środa, 15 kwietnia 2015

ROZUMIANE MYŚLI TO ROZUMIEJĄCE ODCZUWANIE

Myśli są energią, a energia odczuwaniem, a zatem jakie myślenie taka energia, a jaka energia takie odczuwanie. Odczuwanie w stanie natury oparte jest na energii jaka jest w naturze i to odczuwanie nie istnieje bez rozumianego myślenia jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie narządy na rozumianym myśleniu są rozumiejące. Odczuwanie to psychika i ta psychika jest rozumiejąca na rozumianym myśleniu w mózgu. Z innym stanem psychiki mamy do czynienia na nie rozumianym myśleniu i ta psychika jest nierozumiejąca. W systemach neurologicznych zajmujących się nierozumianym myśleniem jest nierozumiejące odczuwanie. To nierozumiejące odczuwanie nie wie jak funkcjonować i tworzy nowotwory. Na rozumie komórki wiedzą. Odczuwanie jest oparte na komórkach i na komórkach opartych na rozumie komórki wiedzą jakie czynności mają wykonywać. Na myśleniu nierozumianym narzuconym przez człowieka komórki nie wiedzą jak wykonywać czynności. Stwórca wprowadził w komórki wiedzę i one na tej wiedzy wykonują swoje czynności. Na rozumie jest porządek w energii i wszystkie komórki ze sobą współpracują. Tą współpracę systemów neurologicznych widzą Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, ale widzą też konkurencję między strefami. Naukowcy widzą, że systemy neurologiczne włączają się do akcji ażeby rozwiązywać wiele typów problemów, a nasze zachowanie narzucane jest przez konkurencję między strefami albo też przez współpracę między nimi.
Ja wskazuję, że w myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma żadnego narzucania zachowań i nie ma problemów, a zatem na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest tylko współpraca systemów neurologicznych. Narzucanie zachowań to narzucanie myślenia, a problemy to wykonywanie narzuconego myślenia i tutaj mamy do czynienia ze złym funkcjonowaniem systemów neurologicznych. Przyczyną złego funkcjonowania człowieka jest nierozumiane myślenie. Na nie rozumianym myśleniu systemy neurologiczne nie wiedzą jak wykonywać swoje czynności i tworzą choroby.
Na nierozumianym myśleniu odczuwanie nie rozumie. To na umyśle nieświadomym odczuwanie nie rozumie. Na tym nierozumianym myśleniu oparte są systemy neurologiczne na jakim odczuwanie nie wie i odczuwanie jest zależne od nierozumianego myślenia. Na tym nierozumianym myśleniu oparta jest choroba umysłowa i psychiczna. Choroba umysłowa i psychiczna jest oparta na myśleniu nie opartym na wiedzy. My jesteśmy odczuwaniem i na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wiemy, a na narzuconym myśleniu nasze odczuwanie nie wie i to my nie wiemy bo my jesteśmy odczuwaniem.  Ja na myśleniu rozumianym wygrywałam sprawy w sądach gdyż ja widzę w ustanowionym prawie, że te przepisy są oparte na kłamstwie. Moi klienci mówili, że przychodzili do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją prawa. Zatem prawo to nierozumiane myślenie a systemy neurologiczne się tym nierozumianym myśleniem i problemami moich klientów zajmują. Moi klienci mieli problemy bo nie rozumieli, a ja nie widziałam problemu tylko jasno wskazywałam na kłamstwo. Dlaczego moi klienci nie rozumieli a ja rozumiałam leży w tym, że ja nie mam w mózgu myślenia opartego na kłamstwie i dlatego wiem. Moi klienci wykonywali ustanowione prawo i dlatego przestali wiedzieć. Moi klienci są tak samo odczuwaniem jak ja, ale ja opartym na prawdzie, a oni na kłamstwie. Nie wie człowiek, który ma w mózgu kłamstwo. Ja dlatego podważałam każdy przepis prawa ponieważ każdy przedstawiam że jest oparty na kłamstwie. Inni prawnicy przegrywali w sądach gdyż opierają się na prawie, czyli na kłamstwie. Dane statystyczne mówią, że ponad 99,5% w kraju jest przegranych spraw a ja mam wygrane wszystkie. Mogę przed telewizorami całego świata brać do ręki przepis za przepisem prawa i zawsze udowodnię, że jest oparty na kłamstwie. Inni prawnicy tego nie zrobią ponieważ siedzą myśleniem w kłamstwie. Ja natychmiast odrzucam kłamstwo gdyż natychmiast je widzę. Ja wskazuję, że ludzie na tym kłamstwie funkcjonują. Ludzie wykonują to kłamstwo na systemach neurologicznych na jakich oparte jest ich ciało. Wprowadzili w ciało kłamstwo. Komórki nie widzą jak wykonywać kłamstwo i wytwarzają nowotwory. Dr Deepak Chopra pisze, że komórka się pomyliła i tworzy nowotwór a ja mówię, że komórka wykonuje kłamstwo.
Myślenie nie oparte na wiedzy to myślenie narzucone przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Rozumiane myślenie jest oparte na prawdzie, a prawda na tym, że się wie. My wszyscy naturalnie rozumiemy myślenie oparte na prawdzie, gdyż ono jest oparte na rozumie. Myślenie nierozumiane jest oparte na braku rozumu i to człowiek nie ma rozumu na nierozumianym myśleniu. To nierozumiane myślenie to myślenie oparte na kłamstwie i ono jest zapisane jako nierozumiane prawo ludzi. To na wykonywaniu nierozumianego prawa są oparte systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje nierozumiane myślenie. Na nierozumianym myśleniu człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Na rozumianym myśleniu jest zdrowe ciało gdyż na rozumianym myśleniu komórki wiedzą jak mają wykonywać czynności.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są przez komórki które nie wiedzą jak mają wykonywać czynności. Eric Kandel widzi różne twory w zmienionej anatomii jak m.n. żylakowatość a ja wskazuję, że są to twory wykonane prze komórki które wykonują nierozumiane myślenie. Wskazuję, że przyczyną złego funkcjonowania człowieka jest to, że komórki nie wiedzą jak mają wykonywać czynności ażeby ciało dobrze funkcjonowało. Dr Deepak Chopra pisze, że komórki tworzą nowotwory w wyniku pomyłki komórki a ja wskazuję, że komórki na narzuconym myśleniu nie wiedzą jak mają wykonywać czynności. Komórki nie wiedzą jak wykonywać czynności na paragrafach. Komórki wiedzą jak wykonywać czynności na rozumianym myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Stwórca wiedział jak stworzyć człowieka na systemach neurologicznych które ze sobą współpracują.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz