życia jest tą siłą i ta siła to wielki dar od naszego Stwórcy.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz