niedziela, 12 kwietnia 2015

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA JAKĄ JEST CZŁOWIEK

W stanie natury wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia. Te grawitacyjne siły życia oparte są na rozumie w mózgu. To dzięki odkryciom naukowym wiemy, że w naszym mózgu w jego stanie który nie zna słów jest rozum. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że na emocjach oparte są grawitacyjne siły życia.
Te nasze emocje świetnie się czują jak w mózgu mamy rozum. Z tym rozumem u ludzi stało się bardzo źle. Pisałam do ogromnej ilości ludzi gdyż uważałam, że ludzie czegoś nie rozumieją i trzeba im powiedzieć. Okazało się, że ażeby rozumieć to trzeba być kimś takim jak Uniwersytet Cambridge słusznie nazywany najlepszym Uniwersytetem w Europie i na świecie. W naturze mózgu wszyscy mamy rozum i musiałam poszukać co się stało z rozumem człowieka na jakim został stworzony. To poszukiwanie jest bardzo ważne, gdyż na rozumie utrzymuje się grawitacyjna siła życia a na niej oparta jest nasza psychika i ciało, a przede wszystkim życie.
Nasz doskonały Stwórca myślenie nie oparte na rozumie umieszcza w umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu. Na tym umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu człowiek jest chory psychicznie. W odkryciu tym pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż Naukowcy ci odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Uniwersytet Carnegie Mellon też przysyłał mi podziękowania i mam ich na pewno około czterystu, ale nikczemni ludzie opierający się na kłamstwie spowodowali, że podziękowania przestały przychodzić. Ci nikczemni ludzie wiedzą o co chodzi, gdyż podziękowania przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że narzucone myślenie to słowa jakie mózg zna. Podkreślałam, że Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a teraz Naukowcy odkryli, że w mózgu są inne słowa. Ja znałam te inne słowa, że są to dokładnie słowa na jakich ustanowione jest prawo ludzi. Nikczemni ludzie zobaczyli, że odkryłam, że mózg wie, że narzucający myślenie i wykonujący narzucone myślenie mają rozbieżne cele. Ci nikczemni ludzie są niewyobrażalnie paskudni na ich paskudnym myśleniu, gdyż odkrycie jasno pokazuje, że na narzuconym myśleniu jest śmierć. Tacy paskudni ludzie są w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, gdyż usunęli Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w roku 2011 którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Ci Dyrektorzy chcieli zdrowia ludzi. Pewnego dnia zjawił się u mnie obecny Minister Sprawiedliwości który mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. Tak był zainteresowany, że żadnej książki nie kupił, a za dwa dni otrzymałam wiadomość z Departamentu Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ja widzę, że wszyscy ludzie wykonują czynności na myśleniu władzy i te czynności wykonują na systemach neurologicznych. Jesteśmy energią i na energii wykonujemy czynności. Wykonując czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy wprowadzamy w siebie cierpienie i śmierć, gdyż wprowadzamy w siebie energię opartą na myśleniu narzuconym przez człowieka. W myśleniu narzuconym przez człowieka rozumu nie ma i człowiek wykonuje czynności na energii na myśleniu w którym nie ma rozumu. W stanie natury wykonujemy czynności na energii w której jest rozum. Wybierają zatem sobie ludzie swoich przedstawicieli i wykonują ich myślenie które ich uśmierca. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że nasze ciała będą cierpiały i umierały i stąd Jego reakcja na myślenie narzucone. Powstali na myśleniu narzuconym ludzie bandyci przybili Tego Kto dał im życie do krzyża i zostawili ażeby dobrze cierpiał. Przedtem nakazali Mu nosić krzyż i wyśmiewali Go. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat wskazywał Jezusowi na ludzi, że oni chcą prawa ludzi, a nie swojego Stwórcy. Dla przykładu zapytał ludzi czy uśmiercić zbrodniarza Barabasza czy Jezusa, a ludzie wołali, że Jezusa. Ja wiem, że każdy popiera tego kogo myśleniem się posługuje. To, że Piłat zrozumiał o czym mówi Jezus świadczy to, że popełnił samobójstwo. Nie namawiam do popełnienia samobójstw, gdyż człowiek pozostaje na zawsze z odczuwaniem opartym na myśleniu jakie ma w mózgu. Ludzie w ciągu  obecnego pobytu na ziemi nie nabyli przekonań kłamców. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma władzy ludzi, a ludziom się zgadza władza, a jak zgadza to znaczy, że mają w mózgu myślenie do oszukiwania. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i ona nosi odczuwanie na narzuconym myśleniu. To myślenie na jakim powstali paskudni ludzie widać u bardzo wielu ludzi. Ludzie są zbrodniarzami mówiącymi, że się zebrali z 11 Państw i zorganizowali "Szpicę". Piszą, że mordowanie to dobro dla Polski. Takich ludzi którzy mają myśli do zbrodni jest pełno. Ludzie na myśleniu swojego Stwórcy nie znają myślenia na jakim można zgadzać się ze zbrodniarzami. Zbrodniarze zapanowali nad światem Boga a ludzie wołają, że dla nich jest prawem myślenie do mordowania ludzi i wszelkiego innego rodzaju czynienia zła. W programach opartych na myśleniu władzy mówią, że co piąte dziecko w Europie jest gwałcone. Gwałciciel opiera się na przemocy, a my na przemocy nie jesteśmy stworzeni. My jesteśmy stworzeni na miłości. Grawitacyjna siła życia jest oparta na miłości. W programie telewizyjnym "Świat się kręci" mówią, że dzieciom trzeba mówić ażeby nie dawali się namówić na słowa gwałcicieli, a nie mówią, że prawo jest oparte na myśleniu gwałcicieli. Zabieranie ludziom pieniędzy to gwałt na psychice opartej na myśleniu opartym na prawdzie.  Ludzie władzy żyją z gwałtu stosowanego na psychice opartej na prawdzie. Prawda to uczciwe postępowanie. To bardzo proste postępowanie na jakim nikogo się nie krzywdzi. Stwórca stworzył nas uczciwymi, a nie oszustami którzy myślenie do oszukiwania nazwali prawem dla uczciwych stworzeń Boga. Myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła. Nikt z ludzi nie reaguje na to, że ja piszę, że to przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie ludzie piszą o świecie w którym się urodzili, że to ich. Dla ludzi kłamstwo jest normalnym gdyż gdyby nie to natychmiast naprawialiby to co zapisali przy pomocy kłamstwa, że jest ich. Podłość ludzi przechodzi wszelkie granice, a wśród nich szczególnie ludzi kościoła, którzy mówią, że występują po stronie Boga. Sami mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ludziom się to zgadza. Nie ma się zatem co dziwić, że dr psychiatra Karol Jung uważał, że ludzie są stworzeni na umyśle nieświadomym na jakim są uzależnieni od myśli. Wszyscy widzimy, że ludzie nie opierają się na myśleniu Boga, a nawet Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane. Ja nie wiedziałam, że stan ludzi jest tak utrwalony na kłamstwie, że to dlatego nikt nie reagował na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu. Mało, że ludzie nie reagowali to jeszcze byli obrażeni, że ja śmiem mówić o jakimś naturalnym dla naszego mózgu myśleniu. Ze "Szkła kontaktowego: otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. Autor wiadomości nie pisze, że ja w czymś nie mam racji tylko pisze, że moje myślenie jest niepożądane. Gdyby napisał, że ja żyję w jego świecie i moje myślenie  jest niepożądane to zgodziłabym się, ale ja nie żyję w świecie autora wiadomości. Za to przekazuję, że nasz Stwórca wykazuje, że inne myślenie jak Jego jest  w umyśle nieświadomym  na jakim człowiek nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało. Po braku reakcji na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu widać jak ludzie oszuści kłamią jak to oni chcą wiedzieć jak człowiek funkcjonuje i że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa. Ludzie opierający się na myśleniu swojego Stwórcy zawsze byli, ale widać, że paskudztwo ich niszczyło. Ci ludzie bandyci doprowadzili świat do stanu grożącego całkowitego uśmiercenia życia na ziemi. Życie nie obchodzi bandytów. Ludzie oskarżają Lufthansę za zatrudnianie Pilota który postanowił uśmiercić 150 ludzi, a ja pytam dlaczego prawie wszyscy wołają, że dla nich jest prawem myślenie ludzi którzy uśmiercają ludzi. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na energii jaką idą w stronę śmierci. Ludzie z Lufthansy uczciwie pokazują co jest w czarnych skrzynkach, a ktoś z ludzi pisze " a co z czarnymi skrzynkami z malezyjskiego samolotu zestrzelonego przez Ukraińców???". To prawidłowe zapytanie.
Ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu są bardzo rożni. Odkryłam co dzieje się z grawitacyjną siłą życia na jakiej oparte jest nasze życie w wyniku narzucenia myślenia. Otóż ta grawitacyjna siła rozszerza się i w którymś momencie następuje śmierć. Albert Einstein widzi to samo we wszechświecie, gdyż pisze, że wszechświat jest stały, a później dodaje, że może jednak nie. Albert Einstein dobrze widzi, że wszechświat jest stały, a to, że ma wątpliwości być może kiedyś zrozumiał, że ich przyczyną są sposoby myślenia ludzi o jakich pisze, że są przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. To te sposoby myślenia ludzi rozszerzają wszechświat, ale to rozszerzanie to nie wszechświat tylko zaburzenie wszechświata. Grawitacyjna siła życia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów i ten stan jest stały. Ten stan grawitacyjnej siły życia jest stały w człowieku który ma rozum i we wszechświecie opartym na rozumie. Ja też wyszłam z myślenia na jakim oparty jest rozum a moje znalezienie się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem pozwoliło mi zobaczyć przepis za przepisem nazwany prawem ludzi, że to oszustwo. W ustanowionym przez ludzi prawie odkryłam myślenie jakim posługują się oszuści. Jestem już na emeryturze i zdarzyło się, że musiałam pójść do lekarza gdyż okazało się, że mam wysokie ciśnienie. Lekarz był rodzinnym, ale ze specjalizacją neurologa. Zapytał mnie gdzie pracuję. Powiedziałam, że już nigdzie, a on zapytał gdzie pracowałam. Odpowiedziałam, że w kontakcie z prawem ustanowionym przez ludzi na kierowniczych stanowiskach. Lekarz odpowiedział, że to od wykonywania tej pracy jest choroba. Odpowiedziałam, że to prawidłowe, że choroba jest na wykonywaniu myślenia ludzi władzy, gdyż ludzie ludzi nie stworzyli i że Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wykonywałam czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi, a myślenie inne jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie. Mnie się nie zgadzało to myślenie oparte na kłamstwie i robiłam na nie sprzeciw ale nikt nie chciał się zgadzać z tym moim sprzeciwem, a do tego Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na innym myśleniu jak myślenie ludzi władzy. Ja kocham wiedzę i wielką przyjemność sprawiają mi odkrycia naukowe i zrozumiałam, że ludzie mają przebudowane mózgi na mózgi kłamców. Zrozumiałam, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie mają nie tylko złą energię w systemach neurologicznych na jakich wykonują kłamstwo, a również mają z nabycia złą grawitacyjną siłę która ich uśmierca.
Lekarz powiedział mi, że muszę brać leki na nadciśnienie. Początkowo się zdenerwowałam tym, że mam chorobę i brałam leki, ale bardzo krótko. Nie namawiam ludzi do zaprzestania brania leków jeśli chory opiera się na kłamstwie. Ja wiedziałam, że ja zrobiłam sprzeciw na myślenie na jakim nabyłam choroby i że ja nie mam zamiaru utrzymywać choroby na moim myśleniu opartym na prawdzie na jakim nie ma prawa być w człowieku chorób.
Nic nam nie jest potrzebne w życiu poza myśleniem opartym na rozumie, ale potrzebne były odkrycia naukowe, które mi pokazały, że zaburzenie człowieka jest oparte na złej energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Sztaby ludzi w laboratoriach na całym świecie szukały i szukają energii która wyleczy człowieka. a tymczasem energia od której człowiek zachorował oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Grawitacyjna siła życia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Grawitacyjna siła życia jest oparta na energii życia a tą energię życia utrzymuje rozum w mózgu który nie zna słów. Człowiek narzucił myślenie, a mózg wykazał, ż człowiek nie ma rozumu i człowiek przeszedł na funkcjonowanie na energii w której nie ma rozumu. Na energii w której nie ma rozumu zaczęła się w człowieku tworzyć grawitacyjna siła śmierci i człowiek zaczął umierać. Naukowcy Fizycy widzą tak samo te dwie grawitacyjne siły we wszechświecie i mówią, że ciekawe która  z nich wygra. Ludzie umierają, a więc wygrywa grawitacyjna siła śmierci oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie oskarżają ludzi za czyjąś śmierć, a człowiek nie ma w sobie czyjejś energii śmierci tylko swoją. Ludzie w Polsce przez pięć lat zajmują się szukaniem przyczyn katastrofy pod Smoleńskiem za pieniądze zabrane ludziom. Ludzie chcą budować pomniki dla ludzi, ale nie  za swoje pieniądze tylko zabrane innym ludziom. Zabieranie pieniędzy innym ludziom odbywa się przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Cóż to za ulubieńcy ludzi którzy posługują się myśleniem przy pomocy którego okradają ludzi. Kim stali się ludzie którzy mówią, że dla nich myślenie wybranych ludzi jest prawem? Myślenie wybranych ludzi to myślenie złodziei. Na myśleniu Stwórcy każdy sam pracuje na swoje życie. Energia jaka jest w grawitacyjnej sile życia to doskonała energia na jakiej wykonuje się doskonałe czynności. Ludzie oszuści robią co mogą ażeby żyć z ciemnoty ludzi która dla nich pracuje. Człowiek na myśleniu jakie ma w naturze mózgu nie jest ciemny, gdyż ma rozum. To prawidłowe, że ludzie narzucający myślenie i wykonujący narzucone myślenie nabyli ciemnoty i na niej złego odczuwania opartego na złej energii.
Od dawna przedstawiam dowody na to, że na myśleniu opartym na kłamstwie jest śmierć, a ludzie wolą pieniądze z okradania aniżeli życie. To wielka ciemnota ludzi mówić, że będą żyli tak długo jak długo da się okradać innych ludzi. Ludzi okradanych spotkała ciemnota na wykonywaniu myślenia ludzi którzy ich okradają. Ciemnota modli się do Boga ażeby nie cierpieć na wykonywaniu woli ludzi którzy ich okradają. Złodzieje i bandyci wiedzą o co chodzi. Złodzieje i bandyci cieszą się, że ludzie dali się tak oszukiwać, że jak bandyta mówi stawaj do rozstrzelania to stają.
Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że ta podświadomość przyjmuje myślenie tego kto ją wyparł i stłumił i na tym myśleniu wykazuje go, że nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało. Odkryłam, że zgodnie z prawem ludzi jest nie mieć rozumu. Dopóki ludzie nie wypowiadali słów to mieli w mózgu rozum i na nim grawitacyjną siłę życia.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz