czwartek, 16 kwietnia 2015

ZMIANY W MÓZGU, PSYCHICE I CIELE W WYNIKU WYPOWIADANIA INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Stan mózgu natury to mózg który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Taki sam stan natury mózgu mają zwierzęta. Zwierzęta utrzymują stan rozumu w mózgu, a ludzie nabyli umysłu nieświadomego w którym nie ma rozumu. Ludzie mają w umyśle nieświadomym inne słowa jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na kłamstwie. Zatem zmiany w mózgu są oparte na zmianach słów. Pod względem wypowiedzianych przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu człowiek nabył umysłu na którym nie ma rozumu. Naukowcy też odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a zatem u człowieka który ma umysł nieświadomy są również zmiany w psychice.
W wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w mózgu który nie zna słów powstali ludzie, którzy nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość jest wyparta i stłumiona. Ja odkryłam, że ta podświadomość wyparta i stłumiona jest u człowieka który nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Dr psychiatra Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że on uważał, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od słów. Ja wskazuję, że natura mózgu nie zna słów, a umysł nieświadomy jest uzależniony od słów. Zatem zmiany w mózgu ma człowiek, który ma w mózgu inne słowa jak są w naturze mózgu. Te zmiany w mózgu mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu a ja odkryłam, że ludzie znają te słowa, gdyż mają je zapisane w ustanowionym przez nich prawie. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja odkryłam, że na narzucanych zachowaniach oparte jest prawo ludzi i odkryłam, że problemy mieli moi klienci, którzy wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego ich okradli. Ludzie na narzuconych słowach są też psychicznie chorzy i dobrze to zauważył dr psychiatra Andrzej Lech Sobczak, który przez 40 lat był Ordynatorem Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu, gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Dzisiaj mogłabym mu powiedzieć, że ci ludzie którzy zachorowali i ci którzy ich kontrolowali znają słowa i zachorowali umysłowo i psychicznie od wypowiadania innych słów jak są w mózgu który nie zna słów. Naukowcy odkryli te inne słowa, że są pomiędzy dwiema strefami w mózgu i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych jest zmieniona psychika i ciało. Ludzie w ustanowionym przez nich prawie mają zapisane, że wszystko co jest na ziemi jest ich i że mają prawo do człowieka. Ci ludzie znają słowa i te ich słowa są inne jak w naturze mózgu. Ta inność tych słów polega na tym, że są oparte na kłamstwie. Zwierzęta utrzymują swój stan rozumu w mózgu, gdyż nie wypowiadają słów, a ludzie nie mają już rozumu pod względem wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Ja na swoim rozumie mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, a od czasu powołania WSA dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 podają, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy, a ja z tych danych  w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie. Chciałam ażeby rozwiązać wszystkie problemy ludzi i zaczęłam mówić, że się opieram na naturalnym dla nas myśleniu, a za to spotkałam się z wystąpieniem o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Na rozumie nie wolno wykonywać zawodu. Zostałam oskarżona o to, że nie posługuję się myśleniem ludzi władzy. Zatem wskazuję ludziom władzy i ludziom wykonującym ich myślenie, że mają w mózgu inny umysł jak świadomy oparty na rozumie, gdyż umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Wskazuję również, że ludzie na braku rozumu funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich są chorzy psychicznie i mają chore ciała.
Zmiany w mózgu wynikające z wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu widzą Neurobiolodzy, a zmiany w psychice widzą Psychiatrzy. Nie powinien być podzielony ten zawód, gdyż mózg jest połączony systemami neurologicznymi z psychiką i ciałem. Wszyscy lekarze powinni być również Neurobiologami. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja ludziom nauki przekazuję, że te czynności są wykonywane na słowach jakie mózg zna i wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że Stwórca wykazuje człowieka wypowiadającego inne słowa jak On, że nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało.
Ludzie dają dla ludzi nauki ogromne pieniądze, a tylko Uniwersytetowi Cambridge zgadza się myślenie oparte na rozumie. Wysłałam do ludzi nauki około dwóch tysięcy pism i w Polsce nie otrzymałam nawet jednego podziękowania. Z Uniwersytetu Cambridge mam około 2000 podziękowań i otrzymałam też około 400 podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić jak napisałam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to słowa jakie mózg zna. Zadziałali stojący na czele mienia Stwórcy złoczyńcy. Na Uniwersytecie Carnegie Mellon są też ludzie którzy mają rozum, gdyż zgadzało im się moje oparte na rozumie myślenie i brali udział w odkryciu myślenia na jakim ludzie nie mają rozumu. W Polsce dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w roku 2011 mieli rozum, gdyż też od nich mam pisma z wyrazami szacunku i uznania. Też ich usunęli "władcy" mieniem Boga.
Ludzie ze zmienionymi mózgami, psychiką i ciałem niech idą po zdrowie do ludzi na których myślenie przeszli. Ludziom kościoła przekazuję, że na rozumie z jakim stworzył nas Bóg psychika i ciało są zdrowe. Cierpienie jest na myśleniu z jakiego ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi. Bogu nie podoba się cierpienie, gdyż cierpienie podoba się złoczyńcom, a Bóg jest dobroczyńcą. Na rozumie w mózgu który nie zna słów jest energia na jakiej oparte jest życie. Na tej energii życia ludzie odczuwają miłość, a nie cierpienie.  Na tej energii życia ludzie mają zdrowe ciała i szczęśliwą psychikę.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz