wtorek, 21 kwietnia 2015

MYŚLENIE NA JAKIM JEST ENERGIA ŻYCIA MA GRANICE

Stwórca jak widać wiedział na jakim myśleniu stwarza swoje stworzenia. Stworzenia na myśleniu ich Stwórcy rozumieją. Odkryłam, że myślenie rozumiane ma granice. W każdym przedmiocie sprawy jest tylko jedna decyzja oparta na prawdzie. Wygrywane przeze mnie sprawy w sądach są dowodami na to, że ja wskazuję, że winnym jest zawsze kłamca. Kłamcy wpadli na pomysł ażeby zapisać w ustanowionym przez nich prawie, że kłamstwo jest prawem i jak zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie sprawy na naturalnym dla nas rozumie to powiedzieli mi, że nie będę już wygrywała gdyż nie opieram się na kłamstwie. Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpiły napisali, że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy, a ja teraz przedstawiam, że na myśleniu władzy nie ma się rozumu. Rozum ma się tylko na myśleniu Stwórcy. W mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum. Naukowcy też odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a na emocjach oparte jest nasze odczuwanie. Znaczy to, że nasze odczuwanie oparte jest na rozumie. Myślenie oparte na braku rozumu mózg wykazuje w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Ludzie łobuzy postanowili przejąć władzę nad mieniem jego Stwórcy przy pomocy narzucenia innego myślenia. Prawie wszyscy ludzie dali się namówić na przejście na to inne myślenie i teraz ludzie nie mają rozumu, są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Na braku rozumu człowiek jest umysłowo chory i to prawidłowa reakcja Stwórcy na złe zachowania ludzi, którzy postanowili oszukiwać przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Mają ludzie kłamcy w mózgu z nabycia swoje myślenie oparte na kłamstwie, a na nim nabycie nienormalnego stanu. Na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma zdrowia. Ludzie przeszli na myślenie oparte na kłamstwie, a na myśleniu opartym na kłamstwie zdrowia nie ma. Ludzie w kościołach proszą Boga o zdrowie, czyli proszą o rozum, bo na rozumie człowiek jest zdrowy. To nie Bóg odebrał ludziom rozum tylko ludzie oszuści. Władzę na ziemi przejęli ludzie oszuści którzy mówią, że za wybranie ich dają dobro, a wszyscy ludzie wiedzą o tym, że to dobro jest zabierane innym ludziom. Prawie wszyscy ludzie uważają za normalne życie za zabrane innym ludziom pieniądze. Stwórca nie uważa za normalne życie za pieniądze zabrane innym ludziom, gdyż Stwórca oddziela stan człowieka oparty na myśleniu na jakim oparty jest rozum od stanu człowieka na jakim oparty jest brak rozumu. Psychika jest zdrowa na rozumie. Naukowcy odkryli, że odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że jest też odczuwanie które nie istnieje bez braku rozumu. Ludzie oszuści natychmiast zareagowali na moje odkrycie, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to wypowiadane słowa, a Naukowcy odkryli, że rozum jest w mózgu, który nie zna słów. Ci oszuści mówią do ludzi, że oni wierzą w Boga i że czekają, że On jeszcze raz przyjdzie na ziemię i zbawi ludzi. Zbawienia oczekują kłamcy, ale się nie doczekają, gdyż podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i mają zapewniony brak rozumu, chorą psychikę i chore ciało.
Zgubiło ludzi narzucone myślenie, ale to bezczelność na jaką brak słów. To prawidłowe, że Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, gdyż ciało na myśleniu do oszukiwania nabyło odruchów źle zachowującego się człowieka. Nie ma inteligencji nabytej, gdyż kłamca nie ma nic wspólnego z inteligencją. Kłamca to cham, chuligan, złodziej, gwałciciel, morderca, itp. Wszyscy widzimy co robią ludzie opierający się na kłamstwie. Ludzie na myśleniu Stwórcy są mądrymi, inteligentnymi, dobrze zachowującymi się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Ludzie kłamcy zajmują się sposobami myślenia jak zabrać pieniądze ludziom którzy je zarobili. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego pyta mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja mówię, że kontrole to ludzie napadający na psychikę przy pomocy narzuconego myślenia. Ludzie zachorowali psychicznie od narzuconego myślenia i od wykonywania narzuconego myślenia. Jedno wielkie cierpienie na ziemi, a ludzie zamiast opierać się na myśleniu Tego Kto ich stworzył wykonują myślenie kłamców, a Boga idą prosić do kościoła ażeby ich psychika od wykonywania myślenia kłamców nie cierpiała. Zupełny stan pomieszania w myśleniu osiągnęli ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie się wie, a na myśleniu opartym na kłamstwie się nie wie. Stwórca w mózgu oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie i oddziela odczuwanie oparte na prawdzie od odczuwania opartego na kłamstwie. Na odczuwaniu oparte jest życie, a ludzie wybrali myślenie do oszukiwania na jakim jest śmierć. Kłamca uśmierca powoli przy pomocy zadawania cierpienia opartemu na prawdzie ciału. Zajmująca się podświadomością w oparciu o naukę prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Maria Szulc uczy się głosu o energii podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Maria Szulc nie zwraca swojej uwagi na to, że pomaga głos o energii podświadomości i że ludzie uzależnieni od myśli muszą mieć inną energię. W moje prawidłowe ręce wpadła wiedza o podświadomości Marii Szulc i Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon gdyż zobaczyłam, że chodzi o myślenie. Ja byłam szczęśliwa w tej wiedzy o podświadomości. Odnalazłam myślenie na jakim jestem szczęśliwa. Nie chciałabym ażeby działo się zło innym ludziom, a szczególnie moim bliskim, ale to oni wybrali opieranie się na kłamstwie. Stwórca nie chciał ażebyśmy cierpieli, a na co dowodem jest oparcie odczuwania na myśleniu opartym na prawdzie. Stwórca widać, że doskonale wiedział, że myślenie oparte na prawdzie ma granice. gdyż wyjście poza te granice to wejście w złe odczuwanie. To wejście w złe odczuwanie jest przy pomocy innego myślenia jak myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Ja też weszłam w ustanowione na kłamstwie przez ludzi prawo ale wołałam, że to źle. Nic nie pomogło to moje wołanie i postanowiłam odejść z tego paskudnego myślenia jakim posługują się źli ludzie. Mówiący o Bogu ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innego myślenia jak myślenie jakim posługuje się Bóg. Pisałam o tym do ludzi kościoła, a to co zrobili to pokazali, że nie chcą o odkrytym przeze mnie myśleniu na jakim stworzył nas Bóg słyszeć. O myśleniu na jakim stworzył nas Bóg chcieli słuchać dwaj zastępcy dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011, ale ich zwolnili, a nowa dyrektor napisała do mnie, że ona nie chce słuchać o tym myśleniu. Ja wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu oparte jest życie, a Ministerstwo nazywające siebie Ministerstwem Zdrowia chce opierać się na myśleniu na jakim oparta jest śmierć. Ja wskazuję, że śmierć jest oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Ludzie, którzy chcą opierania się na narzuconym myśleniu chcą śmierci ludzi. To doskonale widać po ludziach władzy, że dla nich śmierć jest normalną, gdyż zawsze każda władza ma broń do zabijania ludzi. Oni mają w mózgach takie myślenie na jakim dla nich normalnym jest mieć broń do zabijania ludzi. To ludzie którzy chcą śmierci ludzi spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania jak napisałam, że słowa jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa jakie mózg zna. Ja wskazuję, że podświadomość nie zna słów. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów i że Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Na nikczemność ludzi nie ma słów. Ciekawe od kiedy ludzie są kłamcami skoro tylko Uniwersytetowi Cambridge zgadza się odkryte przeze mnie naturalne dla nas oparte na rozumie myślenie. Nabyć tyle myślenia opartego na kłamstwie, że we wszechświecie jest 73% energii śmierci to niezwykła nikczemność ludzi wobec Stwórcy i wobec ludzi posługujących się Jego myśleniem. Ludzie oszuści czują się w świecie jego Stwórcy jak u siebie i przysyłają mi pisma ile przyznali mi emerytury z pieniędzy jakie przy użyciu przemocy mi zabrali. Piszą do mnie, że moim obowiązkiem jest wykonywać prawo ludzi którzy do mnie nie mają prawa. Źle zachowujący się ludzie wymierzają ludziom kary pod postacią mandatów za to, że stają na ziemi Boga tam gdzie chcą. O piosenkarzu z głosem nazywanym przez ludzi, że to głos Anioła Vitasie można przeczytać w internecie, że nie chciał nic mówić o sobie, a Policja ogłosiła o jego danych z dowodu osobistego. Pisze się, że Policja musiała wobec Piosenkarza zastosować przemoc, a ja mówię, że przemoc stosują ludzie opierający się na narzuconym myśleniu. Ludzie władzy stosują przemoc na ludziach wymuszaniem wykonywania narzuconego przez nich myślenia. Wielu ludzi mówi do mnie, że nie wygram z ludźmi władzy, a ja mówię, że ja nie walczę z żadnymi ludźmi, gdyż mówię, że są oszustami stosującymi przemoc przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconego przez nich myślenia. Nasza psychika jest oparta na myśleniu Stwórcy psychiki. Naukowcy odkryli, że nasza psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu. Ludzie narzucający słowa nie mają swojej psychiki, a to co robią to znęcają się nad psychiką ludzi i innych stworzeń wymuszając od nich wykonywania ich woli. Tego znęcania się nad psychiką psa dokonał Iwan Pawłow przy pomocy narzuconego myślenia. Znęcał się nad odczuwaniem psa oszukując go, że daje mi jedzenie. Pies od wykonywania narzuconego myślenia stał się wykonującym wolę Iwana Pawłowa. Pies utracił wolność. To psychika utraciła wolność. Utraconą przez ludzi wolność widać w obozach śmierci, że ci którzy zabrali im tą wolność wydają im rozkaz, że mają stawać do rozstrzelania lub wchodzić do komór gazowych. Człowiek który ma rozum nie uwierzy w to, że Polacy nie widzieli, że obok nich buduje się obozy śmierci. Ludzie władzy mówią, że są przedstawicielami wszystkich ludzi w Polsce, a ja mówię, że oni nie są moimi przedstawicielami, gdyż ja nie jestem złoczyńcą. To złoczyńca mówi, że jest w swoim świecie. Ja wiem, że nie jestem w swoim świecie, ani ludzi, który mówią, że to ich kraj. Jeden tylko człowiek na moim blogu w komentarzach pisze tylko jedno słowo "dziękuję". Ja pytam skąd ludzie mają tyle w mózgach myślenia opartego na kłamstwie skoro mają przekonania, że są w swoim świecie. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia swojej natury, a w naturze jest tylko myślenie oparte na prawdzie Stawać na czele ludzi stworzonych na rozumie i stosować wymuszanie posługiwania się myśleniem narzuconym przez człowieka to przemoc. Dokąd ci ludzie prowadzą to widać w obozach śmierci i jak się szkolą w zabijaniu ludzi i kupowaniu i produkowaniu broni do zabijania ludzi. Ludzie z rozumem w mózgu nie idą się szkolić w zabijaniu ludzi, gdyż oni odczuwają miłość do ludzi.
Ja wskazuję, że na myśleniu opartym na kłamstwie jest inne odczuwanie i inna energia. Ja wskazuję na świadome mordowanie ludzi. Przecież ludzie którzy szkolą w mordowaniu ludzi prowadzą te szkolenia przy pomocy myślenia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie mają odczuwanie oparte na miłości do ludzi. Ludzie którzy już szkolą w mordowaniu ludzi mają mózgi złoczyńców. Stwórca nie miesza mózgu natury z mózgiem złoczyńcy. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg, a więc on się utrzymuje na swoim myśleniu opartym na prawdzie. Energia życia też jest nienaruszona gdyż  Naukowcy Fizycy ją znają. Naukowcy Fizycy mówią, że mało znają gdyż tylko energię opartą na stanie rzeczywistym. Przekazuję, że jak poznają energię opartą na stanie nierzeczywistym to znajdą się na energii śmierci opartej na kłamstwie. Energia życia jest nienaruszalna. Śmierć jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Kto jest w energii życia ten jest nienaruszalny. Albert Einstein mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że przyczyną tej katastrofy są sposoby myślenia ludzi, a ja mówię, że śmierć grozi ludziom którzy są na tej energii śmierci. Ocaleli z zatopionej Atlantydy ludzie w Starożytnym Egipcie wybudowali Sfinksa z rozumną ludzką twarzą i oznaczyli, że jest oparta na myśleniu Boga.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz