poniedziałek, 6 kwietnia 2015

ŚWIADOMOŚĆ I NIEŚWIADOMOŚĆ TO STAN ENERGII

Ludzie nauki szukają jakie są biologiczne podstawy świadomości. Nasza biologia oparta jest na energii na jakiej jesteśmy stworzeni. Ta nasza biologia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Zatem świadomość to stan energii opartej na rozumie w mózgu. Stan nieświadomości to też stan energii ale opartej na braku rozumu. Na rozumie oparta jest świadomość, a na braku rozumu oparta jest nieświadomość. Świadomość i nieświadomość to stan odczuwania, czyli naszej psychiki. Natura naszej psychiki jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ludzie zaczęli wypowiadać słowa i jeśli podjęli decyzję o wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparta jest psychika to zmieniał się ich stan odczuwania. Odkryłam, że odczuwanie jest oparte na dobrej woli i że dobrą wolę wyrażamy opieraniem się na prawdzie. Odkryłam, że złe odczuwanie oparte jest na złej woli i że złą wolę wyrażamy opieraniem się na kłamstwie.
Zmiana słów spowodowała zmianę odczuwania, a zmiana odczuwania spowodowała stan nieświadomości. Odkryłam, że zmiana odczuwania oparta jest na narzuconych przez człowieka słowach i odkryłam, że to zmienione odczuwanie jest nabyciem odczuwania człowieka złego. Uczenie żołnierzy zabijania ludzi tworzy człowieka złego. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy, a ludzie którzy często zabijają ludzi mają już zmienioną psychikę do takiego stanu, że dla nich już zabijanie ludzi robi się normalnym. To samo jest we wszystkich innych decyzjach człowieka. Rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie, a brak rozumu oparty jest na decyzjach opartych na kłamstwie. Naturalnym dla człowieka jest umysł świadomy oparty na rozumie. Ten naturalny stan człowieka oparty na rozumie to stan człowieka oparty na odczuwaniu opartym na energii jaka jest w naturze człowieka. Naturalne odczuwanie człowieka to odczuwanie miłości. Odczuwanie oparte na kłamstwie to odczuwanie cierpienia. Ludzie kościoła mają obrazy z napisami, że Jezus to Bóg i że jest miłością a do ludzi mówią, że cierpienie pochodzi od Boga i że jak ludzie nie chcą cierpieć to mają o to prosić Boga. Zatem ludzie kościoła mówią, że odczuwanie Boga jest oparte na miłości i na cierpieniu. Ludzie kościoła powinni się zdecydować jakim jest to odczuwanie Boga gdyż miłość to dobre odczuwanie, a cierpienie to złe odczuwanie. W kościołach jest pełno cierpiących ludzi którzy proszą Boga o to ażeby nie cierpieć. Ja mówię, że na myśleniu Boga się nie cierpi, ale o myśleniu Boga ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Ludzie kościoła mówią też "uczmy się miłości". Ja mówię, że miłości nie ma w sobie człowiek, który posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Człowiek jest energią i albo opartą na prawdzie albo opartą na kłamstwie. Energia na jakiej oparta jest miłość oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie, a energia na jakiej oparte jest cierpienie oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie.  Na myśleniu Boga jesteśmy energią opartą na prawdzie, a na myśleniu narzuconym przez człowieka jesteśmy energią opartą na kłamstwie. Na energii oparte jest odczuwanie i mamy takie odczuwanie jak myślenie w mózgu. Potwierdza, że tak jest odkrycie kodu genetycznego. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja do tego dodam, że kod genetyczny to przekład zapisów myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu na czynności organizmu oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek funkcjonuje w stanie natury. Ja odkryłam to samo co Naukowcy odkryli o kodzie genetycznym że jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka, ale jest to przekład zapisów myślenia opartego na kłamstwie na czynności organizmu oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie. Zatem w systemach neurologicznych opartych na prawdzie jest energia oparta na myśleniu jakim posługuje się Stwórca a w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie jest energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka i jest to energia oparta na kłamstwie. Na energii Stwórcy jesteśmy świadomymi, a na energii wytworzonej przez siebie jesteśmy nieświadomymi. Stan nieświadomości to prawidłowa kara dla człowieka za posługiwanie się kłamstwem. Kłamca oszukuje, a na myśleniu Boga jesteśmy uczciwymi. Energia na jakiej człowiek jest świadomy oparta jest na woli czynienia dobra, a energia na jakiej człowiek jest nieświadomy oparta jest na woli czynienia zła. Ludzie którzy narzucili myślenie i ludzie którzy wykonują narzucone myślenie to ludzie opierający się na kłamstwie. To myślenie kłamców odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i odkryli, że to myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to przekład myślenia kłamców na energię opartą na kłamstwie. Na tych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie psychika i ciało są chore. Nasza psychika i ciało są oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. To myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość to myślenie na jakim oparta jest nasza natura i jest to myślenie naszego Stwórcy. Mózg wyodrębnia narzucone przez człowieka myślenie pomiędzy dwiema strefami w mózgu i wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele ludzi kłamców widać, że jest nimi wykonywanie na ziemi woli ludzi kłamców. Ludzie- kłamcy mówią, że dla nich jest prawem prawo oparte na kłamstwie a ja wskazuję, że na tym prawie kłamców psychika i ciało są chore, a człowiek nieświadomy tego co go czeka. Ludzie kłamcy są wybierani przez ludzi kłamców jako władza nad mieniem Stwórcy. Ci ludzie władzy za wybranie ich obiecują dobro, a tam gdzie prowadzą widać w obozach śmierci jak wydają rozkaz stawania do rozstrzelania lub wchodzenia do komór gazowych. Na wykonywaniu woli kłamców jest śmierć. Na myśleniu opartym na kłamstwie jest w człowieku energia śmierci. Ludzie nie wiedzą dokąd ich prowadzą ludzie kłamcy ponieważ na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek nabywa ciemnoty. Na myśleniu Stwórcy ludzie są świadomymi i mają rozum, a na myśleniu narzuconym przez człowieka ludzie nabyli umysłu nieświadomego na jakim nie wiedzą o co chodzi, gdyż nie mają rozumu.  Dr psychiatra Karol Jung był tak przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli, że aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Dobrze, że Zygmunt Freud był mocno przekonany, że odkrył coś innego jak umysł nieświadomy, gdyż stan ciemnoty ludzi jeszcze bardziej by się pogłębiał. Zygmunt Freud już widzi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to poszukiwanie od czego zachorowała psychika. Ja odkryłam, że od kłamstwa i odkryłam zapisy tego myślenia ludzi kłamców w ustanowionym przez nich prawie. Widziałam, że skutkiem wykonywania prawa jest cierpienie ludzi i pisałam o tym, ale to nie obchodziło ani ludzi władzy, ani ludzi wymiaru sprawiedliwości ani ludzi kościoła. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu i tylko Uniwersytet Cambridge na nie reagował i reaguje do dzisiaj przysyłaniem mi podziękowań. Na Uniwersytecie Cambridge też wiedzieli o czym mówi Albert Einstein. Ja mówię o myśleniu na jakim Albert Einstein widzi grawitacyjną siłę życia. Zatem rozum jest na Uniwersytecie Cambridge. Rozum mają ludzie którzy są uczciwymi. Prawdę mówi uczciwy człowiek. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 dowodzą, że ludzie władzy przy pomocy swojej nieuczciwości zabrali ludziom pieniądze i ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach z myśleniem władzy. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych najpierw musiałam występować przed wojewódzkimi sądami, a dopiero odwoływać się do NSA. Zobaczyłam, że ponad 99,5% skarżących się w kraju ludzi przegrało sprawy, a ja w województwie warminśko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004.  Zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy się opierali na naszym naturalnym myśleniu. Nie wiedziałam, że mam do czynienia ze świadomym okradaniem ludzi przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Miałam najwięcej wygranych w kraju, a wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na innym myśleniu jak myślenie ludzi władzy. Wskazuję teraz na skutek tego przejścia ludzi na myślenie oparte na kłamstwie na jakim ludzie nabyli umysłu nieświadomego i choroby psychicznej. Psychika i ciało są oparte na prawdzie, a ludzie wołają, że dla nich jest prawem myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie nabywają cierpienia i idą do kościoła prosić Boga ażeby na wykonywaniu woli kłamców nie cierpieć.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu przez ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Ludzie do dzisiaj wiwatują na cześć wybranych przez siebie kłamców i mówią, że przeszli na wykonywanie czynności opartych na kłamstwie. Nic nawet nie pomogło odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ludzie dalej wykonują czynności na myśleniu ludzi kłamców na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Anatomia zrobiła się nienormalną na wykonywaniu woli kłamców. Nienormalna anatomia to nieświadoma anatomia. Przyczyną wszystkich zmian w anatomii jest myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi. Ludzie kłamcy wprowadzili w rośliny i zwierzęta swoje oparte na kłamstwie myślenie na jakim rośliny i zwierzęta zaczęły wytwarzać pożywienie które jest trucizną opartą na złej energii jaka jest w złych ludziach opartych na kłamstwie. Na to dzieło ludzi kłamców wskazuje Albert Einstein mówiąc, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że jej przyczyną są sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że te sposoby myślenia to myślenie kłamców. Na tym wprowadzonym na ziemi myśleniu kłamców jęczą z psychicznego bólu wszystkie stworzenia.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz