niedziela, 12 kwietnia 2015

NASZ STWÓRCA MA ROZUM I MY OD NIEGO W NATURZE MÓZGU TEŻ MAMY ROZUM

Dopóki ludzie nie wypowiadali słów to mieli w mózgu rozum, gdyż  Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. W wyniku wypowiadania przez ludzi słów pojawił się w mózgu umysł nieświadomy w którym nie ma rozumu. Ludzie, którzy mają w mózgu umysł nieświadomy nie mają rozumu. Nasz Stwórca wie, że tylko w Jego myśleniu jest rozum i jak widać bardzo dobrze wie, gdyż na Jego rozumie natura wszechświata jest doskonała. Dokonałam smutnego odkrycia o myśleniu jakie narzucili ludzie, gdyż zniszczenia we wszechświecie i stan grożącej śmierci tego co jeszcze jest na ziemi. Naukowcy nawet mówią, że nie ma już możliwości uratowania życia na ziemi. Zatem to prawidłowe jest stwierdzenie o myśleniu jakie narzucili ludzie, że na nim ludzie nie mają rozumu. Nie wypada ażeby nasz Stwórca miał rozum, a my nie.
Umysł nieświadomy Naukowcy odkryli już dawno i na nim, że ludzie są uzależnieni od myśli, ale teraz dopiero Naukowcy odkryli jakie to myślenie jest ludzi na jakim nie mają rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że jest to myślenie narzucone przez człowieka i wykonywanie tego myślenia. Odkryłam, że problemy są skutkiem wykonywania narzuconego myślenia. Takim zatem jest inne myślenie ludzi jak Stwórcy, że skutkiem tego myślenia jest problem. Odkryłam, że problem jest skutkiem okradzenia człowieka który ma problem. Odkryłam, że na myśleniu Stwórcy ludzie są uczciwi i że na uczciwym załatwianiu spraw nie ma problemów. Jak nie ma w mózgu problemów to psychika czuje się dobrze. Teraz Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że na nich cierpi psychika. Problemy są przyczyną cierpienia człowieka i to jest myślenie narzucone przez ludzi na jakim człowiek cierpi. Ludzie z problemami jako cierpiący przychodzili do mnie po pomoc i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego zabrano im pieniądze. Ludzie ci mieli decyzje z organów skarbowych, że im zgodnie z prawem zabrano pieniądze. Te sposoby myślenia ludzi przy pomocy których ludziom zabrali pieniądze są różne, a Albert Einstein mówi, że przyczyną sposobów myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Moi klienci cierpieli na sposobach myślenia ludzi którzy zapisali,  że ich myślenie jest prawem, a Albert Einstein widzi, że opartej na odczuwaniu naturze ludzie zadali tyle cierpienia, że aż grozi śmierć wszystkich stworzeń. Naukowcy Fizycy to potwierdzają, gdyż mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi.
Życie jest oparte na energii na jakiej oparte jest odczuwanie i jest ono oparte rozumie Stwórcy. W naszych mózgach Naukowcy odkryli dowód na to, że w ich stanie który nie zna słów jest rozum. Moi klienci cierpieli jak długo im nie wygrywałam sprawy i jeśli to się przedłużało to wiedziałam, że leczą się psychiatrycznie, a niektórzy leżeli na onkologii. Dr Deepak Chopra pisze, że nowotwór tworzy się na skutek pomyłki komórki, a ja mówię, że moi klienci leżeli na onkologii z powodu sposobów myślenia ludzi władzy którzy ich okradli. Nasze komórki na jakich oparte jest nasze życie nie są oparte na myśleniu ludzi którzy ustanowili prawo. Od moich klientów wymuszano wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi władzy. Ludzie nie powinni się zgadzać na wykonywanie myślenia ludzi władzy, gdyż każdy kto ma rozum wie, że ludzie władzy ich nie stworzyli. Wykonywanie myślenia ludzi ma skutek gdyż ludzie to energia i na energii wykonują inne myślenie jak myślenie na jakiej oparta jest energia życia. Odkryłam, że różnica pomiędzy myśleniem jakie jest w naturze mózgu, a myśleniem narzuconym przez ludzi polega na narzuceniu słów i wykonywaniu narzuconych słów. Odkryłam, że na myśleniu Stwórcy wszyscy ludzie żyją ze sobą  w zgodzie i mają rozum. Odkryłam, że na myśleniu narzuconym przez ludzi jedni ludzie narzucają myślenie, a drudzy je wykonują. Zauważyłam w umowach, że jak nie ma w nich zgodnej woli to występuje narzucający słowa który chce ażeby jego słowa wykonywać, a  nie opierać się na jakiejś tam zgodnej woli. Odkryłam zatem, że  w umowach w których nie ma zgodnej woli występuje złodziej. Złodziej chce ażeby wykonywać jego myślenie. Złodziej mało, że okrada to jeszcze podaje do sądu tego kogo okradł i nazwał go złodziejem. Odkryłam, że sposoby myślenia ludzi to paskudny człowiek nie zasługujący na nazwę człowieka. Na przestrzeni dziejów widać, że zawsze jak były wojny to były one organizowane przez ludzi władzy lub kościoła i że zatem ludzie narzucający słowa to nie tylko złodzieje ale również mordercy. Dzisiaj na pasku informacyjnym w TVN 24 można przeczytać, że NATO wskazuje, że Rosja nie dotrzymuje umowy o wstrzymaniu używania broni, a to samo NATO z udziałem 11 Państw szkoli tzw. "Szpicę" i mówi, że to w razie napadu przez Rosję. Rosja ma nie używać broni a oni mają się doskonalić w mordowaniu i niszczeniu świata w którym wszyscy mieliśmy możliwość urodzenia się. Dobrzy ludzie powinni mówić, że nie produkujemy broni i że każdy kto ma broń i szkoli w zabijaniu ludzi jest mordercą. Ludzie, którzy nie okradają ludzi nie mają pieniędzy na broń do zabijania ludzi. Ludzie uczciwi pracują na swoje życie i dobrze się zachowują u Kogoś. Na pasku informacyjnym w TVN 24 jest również dzisiaj informacja, że Prezydent Barack Obama  nie wydał jeszcze swojej decyzji w sprawie Kuby, a ja pytam jak Prezydent Barack Obama nabył prawa do wydawania decyzji w sprawie Kuby czy jakiegoś innego kraju czy innego człowieka. To samo dotyczy wszystkich ludzi którzy wydają decyzje w sprawie ludzi. Zajmująca się podświadomością w oparciu o naukę Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. To okropne o ludziach odkrycie, gdyż powinniśmy mieć rozum jaki dostaliśmy od Stwórcy. Odkryłam, że myślenie inne jak jest w naturze mózgu to myślenie jakim posługują się złodzieje i bandyci. Ja wygrywałam w sądach wszystkie sprawy gdyż wskazywałam, że przy pomocy myślenia nazwanego prawem okradają ludzi. Oddawali te pieniądze, ale nie przeprosili za to, że okradli przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Ludzie wybierają ludzi, a wybrani mówią do nich niezrozumiałym dla ludzi myśleniem pod postacią paragrafów. To złodziej mówi niezrozumiałym językiem. Ja na myśleniu Stwórcy napisałam tysiące pism i jeszcze nigdy nikt nie napisał do mnie, że czegoś nie rozumie. Stwórca nie ma żadnych tajemnic, a ludzie władzy i kościoła mają. Gdyby to Bóg oszukiwał to by pokazali, a to oni oszukują i dlatego ukrywają. Ludzie władzy mówią, że mają tajemnice Państwowe, a ja mówię, że ludzie nie wybrali ich po to ażeby mieli przed nimi jakieś tajemnice. Jakie to są tajemnice pokazują słowa byłego Ministra Finansów, że zawsze jak jest zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna.
Na myśleniu Boga ludzie spokojnie sobie żyją a na myśleniu narzuconym przez ludzi zaburzają im życie złodzieje i bandyci. Wstyd mieć tak dobre pochodzenie i w mózgu rozum, a być złodziejem i bandytą. Złodziej jest zawsze bandytą ponieważ jesteśmy stworzeni na odczuwaniu, a wymuszanie pieniędzy to stosowanie przemocy na odczuwaniu. Na ludzi którzy nie chcą władzy ludzie władzy i ludzie którzy wybierają władze dokonują napadu. Ludzie którzy napadają na innych ludzi dokonują tego napadu przy pomocy narzuconych słów. Człowiek, który wymusza wykonywania jego słów to bandyta.
Ludzie mówią, że są chorzy genetycznie, a ja mówię, że ta genetyka to ich myślenie do oszukiwania z poprzedniego lub poprzednich pobytów na ziemi. Po swoim Stwórcy nikt nie ma genetycznej choroby gdyż myślenie Stwórcy jest oddzielone w mózgu i oddzielona jest energia na myśleniu Stwórcy. Ludzie którzy mówią, że są chorzy po przodkach niech pokażą jakim myśleniem się posługują, gdyż jeśli opartym na prawdzie to na pewno nie mają w sobie chorób. Jeśli człowiek opiera się na myśleniu przez siebie narzuconym lub myśleniu narzuconym przez innych ludzi to jest chory na swoich decyzjach, gdyż na decyzjach jakie ma w naturze mózgu człowiek jest zdrowy.

                                                                                            Barbara Paul

                                                                   

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz