piątek, 17 kwietnia 2015

ZMIANY W MÓZGU, PSYCHICE I CIELE SĄ OPARTE NA ZMIANIE ENERGII, A ZMIANA ENERGII NA ZMIANIE MYŚLENIA

W stanie mózgu, który nie zna słów, mózg, psychika i ciało są oparte na energii. Na tej energii człowiek zaczął wypowiadać słowa. Te wypowiadane naturalnie przez człowieka słowa to słowa oparte na energii podświadomości. Wypowiadanie przez człowieka słów jakie są w naturze mózgu utrzymywało stan natury człowieka. Natura człowieka jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Mózg zareagował na narzucone słowa wyjściem z energii na jakiej są oparte słowa jakie są w naturze mózgu. Na tej zmienionej energii człowiek zaczął źle się czuć, a zaczął źle się czuć ponieważ zmieniły się jego emocje. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Narzucenie słów zmieniło emocje. Emocje są oparte na energii jaka jest w naturze człowieka. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że systemy neurologiczne przeszły na zajmowanie się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zatem w stanie natury mamy funkcjonowanie człowieka na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia mamy funkcjonowanie człowieka na innych systemach neurologicznych. Naukowcy to widzą, gdyż piszą, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja wskazuję, że te zróżnicowane systemy neurologiczne są oparte na różnym myśleniu w mózgu. Sprzeciw Sędziów na moje myślenie inne jak ludzi władzy jest dowodem na to, że prawo ludzi jest oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Mózg właśnie to myślenie władzy i wykonywanie tego myślenia wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja wskazuję, że człowiek to narzucone myślenie wykonuje na innych systemach neurologicznych aniżeli wykonuje się myślenie jakie jest w naturze mózgu. W naturze mózgu nie ma myślenia władzy ani myślenia do wykonywania myślenia władzy i jak widać doskonała praca mózgu wykazała, że narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia to rozbieżne cele. Wskazuję na doskonałą pracę mózgu, który wie jakie myślenie zakwalifikować jako oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a jakie odrzucić. Mózg odrzuca narzucone myślenie, a człowiek na nim funkcjonuje na złej energii. Psychika na narzuconych słowach znalazła się pod władzą narzuconych słów. Ten stan widzi prof. Karol Jung w umyśle nieświadomym o jakim mówi, że człowiek jest uzależniony od myśli. Na tym uzależnieniu od myśli człowiek jest chory psychicznie i ma chore ciało, gdyż uzależnienie od myśli jest na uzależniającej energii. Prof. Maria Szulc nam pokazuje, że chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych uczy się głosu o energii podświadomości. Uzależnieni od myśli pacjenci Marii Szulc opowiadają, że nie chcą wychodzić z odczuwania w jakie wprowadza ich Maria Szulc głosem o energii podświadomości. Maria Szulc jakby nie wiedziała, że uczy się głosu o energii podświadomości i że to ta energia leczy. Maria Szulc pisze, że głos podświadomości to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja wskazuję, że to nieznane nam myślenie to myślenie naszej podświadomości. My jesteśmy podświadomością. Zygmunt Freud odkrywa w nas podświadomość, ale nie wie, że to nasza natura. Wie jednak, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to połączenie psychiki z myśleniem, a zatem ludzi trzeba leczyć z myślenia innego aniżeli myślenie podświadomości. To myślenie z jakiego ludzi trzeba leczyć to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich chora jest psychika i ciało. To na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu przez człowieka człowiek mówi innym głosem aniżeli podświadomość i jest to głos człowieka złego i człowieka cierpiącego. Głos człowieka złego oparty jest na narzuconych słowach, a głos człowieka cierpiącego jest oparty na wykonywaniu narzuconych słów. Widać to dobrze w obozach śmierci, gdzie źli ludzie władzy wydają rozkaz ludziom, którzy wykonywali ich myślenie, że mają iść na śmierć. Ludzie wykonują wolę ludzi władzy i stają do rozstrzelania lub wchodzą do komór gazowych, a jest tak dlatego ponieważ ci ludzie funkcjonują na uzależniającej energii. Ludzie którzy zgodzili się wykonywać myślenie władzy przeszli na uzależniającą energię i stali się wykonawcami woli ludzi na których myślenie przeszli. Ci ludzie nabyli w sobie energii śmierci. Energię śmierci mają w sobie ludzie którzy mają w mózgu narzucone myślenie. Wykonywanie narzuconego myślenia powoduje nabywanie energii śmierci która uśmierca człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywania czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest u narzucającego słowa i u wykonującego narzucane słowa. Ta zmieniona anatomia jest na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Widzimy, że to samo dzieje się u zwierząt, gdyż pies któremu Iwan Pawłow narzucał słowa utracił wolność. Ludzie w obozach śmierci utracili wolność podejmując decyzję o wykonywaniu woli ludzi władzy i jak ludzie którym się sprzedali wydali rozkaz to oni wykonywali mimo, że to śmierć. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy wolnymi ludźmi, a ludzie oddali swoją wolność ludziom narzucającym słowa. Ja wskazuję na zmienioną psychikę u narzucającego słowa jaką jest psychika psychopaty a u wykonującego narzucane słowa jest to psychika cierpiącej ofiary. Słowa narzucone to słowa oparte na złych emocjach. Systemy neurologiczne wykonały z narzuconych słów inny stan człowieka jakim jest złoczyńca i ofiara. Narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów to nie jest genetyka. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i ludzie przychodzą już teraz na świat z dotychczasowym stanem narzuconego przez siebie myślenia. Narzucone myślenie to nie żadna genetyka po przodkach tylko po narzuconym przez siebie myśleniu. Ta genetyka nabyta jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Genetyka jest tylko jedna jaką jest stan człowieka na energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta energia oparta na rozumie który nie zna słów to energia podświadomości. Pacjenci Marii Szulc opisują, że nie chcą wyjść z odczuwania w jakie wprowadza ich Maria Szulc głosem o energii podświadomości. Opisują oni, że są w błogostanie. Dr Deepak Chopra też pisze, że naturalnym dla nas jest odczuwanie błogostanu. Dr Deepak Chopra opisuje też, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a każdy z nas wie, że nowotwór to nie jest odczuwani błogostanu, a odczuwanie cierpienia. Ja wskazuję na mózg, że komórka się nie pomyliła  i zaczyna tworzyć nowotwór, gdyż komórka wykonuje narzucone przez człowieka myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Komórki tworzące nowotwory to komórki w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa. Nie jesteśmy stworzeni na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa. Na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jest cierpienie i śmierć.
Życie jest oparte na energii na jakiej oparta jest podświadomość. Podświadomość jest oparta na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Podświadomość to emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Jak cudownymi są te emocje można odczuć słuchając głosu urodzonego na Ukrainie, a śpiewającego głównie po rosyjsku Vitasa. Wskazuję na tłumy ludzi na jego koncertach. Te tłumy ludzi idą tam ażeby ich emocje były szczęśliwe. Ja słuchając Vitasa mam zapewnione cudowne odczuwanie. Ja nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Vitas ma rozum, gdyż te cudowne emocje ma się na rozumie. My wszyscy na rozumie mamy szczęśliwe emocje ale rozum trzeba utrzymać tak jak to widać u Vitasa. To od człowieka zależy jakim myśleniem się posługuje. Vitas widać, że już jako 12-letni chłopiec śpiewał na Kremlu, a to jest dowodem na to, że on przyszedł na świat z rozumem w mózgu, a przynajmniej z bardzo dużym stanem rozumu. W Stanach Zjednoczonych podaje się, że 7-letni chłopiec potrafi strzelać do kolegów. Inne dzieci z innych krajów też to potrafią. Ja wskazuję, że jedni z ludzi potrafią wykonywać czynności dobra a inne czynności zła. Znowu przypomnę odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja składam największe gratulacje Vitasowi za wydawane przez niego decyzje. Nie znam do niego adresu, ale jeśli Uniwersytet Moskiewski im, Łomonosowa mu przekaże to co piszę to będę się cieszyła. My wszyscy powinniśmy mieć w mózgu rozum. Dostaliśmy go od swojego Stwórcy. Natura wszechświata jest doskonała na rozumie Stwórcy. Albert Einstein bardzo dobrze widzi energię grożącą katastrofą na niewyobrażalną skalę, że jej przyczyną są sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję na dane z gazety "Rzeczpospolita" w Polsce za 11 miesięcy roku 2004 które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach z myśleniem władzy, a to nikogo nie obchodzi. Ja piszę, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach ponieważ natychmiast widzę, że każdy przepis prawa oparty jest na kłamstwie, a to nikogo nie obchodzi. To, że ludzi nie obchodzi, że prawo jest oparte na kłamstwie jest dowodem na to, że dla ludzi oszukiwanie jest normalnym. Mnie się to prawo nie zgadzało, ale tylko mnie jednej. Ja pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconego myślenia i nikogo to nie obchodzi. Ludzie pomagają cierpiącym ludziom za pieniądze zabrane ludziom. Zabieranie pieniędzy ludziom zadaje ludziom cierpienie, a więc ludzie pomagają cierpiącym ludziom zadając cierpienie ludziom którym pieniądze zabierają. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu na jakim jesteśmy stworzeni. Sędziowie z tego samego Sądu zgadzali się ze mną gdyż wszystkie sprawy mam tam wygrane dopóki nie powiedziałam, że opieram się na naturalnym myśleniu. Jezus który był naszym Stwórcą przyszedł zrobić sprzeciw na narzucone myślenie i wystąpił przeciwko władzy opartej na narzuconych słowach, wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconych słowach i przeciwko kościołowi opartemu na narzuconych słowach. Ludzie narzucający słowa chcą ażeby im służyć a co bardzo dobrze widać po pozbawieniu możliwości wykonywaniu czynności księdza przez Wojciecha Lemańskiego. To pozbawienie możliwości wykonywania czynności księdza jest za nieposłuszeństwo ludziom władzy kościoła. Nasz Stwórca nie stworzył nas posłusznymi innym ludziom. Taki sam zakaz wypowiadania słów otrzymał ksiądz Boniecki. Ksiądz Boniecki i ksiądz Lemański wypowiadają słowa mądre, a mądre słowa są oparte na rozumie Stwórcy. Sędziowie NSA też na moje nieposłuszeństwo opierania się na skardze kasacyjnej postanowili, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu. Ja mam najwięcej wygranych spraw w kraju, a mnie pozbawiono prawa wykonywania zawodu. Ja oczywiście ani przez moment nie miałam zamiaru przejść na posługiwanie się myśleniem do oszukiwania.
Jeden z ludzi zachwycających się głosem Vitasa pisze, że on go tym głosem powala i że Vitas sam to wszystko opracował do perfekcji. O mnie też ktoś pisze na moim blogu, że tytuły moich artykułów są przeze mnie wypracowane, a ja mówię, że one nie są wypracowane tylko oparte na moim rozumie. Swoim rozumem przekazujemy to co wypracował nasz Stwórca. Vitas nie stworzył swojego głosu, ale to jego zasługa, że go utrzymuje. Słowa którymi ja wskazuję na kłamcę to słowa mojego Stwórcy, a nie moje. Ja zachwycam się każdym słowem Vitasa gdyż je odczuwam. Ja słyszę jak on wypowiada melodię. Cudownym byłoby życie gdyby wszyscy wypowiadali słowa Stwórcy. Słowa Vitasa to przepiękna energia. Ludzie chcą słuchać tej przepięknej energii, gdyż jest dla nas naturalną. Ludzie z dużym stanem kłamstwa w mózgu nie czują tej przepięknej energii. Oni już dobrze się czują w energii śmierci jaka jest na wojnach. Jestem szczęśliwa jak słyszę jak gra muzykę Chopina Rafał Blechacz, ale w stan zupełnego błogostanu wprowadza mnie jak gra sam Fryderyk Chopin. Niektórzy z ludzi mówią, że Bóg jest niesprawiedliwy gdyż jedni z ludzi mają coś lepszego od nich, a ja mówię, że na słowach Stwórcy każdy jest geniuszem. Człowiek opisujący zachowania Vitasa mówi, że one są wypracowane, a ja mówię, że są to zachowania oparte na energii opartej na rozumie. Ja widzę jak on ma piękne poruszanie. Takim pięknym poruszaniem zachwycił mnie kilka lat temu jeden człowiek i nie wiedziałam dlaczego jestem w stanie błogostanu z powodu czyjegoś poruszania się. To ogromna rzadkość to piękne poruszanie się, gdyż na narzuconych słowach to odruchy chamów, chuliganów, bandytów i wszelkiego innego rodzaju innych źle zachowujących się ludzi. To na złej energii mają te złe zachowania. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania. Ja odkryłam, że te narzucane zachowania są oparte na innej energii na jakiej człowiek ma złe odruchy. Nie ma inteligencji nabytej. Może być powrót do inteligencji natury. Przepiękne odruchy natury to poruszanie się na rozumie w mózgu. Vitas utrzymuje swój naturalny stan geniusza. Utrzymywanie stanu geniusza to jego zasługa.
Słowa jakie są w naturze mózgu to słowa Wielkiego Geniusza. Na słowach tego Wielkiego Geniusza jesteśmy stworzeni. Doskonały stan człowieka to stan oparty na energii podświadomości. Energia podświadomości jest oparta na słowach na jakich oparta jest podświadomość.

                                                                                                   Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz