sobota, 18 kwietnia 2015

CZŁOWIEK NA NARZUCONYCH SŁOWACH TO ZŁOCZYŃCA I CZŁOWIEK CIEMNY

Słowa jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie złoczyńcy i wykonującego myślenie złoczyńcy. Tych złoczyńców widać jak zadziałali kiedy przeczytali, że ja napisałam m.in. do ludzi na Uniwersytecie Carnegie Mellon, że odkryte w mózgu narzucone słowa jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa wypowiadane. Do czasu w którym nie napisałam, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak naturalne, że to rozbieżne cele to otrzymałam z Uniwersytetu Carnegie Mellon około czterystu podziękowań. W tym samym czasie usunięto ze stanowisk dyrektorów Departamentu Zdrowia w Polsce ludzi, którzy pisali do mnie pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Ci ludzie złoczyńcy wiedzieli, że trzeba do mnie napisać, że nowej dyrektor nie zgadza się to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka, że na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Ci świadomi złoczyńcy nie reagują na słowa Alberta Einsteina, który mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Lekarze psychiatrzy nie mówią o Andreasie Breviku, że jest niepoczytalny. Ja odkryłam, że niepoczytalni są ludzie, którzy wykonują myślenie złoczyńców. Ludzie władzy mówią, że jak mówi przywódca kraju to mówi cały kraj, a ja nie mówię tego co mówią złoczyńcy w Polsce, a żyjemy w tym samym kraju. Odkryłam, że złoczyńca jest świadomie czyniącym zło. To paskudztwo na którego cześć wiwatowały miliony ludzi jakim był Adolf Hitler opracowywało mordowanie ludzi i świadomie budowali obozy zagłady. Wolę tych morderców wykonywali ludzie którzy mówili, że dla nich słowa morderców są prawem. Ci świadomi mordercy czytają to co ja piszę, gdyż dzisiaj nie mogłam nadać mojego odkrycia do Uniwersytetu Moskiewskiego im Łomonosowa. Rozłączali mnie po kilka razy, a nawet zdarzyło się, że wiadomość przeszła, a nie pokazywali, że przeszła. Nadałam więc tyle razy aż otrzymałam wiadomość, że przeszła.
Ludziom, którzy wykonują myślenie złoczyńców przekazuję, że na tym myśleniu złoczyńców nabyli stanu nierozumienia. Stan nierozumienia to stan ciemnoty. Złoczyńca mówi niezrozumiałymi paragrafami. Złoczyńcy stojący na czele kościoła mówią, że ludzie na myśleniu Boga cierpią za kogoś, gdyż za Adama i Ewę, a ja wskazuję na mózg, że w nim są oddzielone słowa Stwórcy od słów narzuconych przez człowieka. Na myśleniu Stwórcy wszyscy rozumieją. Lekarzom psychiatrom przekazuję, że umysłowo chory człowiek to złoczyńca i człowiek wykonujący wolę złoczyńcy. Lekarzom neurobiologom przekazuję, że inne myślenie w mózgu to myślenie złoczyńcy i wykonującego myślenie złoczyńcy.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz