środa, 8 kwietnia 2015

DRUGA OSOBOWOŚĆ W CZŁOWIEKU TO BANDYTA I SŁUŻĄCY BANDYCIE

Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że Stwórca na tych rozbieżnych celach wyodrębnia w człowieku drugą osobowość i że to zła osobowość. Odkryłam, że naturalna osobowość jest oparta na słowach do czynienia dobra i jest to dobra osobowość. a druga osobowość w człowieku oparta jest na narzuconych słowach przez człowieka i jest to zła osobowość. Odkryłam zatem, że jeśli człowiek używa słów do czynienia zła to Stwórca wykazuje go, że jest złoczyńcą. Odkryłam, że ten człowiek złoczyńca jest oparty na narzuconych słowach przy pomocy których czyni innym ludziom i innym stworzeniom zło. Odkryłam, że na narzuconych słowach oparte jest prawo ludzi i kościoła i że tych ludzi Stwórca wykazuje, że siedzą w naturalnej osobowości i są złoczyńcami. Odkryłam, że zła osobowość ma swój umysł i jest nim umysł nieświadomy na jakim człowiek nie ma rozumu. Ta osobowość bez rozumu funkcjonuje na swoich systemach neurologicznych opartych na złej energii. Na tych systemach neurologicznych opartych na złej energii zła osobowość jest chora psychicznie i ma chore ciało. Odkryłam zatem, że Stwórca wykazuje na Jego słowach osobowość która ma rozum i dobre emocje, a na narzuconych słowach wykazuje złą osobowość która nie ma rozumu i ma złe emocje. Odkryłam, że człowiek to psychika i jest ona oparta na słowach. Jak słowa są dobre to psychika jest dobra, a jak słowa są złe to psychika jest zła. Psychika jest oparta na energii, a energię uruchamiają słowa. Ludzie którzy postanowili czynić zło narzucili słowa, a te słowa znalazły się pod władzą złej energii i na złej energii jest zła psychika.
Służący bandycie to człowiek wykonujący narzucone słowa przez bandytę. Bandyta świadomie zadaje cierpienie w celu wymuszenia wykonywania jego woli.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz