sobota, 18 kwietnia 2015

CZŁOWIEK JEST INNYM JAK NATURALNY NA NARZUCONYCH SŁOWACH

DO LUDZI NAUKI, A SZCZEGÓLNIE MEDYCYNY!

Szanowni Państwo!
Nie ma zmian w anatomii, a na co dowodem jest odkrycie naukowe, które mówi, że mamy prawdomówny mózg i odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów to emocje oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To są nasze naturalne emocje oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Te naturalne emocje są oparte na myśleniu na jakim oparty jest rozum. Zwierzęta rozumieją i my w stanie mózgu, który nie zna słów też rozumiemy. Nierozumiejący człowiek jest oparty na narzuconych przez niego słowach opartych na kłamstwie. Anatomia to rozum w mózgu który nie zna słów i na nim oparta jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Neurobiolog Eric Kandel nie odkrył zmian w anatomii gdyż odkrył zmiany w człowieku w wyniku wykonywania czynności na narzuconym myśleniu. Zmiany w człowieku oparte na wykonywanych czynnościach to zmiany wprowadzone w człowieka wykonywaniem czynności na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję ludziom nauki, że zmiany wprowadzone w człowieka są oparte na słowach jakie mózg zna i one są w umyśle nieświadomym. Umysł nieświadomy zna słowa, a co bardzo dobrze widzi Karol Jung który mówi, że człowiek jest uzależniony od myśli. Umysł świadomy jest oparty na mózgu który nie zna słów. Ten mózg nie jest zmieniony. Stwórca oddziela w człowieku myślenie przez człowieka narzucone w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Nie ma możliwości ażeby Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że człowiek na wykonywaniu myślenia jakie jest w naturze mózgu miał zmienioną anatomię. Nie ma żadnej genetyki po przodkach, gdyż w umyśle nieświadomym jest myślenie narzucone przez człowieka którego jest mózg. Trzeba oddzielić DNA oparte na rozumie od DNA opartego na braku rozumu jaki jest w umyśle nieświadomym. Ja wskazuję na moje występowanie przed sądami w których Sędziowie wykonują czynności oparte na myśleniu. Ja wskazuję, że Sędziowie i w NSA i WSA  mają w naturze mózgu takie same myślenie jak ja gdyż mam tam wygrane wszystkie sprawy, ale kiedy przyznaję się, że opieram się na naturalnym myśleniu to Sędziowie występują o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sędziowie występują o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Ja się cieszę, że nie wykonywałam czynności na myśleniu władzy, gdyż nie miałabym rozumu i byłabym chora psychicznie. Ja wygrywałam wszystkie sprawy z tym myśleniem ludzi władzy, gdyż wskazywałam, że oni okradli moich klientów przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. To przeciwko myśleniu do oszukiwania wystąpił Jezus. Oszuści zamordowali swojego Stwórcę, ale jest bardzo prawdopodobnym, że stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat popełnił samobójstwo ponieważ zajmował się myśleniem. Stwórca mówił, że stworzył nas na prawdzie. Ludzie kościoła i władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a mózg wykazuje myślenie oparte na kłamstwie, że w mózgu jest ale w umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne. Zatem kłamca ma swoje systemy neurologiczne na jakich ma chorobę umysłową, psychiczną i ciała. Lekarze przeszczepiają organy z energią na rozumie Stwórcy w miejsce uszkodzonego organu kłamstwem. Wydawanie pieniędzy na leczenie nie ma sensu, gdyż trzeba leczyć człowieka z oszukiwania. Zygmunt Freud dobrze widzi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że mnie nie trzeba leczyć przy pomocy żadnej psychoanalizy, gdyż moja psychika na moim rozumie jest zdrowa.
Inne prawo jak prawo Boga to prawo oparte na myśleniu do oszukiwania. Na tym myśleniu do oszukiwania wszyscy ludzie są chorzy. Na ziemi jest pełno szpitali z chorymi ludźmi i bez najmniejszych wątpliwości wskazuję, że ci ludzie mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Ja też weszłam w to kłamstwo, gdyż w ustanowione przez ludzi prawo ale przez wszystkie lata mojej pracy wołałam, że to myślenie jest do oszukiwania i ludzie na nim cierpią.
Wskazuję ludziom nauki na różnicę człowieka polegającą na stanie człowieka w którym nie wypowiada słów i na stanie w którym wypowiada słowa. Wskazuję na mózg, że on oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie i oddziela systemy neurologiczne oparte na prawdzie od opartych na kłamstwie. Ja wskazuję ludziom nauki, że systemy neurologiczne są połączone z myśleniem i systemy neurologiczne oparte na prawdzie są połączone z myśleniem opartym na prawdzie, a systemy neurologiczne oparte na kłamstwie są połączone z myśleniem opartym na kłamstwie. Naukowcy to połączenie widzą gdyż odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Widać, że doszli do tego odkrycia ludzie w Starożytności, gdyż przyczepione brody to systemy neurologiczne połączone z wypowiadanymi słowami.
Na stan ludzi jako kłamców brak słów. Zwróciłam swoją uwagę na słowa moich klientów, że większość z nich mówiła ażebym wygrała im sprawę zgodnie z prawem, czyli zgodnie z myśleniem opartym na kłamstwie. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego pyta mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja mówię, że kontrola skarbowa jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie, a psychika na myśleniu opartym na prawdzie i ludzie zachorowali psychicznie od wykonywania myślenia opartego na kłamstwie.
Karol Jung widzi, że chorzy psychicznie ludzie mają umysł nieświadomy na jakim są uzależnieni od myśli. Maria Szulc uczy się głosu o energii podświadomości chcąc pomóc kłamcom uzależnionym od myśli, ale nie zmieniła w mózgu myślenia jakim posługuje się uzależniony od myśli. Uzależnieni od myśli kłamcy nie chcą wychodzić ze wspaniałego odczuwania w jakie wprowadza ich Maria Szulc głosem o energii podświadomości.
Na myśleniu Stwórcy nie da się ustanowić prawa ludzi. Prawo ludzi jest oparte na kłamstwie, a na nim umysłowo i psychicznie chory człowiek.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz