sobota, 11 kwietnia 2015

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA OPARTA JEST NA ROZUMIE W MÓZGU KTÓRY NIE ZNA SŁÓW

Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są grawitacyjnymi siłami życia. Na tych grawitacyjnych siłach życia jest jedna potężna grawitacyjna siła życia jaka jest w naturze wszechświata. Dopóki ludzie nie wypowiadali słów istniało tylko odczuwanie oparte na grawitacyjnych siłach życia. To odczuwanie jest oparte na energii życia jaka jest we wszystkich stworzeniach. Energia jaka jest w stworzeniach tworzy siłę i stąd grawitacyjna siła życia. Na tej grawitacyjnej sile życia wykonujemy czynności. Na tej grawitacyjnej sile życia na jakiej czynności wykonywały wszystkie stworzenia wszechświat funkcjonował w sposób doskonały. Wszystkie stworzenia na grawitacyjnej sile życia odczuwały miłość. Zło na ziemi pojawiło się w wyniku rozpoczęcia wypowiadania słów przez ludzi i to innych słów jak słowa jakimi posługuje się Stwórca. Te inne słowa odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że tym innym myśleniu człowiek naruszył energię na jakiej oparte jest życie i stworzenia zaczęły cierpieć i umierać. Odkryłam, że na energii jaka jest w naturze wszechświata nie ma śmierci, gdyż jest to tylko energia życia. Odkryłam, że na narzuconym przez człowieka myśleniu powstała w nim zła energia a na złej energii grawitacyjna siła śmierci. Odkryłam, że wraz z pojawieniem się w mózgu narzuconego przez człowieka myślenia pojawiła się w nim druga energia i druga grawitacyjna siła i że jest to zła energia i zła grawitacyjna siła. Naukowcy Fizycy odkryli, że we wszechświecie są dwie energie i dwie grawitacyjne siły, a Albert Einstein odkrył, że zła energia i zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Grawitacyjna siła śmierci uśmierca życie przy pomocy zadawania odczuwaniu cierpienia. Odkryłam, że mózg wykazuje narzucone przez człowieka myślenie w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie oraz ma chore ciało. To kara jaka spotkała człowieka za narzucanie słów przy pomocy których zadaje odczuwaniu cierpienie i śmierć. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Ja odkryłam, że emocje są oparte na grawitacyjnej sile życia, a grawitacyjna siła życia na rozumie w mózgu, który nie zna słów.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz