poniedziałek, 20 kwietnia 2015

PODŚWIADOMOŚĆ TO GŁOS WYPOWIADAJĄCY PRAWDĘ

Wszystkie stworzenia w naturze wydają jakieś głosy. Głos jaki wypowiada człowiek to wypowiadanie prawdy. Człowiek wypowiada prawdę w postaci słów. Słowa to wypowiadanie myśli jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Stan podświadomości to stan natury. Stan natury to energia. To na głosie o energii podświadomości człowiek wypowiada słowa natury. Energia to odczuwanie a zatem głos podświadomości to głos naszego odczuwania. Głosem naszego odczuwania jest wypowiadanie prawdy. Głosem odczuwania kota jest miauczenie. Głosem odczuwania psa jest szczekanie. Głosem odczuwania konia jest rżenie, itd. Głosem odczuwania człowieka jest wypowiadanie prawdy. Człowiek wypowiada prawdę nie tylko przy pomocy wypowiadania słów, gdyż również przy pomocy rysowania, rzeźbienia, malowania i różnego rodzaju wykonywanych czynności. Pismem człowieka podświadomości jest pismo obrazkowe nazywane pismem hieroglificznym. Wszystko co człowiek wykonuje w stanie podświadomości jest wykonywaniem czynności na energii jaka jest w podświadomości. Energia podświadomości to energia jaka jest w układzie genetycznym wszystkich stworzeń. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Ja odkryłam, że dlatego identyczny, gdyż jest oparty na takich samych układach z pierwiastków. Na tych układach genetycznych pierwiastków stworzenia mają siłę przy pomocy której wykonują czynności. Ta siła to grawitacyjna siła życia. Wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia. Od wszystkich stworzeń jest we wszechświecie jedna grawitacyjna siła życia. Naukowcy Fizycy mówią, że grawitacyjna siła życia jest najważniejszą siłą we wszechświecie. Ta grawitacyjna siła życia jest oparta na zrównoważonej energii. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na zrównoważonej energii.
Wybitny Fizyk Albert Einstein widzi we wszechświecie, że grawitacyjna siła życia jest zakrzywiona i że z powodu tego zakrzywienia grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein mówi, że to zakrzywienie w energii które grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest z powodu sposobów myślenia ludzi. Sposoby myślenia ludzi to nie jest naturalne dla podświadomości wypowiadanie prawdy. Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii we wszechświecie, a ja je zobaczyłam w ludziach dzięki odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że w ludziach są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zobaczyłam zatem to samo co Albert Einstein we wszechświecie, gdyż sposoby myślenia ludzi i na nich zakrzywienie w energii w człowieku. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że te narzucone zachowania  i problemy to inne myślenie jak myślenie podświadomości i że ludzie je wypowiadają jako kłamstwo. Odkryłam, że ludzie w wyniku przejścia na wypowiadanie kłamstwa zaczęli wypowiadać słowa oparte na kłamstwie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że myślenie oparte na kłamstwie pochodzące od ludzi jest w ludzkich mózgach. Zatem ludzie wypowiadają kłamstwo z nabycia od siebie. Nasz Stwórca wypowiada prawdę i to myślenie jest w naturze mózgu, a ludzie którzy kłamią zaczęli wypowiadać kłamstwa. Naukowcy odkryli, że tym narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a ja tak samo jak Albert Einstein odkryłam, że na tej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie jest śmierć. Odkryłam zatem, że na ziemi pojawiła się śmierć w wyniku narzucenia przez ludzi myślenia opartego na kłamstwie. Na energii jaka jest w naturze wszechświata jest tylko energia życia.
Na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie ludzie zaczęli chorować i umierać. Ludzie szukają leków na ich chorujące ciała ale nie zwracają swojej uwagi na to, że na narzuconym myśleniu znaleźli się na energii w której nie ma życia. Lekarze nauczyli się przeszczepiać organy zdrowe w miejsce chorych i też nie zwracają uwagi na to, że chory organ jest na energii śmierci, a zdrowy organ na energii życia. Medycyna zaczęła wytwarzać leki i też nie zwraca uwagi, że pomagają leki oparte na energii natury. Każdy z leków na coś szkodzi, a jest tak dlatego ponieważ ludzie wytwarzający leki posługują się myśleniem narzuconym przez człowieka. To co wytwarza człowiek na narzuconym myśleniu jest oparte na innej energii jak energia oparta na prawdzie. Jeśli jakiś człowiek uważa, że wytworzył lek opierając się na prawdzie to ten lek nie mógłby na nic szkodzić. Ja nie wytwarzałabym leków tylko mówię, że trzeba posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie na jakim ciało i psychika są zdrowe.
Odkrywca podświadomości Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Zatem Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość wypowiadająca prawdę jest wyparta i stłumiona. Tym kto ją wyparł i stłumił jest oczywiście człowiek i myślenie jakim wyparł i stłumił podświadomość to odkryte przez Naukowców narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Kiedy przeczytałam o tym odkryciu to natychmiast napisałam do ludzi nauki, że narzucone zachowania jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie na jakim ustanowione jest prawo ludzi, a problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to skutek wykonywania narzuconego myślenia. Zachwyciło mnie to odkrycie ponieważ przez wszystkie lata mojej pracy występowałam przeciwko ustanowionemu prawu, gdyż ludzie na nim cierpieli. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i czułam się jak ryba w wodzie kiedy ludzie przychodzili do mnie ze swoimi problemami gdyż natychmiast widziałam, że przepis prawa jest oparty na kłamstwie. Ja rozwiązałabym wszystkie problemy i chciałam je rozwiązać gdyż pisałam do Sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy się opierali na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Pisałam, że to oparte na prawdzie myślenie jest oparte na uczciwości. Myślałam, że Sędziowie chcą ażeby sprawy były rozwiązane ale okazało się, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu innym jak myślenie władzy. Napisałam wtedy, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju i że w tej chwili dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" mówią, że w Polsce przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi to jak mnie nie będzie to przegrane ludzi będą bliżej 100%. Zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo, gdyż opieranie się na prawdzie.
Przedstawiam zatem ludziom katastrofalny stan ludzi oparty na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim ludzie są na energii śmierci. Zajmująca się podświadomością w oparciu o odkrycia naukowe Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Ja wskazuję ludziom, że to myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest w naturze naszego mózgu i to myślenie podporządkowuje się rozumowi opartemu na umyśle świadomym. Wskazuję jaki katastrofalny jest stan ludzi skoro Karol Jung aż kłóci się z Zygmuntem Freudem o to, że on uważa, że ludzie są stworzeni na braku rozumu jaki jest w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest uzależniony od myśli. Ja wskazuję, że podświadomość jest wolna, a na umyśle nieświadomym uzależniona od myśli. Wskazuję na pochodzenie innych myśli, że są od człowieka. Ludzie są uzależnieni od narzuconych przez siebie myśli. Natura nie zna myślenia opartego na kłamstwie. Natura odrzuca myślenie oparte na kłamstwie i to odrzucenie jest na innej energii jak energia oparta na prawdzie. Wszyscy widzimy jak ludzie są rozpanoszeni w nie swoim świecie i wybierają swoich przywódców opierających się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Gdybyśmy wypowiadali naturalną dla nas prawdę to natura wszechświata byłaby nienaruszona i nienaruszeni byliby ludzie. Ludzie kościoła w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali i wypowiadają "Bądź wola Twoja", a woli Boga nie wykonują. Mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania ludzi jako władzy nad mieniem Boga. Ludzie wykonują to myślenie władzy i w kościołach widać wielkie cierpienie ludzi modlących się do Boga o zdrowie i pomoc. Ja mówię, że podświadomość wypowiada słowa Boga, a nie modli się do Boga.
Człowiek który mówi prawdę nie mówi, że to co jest na ziemi jest jego, a ludzie mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi należy do ludzi. Ludzie to wielcy kłamcy. Pisałam do ogromnej ilości ludzi gdyż uważałam, że wszyscy to samo rozumiemy, a odkryłam, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie stali się nierozumiejącymi. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i my widzimy, że wszystkie stworzenia w naturze rozumieją. Naukowcy też odkryli, że w mózgu jest umysł w którym nie ma rozumu i ja zrozumiałam, że mało kto mnie rozumie ponieważ przeszedł na wypowiadanie nierozumianego myślenia. Ludzie narobili sobie ogromnego zła wprowadzeniem do mózgu myślenia opartego na kłamstwie, gdyż przestali rozumieć, są psychicznie chorzy i mają chore ciała, a co najgorsze na narzuconym myśleniu cierpią i umierają. Na narzuconym myśleniu powstali źli ludzie którzy oszukują innych ludzi. Dla ludzi oszukiwanie jest tak normalnym, że mówią, że dla nich już myślenie oparte na kłamstwie jest prawem. Ludzie zamienili swojego Stwórcę opierającego się na prawdzie na wybranych przez siebie ludzi i opierają się na myśleniu wymyślonym przez wybranych ludzi. Kto opiera się na myśleniu Stwórcy ma rozum, a kto przeszedł na myślenie oparte na kłamstwie nie ma rozumu.
We wszechświecie zaburzenie w energii wprowadzili ludzie którzy kłamią. Ci ludzie kłamcy wytworzyli we wszechświecie 73% energii śmierci. Na myśleniu opartym na kłamstwie jest nienormalny człowiek, gdyż on nie ma swojego mózgu i swojej psychiki. Ci ludzie kłamcy siedzą w mózgu swojego Stwórcy i czynią zło w Jego świecie. To zło jest okrutne, gdyż znęcają się psychicznie nad stworzeniami których psychika jest oparta na prawdzie. Większość z ludzi pozwoliła na znęcanie się nad nimi mówiąc, że dla nich jest prawem myślenie oparte na kłamstwie jakim posługuje się złoczyńca. Maria Szulc ubolewa nad ludźmi uzależnionymi od myśli złych i uczy się głosu o energii podświadomości. Ja mówię, że nauką głosu nie przywrócimy się na energię podświadomości. Głosem o energii podświadomości trzeba mówić.
Podświadomość jest oparta na systemach neurologicznych, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia jest zmieniona od wykonywanych czynności. Ja mówię, że na wypowiadaniu słów przez podświadomość nie ma zmienionej anatomii. Anatomia jest oparta na prawdzie, a zmiany w anatomii na kłamstwie. Inne słowa jak podświadomość wypowiada kłamca i ludzie wykonują czynności na słowach kłamców na jakich mają zmienioną anatomię.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz