poniedziałek, 20 kwietnia 2015

CZŁOWIEK NORMALNY TO ENERGIA OPARTA NA ROZUMIE W MÓZGU

Normalny stan człowieka to stan oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ten stan energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparty na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów to emocje oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Odkryłam, że energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest zawarta w systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów.
Naukowcy odkryli, że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne i odkryli, że w mózgu jest myślenie, które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że są systemy neurologiczne zajmujące się tym myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów jest oparte na umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu. Odkryłam, że na tym myśleniu w którym nie ma rozumu człowiek jest nienormalny. Odkryłam, że stan nienormalny człowieka jest oparty na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
Odkryłam, że rozum jest oparty na emocjach miłości, a myślenie narzucone przez człowieka na emocjach nienawiści. Odkryłam, że emocje są w systemach neurologicznych. Inne systemy neurologiczne są na rozumie w mózgu, a inne na myśleniu narzuconym przez człowieka. To psychika jest oparta na systemach neurologicznych i inna jest psychika na rozumie w mózgu, a inna na braku rozumu w mózgu. Rozum i brak rozumu mają oddzielne systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, a odczuwanie to emocje.
Rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a brak rozumu na myśleniu opartym na kłamstwie. Każde z tych rodzajów myślenia jest oparte na swoich systemach neurologicznych. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że rozbieżne cele tych ludzi to ich wola ażeby myślenie narzucone przez człowieka było wykonywane. Ludzie na ziemi wykonują prawo ludzi, a ludzie do niczego co jest na ziemi prawa nie mają a zatem ustanowione prawo oparte jest na kłamstwie. Ludzie zgodzili się na wykonywanie myślenia oszustów jakim zgodzili się na służenie kłamcom. Ludzie kłamcy wymierzają kary ludziom za nie wykonywanie ich woli. Ludzie płacą te kary kłamcom którym się sprzedali. Ludzie kłamcy prowadzą posłusznych im ludzi do obozów śmierci gdzie ich mordują. Pełno na ziemi różnych religii, a odkrycia naukowe dowodzą, że nie ma mózgu opierającego się na myśleniu Stwórcy. Myślenie tych kłamców ma swoje systemy neurologiczne na jakich ludzie mają złe emocje. Akurat w tej chwili jest wielkie oburzenie ludzi władzy w Polsce na Szefa FBI Pana Jamesa Comeya który powiedział, że, dobrzy ludzie z Polski pomagali w mordowaniu ludzi. Ja wcześniej opisuję o programie telewizyjnym w którym pokazuje się ludzi wracających z obozów śmierci i w wagonie z Polakami jedzie Niemiec który prosi Polaka o to ażeby na chwilę pozwolił mu usiąść. Dał mu za to papierosa, a Polak jak wypalił to go zrzucił z siedzenia i z innymi Polakami siadali na niego aż go uśmiercili. Pytam czym się różni morderca Polak od mordercy Niemca. Mój Ojciec siedział w obozie koncentracyjnym i pokazywał nam w telewizorze, że człowiek który był KAPO jest teraz Ministrem Kultury a oni byli przez niego bici, gdyż na nich donosił. W tej chwili widzimy, że 11 Państw z NATO stworzyli tzw. Szpicę która szkoli się w zabijaniu ludzi. Widzimy, że w Polsce namawiają do wojska, a to nie jest namawianie do czynienia dobra. Pytam czym się różni morderca który mówi, że się broni od mordercy który napada. I jedni i drudzy są mordercami.  Czynności jakie ci ludzie wykonują to mordowanie ludzi. Ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazuję, że anatomia ludzi wykonujących czynności morderców zmieniła się na anatomię morderców. Te czynności morderców wykonują ci ludzie na narzuconym przez nich myśleniu, a narzucone myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Ludzie mordercy mają złe emocje i ci którzy napadają i ci którzy z nimi walczą. Ci ludzie nienawidzą ludzi. Ja wskazuję, że ci ludzie na narzuconym przez nich myśleniu są nienormalni. Stwórca reaguje na narzucone myślenie. Wykazywanie przez mózg, że narzucanie zachowań i wykonywanie narzuconych zachowań, że to rozbieżne cele to wykazywanie przez mózg myślenia Stwórcy mózgu.
Stwórca wykazuje myślenie jakie jest do rozbieżnych celów gdyż się z nim nie zgadza. Stwórca robi sprzeciw na myślenie narzucone przez człowieka przejściem człowieka na funkcjonowanie na innych systemach neurologicznych. Inne systemy neurologiczne są oparte na innej energii na jakiej człowiek ma emocje złoczyńcy.
Jakie mamy emocje na rozumie Stwórcy widać u piosenkarza Vitasa. Ludzie na jego koncertach są szczęśliwi słuchając jego głosu. Ten głos to głos opartej na rozumie podświadomości.

Odkryłam w człowieku stan normalny oparty na rozumie i stan nienormalny oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Normalnym jest człowiek oparty na rozumie. Każda narzucona decyzja jest przyczyną nienormalnego stanu człowieka. Nienormalny stan człowieka to stan jaki jest w energii opartej na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu.

Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata to energia oparta na rozumie w mózgu. Albert Einstein pisze, że energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że ludzie opierający się na sposobach myślenia są nienormalni. Człowiek nienormalny to człowiek, który nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało. Odkryłam, że brak rozumu, chora psychika i chore ciało są oparte na uzależnieniu od narzuconych myśli.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz