sobota, 11 kwietnia 2015

ROZUM OPARTY JEST NA EMOCJACH MIŁOŚCI, A BRAK ROZUMU NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest zrównoważona w nas energia. Ta zrównoważona energia oparta jest na emocjach miłości. Zrównoważoną energię ma w sobie człowiek który w mózgu ma rozum. Bez względu na to czy wypowiadamy słowa czy nie to w mózgu powinniśmy mieć rozum. Gdybyśmy wypowiadali zrozumiałe słowa na jakich oparty jest rozum to zrównoważona w nas energia byłaby nienaruszona. Narzucone słowa naruszyły psychikę opartą na rozumie w mózgu który nie zna słów. Naruszona energia wykonała z narzuconych słów zmieniony stan człowieka i ten zmieniony stan to złoczyńca i ten kto wykonuje słowa złoczyńcy. Odkryte przez Naukowców narzucone zachowania i problemy to narzucone słowa i te narzucone słowa naruszyły energię na jakiej oparta jest miłość. Człowiek narzucający słowa oszukuje, że kocha. Człowiek wykonujący narzucone słowa niszczy swoje uczucia. Ludzie kościoła jak widać dobrze pamiętają, że Jezus mówił, że stworzył nas na odczuwaniu miłości. Mordercy Boga wydali się napisami na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Jezus wystąpił przeciwko organom narzucającym słowa: ludziom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a oni Go zamordowali i umacniali ludzi w opieraniu się na narzuconych przez nich słowach. Dzisiaj ludzie mają z nabycia narzucone słowa w mózgu i na nich umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Narzucone słowa wprowadziły w człowieka energię zadającą mu cierpienie i śmierć. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Podświadomość to psychika oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. W mózgu podświadomości są z nabycia od człowieka słowa i one naruszają konstrukcję człowieka opartą na zrównoważonej energii. Konstrukcja człowieka oparta jest na zrównoważonej energii na jakiej oparte jest odczuwanie. To odczuwanie jest oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. To jest ta prawda  o której ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą o co chodziło Jezusowi i to jest ta prawda o której ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. W naturze mózgu nie ma innego myślenia jak myślenie oparte na prawdzie, a zatem inne myślenie jest wymyślone przez ludzi i to wymyślone myślenie oparte jest na kłamstwie. Ludzie kłamcy zapisali swoje słowa oparte na kłamstwie, że są prawem na ziemi. To prawo oparte na narzuconych słowach to myślenie złodziei. Złodzieje piszą w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi jest ich i że mają prawo do ludzi. Złodzieje mają z nabycia w mózgu swoje myślenie do oszukiwania i na tym myśleniu złą energię jaka jest w systemach neurologicznych na jakich wykonują swoje kłamstwa. Ludzie, którzy opierają się na myśleniu swojego Stwórcy funkcjonują na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich oparta jest zrównoważona energia. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze wszechświata które mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie i które funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Żadne z innych stworzeń nie ma systemów neurologicznych opartych na kłamstwie tego stworzenia. Stworzenia które przeszły na funkcjonowanie na kłamstwie mają myślenie od człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. To odkrycie trafiło w moje odpowiednie ręce gdyż ja występowałam przeciwko narzuconemu myśleniu i pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconych słów. Pisałam dużo lat i nie znalazłam ludzi ażeby zareagowali na to, że ludzie cierpią od narzuconych słów. Żaden z nazywanych Rzecznikiem Praw Obywatelskich nie zareagował na cierpienie ludzi. Jest tak dlatego, że ludzie narzucający słowa stoją jako władza nad cierpiącymi ludźmi. Ludzie zgodzili się wykonywać narzucone słowa które zabijają w nich uczucia. Stwórca wykazuje narzucającego słowa, że jest psychopatą. Ażeby stać się ofiarą to trzeba wykonywać słowa psychopaty. Ludzi opierających się na myśleniu Boga łączy miłość, a ludzie kościoła mówią do ludzi, że mają składać przysięgę małżeńską, że będą kochać. To kochanie ludzi narzucających słowa to życie w cierpieniu. Narzucający słowa zadaje ból swoimi słowami. To psychika boli od słów jakimi posługuje się złoczyńca. Ja nie przyjmuję słów złoczyńcy a jak się nie przyjmuje słów złoczyńcy to psychika nie boli. Zadałam sobie też cierpienie pracą opartą na narzuconych słowach przez ludzi władzy. Cierpienie jest zawarte w słowach zapisanych jako prawo ludzi i wykonywanie tych słów zadaje cierpienie i śmierć wykonującemu te słowa. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że inne czynności jak naturalne wykonuje się na narzuconych słowach. Wszystko na ziemi przejęli złoczyńcy. Występowałam przeciwko narzuconym słowom i wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a jak się przyznałam, że to na naturalnym dla nas rozumie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam na to, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju, ale rozumiem o co chodzi i że pozbawienie mnie prawa wykonywania zawodu to lepsze jak za to samo ukrzyżowanie Jezusa. Stan moich przekonań jest taki, że nie ma mowy ażebym dała się namówić na przejście na opieranie się na narzuconych słowach. Przy pomocy tych narzuconych słów dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 mówią, że ponad 99,5% ludzi zostało okradzionych przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie nazwanego prawem ludzi. Te stan okradzenia ludzi byłyby jeszcze wyższy jak 99,5% gdyby nie moje 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim. Zatem od razu wiedziałam, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że myślenie jakim posługują się złodzieje jest do rozbieżnych celów. Naukowcy ci odkryli, że mamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że są systemy neurologiczne które zajmują się myśleniem do okradania jakie wykazuje mózg, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam wspaniałą konstrukcję człowieka i dowód, że nasz Stwórca ma rozum. Szczęśliwie z powodu mojego opierania się na rozumie Stwórcy też mam rozum. Tak samo jak nasz prawdomówny mózg widzę natychmiast kłamcę po narzuconych słowach. Mój były mąż nie raz do mnie mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza i dodawał, że geniuszy nie ma. Ja mówię, że na rozumie Stwórcy wszyscy są geniuszami, ale trzeba posługiwać się myśleniem Geniusza który nas stworzył. Prof. Maria Szulc potwierdza słowa mojego byłego męża, że myślenie Geniusza jest ludziom nieznane. Inne myślenie jak myślenie Geniusza to myślenie nikczemnego człowieka który jest oszustem. Inne prawo ludzi jak prawo Boga to prawo oszustów. Ja dawno o tym piszę i wskazuję na każdy pojedynczy przepis prawa ludzi, że jest oparty na myśleniu do oszukiwania. Dobrze, że Uniwersytet Cambridge reaguje na moje odkrycia przysyłaniem mi podziękowań gdyż nie byłoby nikogo komu tak zdecydowanie opieranie się na rozumie się zgadza.
Zwróciły moją uwagę słowa ludzi chorych na schizofrenię na ciężkim oddziale psychiatrycznym, którzy pytali mnie czego jestem profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem profesorem. Jeden z chorych jak wchodziłam otwierał usta i mówił "pani Ordynator proszę zobaczyć jaki mam nowotwór w gardle". Odpowiadałam, że nie jestem ordynatorem, ale on uparcie otwierał usta więc powiedziałam mu, że nie ma nowotworu. Pewnego dnia otworzyła mi drzwi na oddział pielęgniarka, a przy niej stała w koszuli nocnej chora i wyciągnęła do mnie rękę mówiąc, że jest zaszczycona moim przybyciem. Pewnego dnia jechałam pociągiem i jechała w nim narkomanka która bardzo źle zachowywała się i wszystkim ludziom ubliżała, a mnie traktowała jak jakąś księżniczkę. Prosiła ażebym siedziała naprzeciw niej i wyciągała różne smakołyki i częstowała mnie. Innych ludzi obrażała bezczelnymi słowami aż w końcu zabrał ją konduktor. Pewnego dnia siedziałam sama na przystanku w lesie czekając na pociąg i po chwili przyszło trzech chłopaków krzyczących i z radiem odkręconym na cały regulator. Chłopaki usiedli i opowiadali o swoich doświadczeniach z policją i mówili, że jak idą z rodzicami to policjanci ich nie biją. Jeden z chłopaków powiedział do drugiego ażeby ściszył radio gdyż ja nie będę siedziała w takim hałasie. Drugi chłopak powiedział, że na przystanku jest pełno rozbitych butelek i zaczął sprzątać mówiąc, że ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie.
Te zdarzające się sytuacje jasno pokazują, że ludzie nawet mimo, że są ciężko chorzy umysłowo to wiedzą kto ma rozum. Jeden z chorych w szpitalu psychiatrycznym kiedy mówiłam, że nie jestem profesorem stał obok i się przysłuchiwał i w pewnym momencie powiedział, że proszę panią to widać, że pani jest profesorem i on uważa, że matematyki. Widziałam, że chorzy umysłowo, a wiedzą. Sędziowie prowadzący rozprawy które wygrywałam wszyscy się ze mną zgadzali, a to jest dowodem na to, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy się ze sobą zgadzamy. Sędziowie przestali się ze mną zgadzać jak powiedziałam, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu. Wtedy napisali, że ja nie znam skargi kasacyjnej na jakiej są oparte Sądy Najwyższe. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną i podałam dowód, że dostałam wzór tej skargi na szkoleniu prowadzonym przez Sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego. Ja wiedziałam, że chodzi o słowa i że Sądy chcą tylko słów ludzi władzy.
Tak to wskazuję na ludzi chorych umysłowo, że mają w mózgu umysł nieświadomy oparty na narzuconych słowach na jakich człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Ludzi i to ogromnie wielu udało się namówić na przejście na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie, ale nie udało się oszukać prawdomównego mózgu opierającego się na myśleniu jego Stwórcy. Odkryłam doskonałą pracę mózgu i widzi to również Maria Szulc, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Mamy zatem część mózgu prawdomówną i część opartą na słowach do oszukiwania. To niezwykła doskonałość funkcjonowania mózgu, który wie która decyzja jest oparta na prawdzie, a która na kłamstwie. Jak wchodzimy w związek z kłamcą to jesteśmy uzależnieni od odczuwania. To uzależniające odczuwanie jest oparte na naruszonej energii.
Jedyne stworzenia we wszechświecie jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i mamy we wszechświecie 73% cierpiącego odczuwania na wykonywaniu narzuconego myślenia. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi, że ta zakrzywiona energia która w naturze była zrównoważoną jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja to myślenie rządzących ludzi widziałam, że na nim cierpią ludzie. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego dobrze zauważył związek choroby psychicznej z myśleniem jakim posługują się ludzie władzy, gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam mu, że przyszli ich okraść i psychika zaczęła się bać o swoją egzystencję i zwariowała. To zwariowanie jest oparte na wykonywaniu narzuconych słów. To do szpitali psychiatrycznych prowadzi wykonywanie narzuconych słów. W szpitalach psychiatrycznych są również ludzie narzucający słowa i są to często występujący ludzie nazywający siebie Napoleonami czy innymi przywódcami. Lekarzom psychiatrom przekazuję, że ich pacjenci to ludzie, którzy mają w mózgu myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ci ludzie mają złe emocje na narzuconych słowach. Nasza psychika jest oparta na dobrych emocjach.
Bardzo rzadko się zdarza ale jak się zdarzy spotkać człowieka z emocjami miłości to jestem szczęśliwa. Zauważyłam, że niektórzy ludzie pytali mnie zarówno w moim domu jak i w moim lokalu na Starym Mieście w Elblągu "co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje". Odpowiadam, że to odczuwanie miłości i że tą miłość czują ludzie, którzy też ją mają w sobie. Ja mówię, że obojętnie gdzie spotkamy się z człowiekiem opartym też na prawdzie to odczujemy do siebie miłość. Wspaniały lekarz dr Deepak Chopra opisuje o funkcjonowaniu komórek że się pomyliły i zaczęły tworzyć nowotwór, ale też opisuje np. o matce która jako młoda dziewczyna oddała swoje dziecko i szukała go w swoim dorosłym życiu. Opisuje on, że ta kobieta chodzi przy wioślarzach w Oksfordzie i mówi, że ona czuje, że wśród tych wioślarzy jest jej syn. Tak rzeczywiście było. To siła miłości prowadzi ludzi opierających się na myśleniu na jakim oparta jest miłość. Każdy z nas wszedł w narzucone słowa, ale dojść do stanu, że ludzie mają przekonania złoczyńców to straszne. Ludzie władzy o wszystkich ludziach żyjących w danym kraju mówią, że są tacy jak ich przywódca, a ja mówię, że jestem Polką i robię wielki sprzeciw na wybranych przez ludzi Polaków, którzy wołają, że chcą wojny. Chcieć wojny to chcieć mordowania ludzi. Ja nie chcę mordowania ludzi i na pewno nie chcą mordowania ludzi ludzie, którzy odczuwają miłość do innych ludzi. Ci ludzie odczuwający do siebie miłość opierają się na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie władzy w Polsce i ludzie z innych krajów zgadzających się z nimi mówią wszystko co najgorsze o Rosji. Rosją nazywają Wladimira Putina i mówią o nim wszystko co najgorsze. W każdym kraju są ludzie dobrzy i źli, a ludzie władzy w Polsce nazywają złymi wszystkich ludzi w Rosji, a dobrymi ludzi z Ukrainy. Kiedyś mówili inaczej i zakładali Towarzystwo Przyjaźni Polsko Radzieckiej, a teraz ci ludzie ich nie obchodzą i mówią, że chcieliby na nich bomby atomowej. Ludzie w Rosji mówią, że im jest dobrze z Wladimirem Putinem i ponad 80% tak chce a ludzie władzy w Polsce z innymi ludźmi tak samo myślącymi jak oni chcą zabić tych ludzi którzy chcą Wladimira Putina. Ludzie władzy mówią, że opierają się na głosach od ludzi, a tutaj gdzie dużo ponad 80% ludzi w Rosji wybiera Wladimira Putina to mówią, że należy na nich spuścić bombę atomową. Miłości u tych ludzi którzy mordują innych ludzi nie ma. Tym ludziom którzy nie mają miłości do innych ludzi i innych stworzeń ludzie wykonujący ich słowa zanoszą im pieniądze. Ludzie sami zanoszą pieniądze ludziom kościoła, a ludzie władzy jeszcze dają tytuły biskupom polowym i wysokie emerytury z pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy stosowania przemocy. Ludzie władzy zapisali słowa do stosowania przemocy że są prawem i jak ludzie nie wykonują ich słów to znęcają się psychicznie nad nimi przy pomocy wymuszania dawania im pieniędzy. Jak ludzie nie wykonują wezwań od urzędników i nakazów sądowych to mają napad na ich mieszkania i inne pomieszczenia przez komorników. policjantów i ślusarzy którzy pokazują, że paragrafy jakimi mówią ludzie władzy, że to zgodnie z nimi wyważają drzwi do ludzkich domów i biorą sobie z nich to co chcą. W obozach śmierci zanim ludzi uśmiercili to wydali im nakaz oddania biżuterii. Po śmierci źli ludzie wyciągali jeszcze z ludzi złote zęby. Jezus wiedział, że swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazuje, że to z rąk bandytów opierających się na narzuconych słowach. Po ziemi chodzi pełno bandytów wymuszających wykonywania narzucanych przez nich słów a ludzie wołają, że dla nich prawo bandytów jest prawem.
Ludziom, którzy weszli w myślenie narzucone i wyszli z niego przekazuję, że ciało powraca do stanu zrównoważonej energii jak powtarza się słowa "Jestem miłością". Prawo Boga oparte jest na uczuciach, a prawo złych ludzi na słowach.
Mordercy Boga zapisali na obrazach, że Ten Kto ich stworzył mówił do nich, że jest miłością, a ja odkryłam, że my na Jego myśleniu też.

                                                                                                 Barbara Paul
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz