piątek, 3 kwietnia 2015

INNYM JEST CZŁOWIEK NA MYŚLENIU JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU I INNYM NA MYŚLENIU PRZEZ SIEBIE NARZUCONYM

Ta inność człowieka na myśleniu jakie jest w naturze mózgu od człowieka na myśleniu przez człowieka narzuconym polega na innej energii jaka jest w człowieku. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a na myśleniu narzuconym przez człowieka jesteśmy na nie wiadomo jakiej energii, ale na pewno złej. Stwórca nie zna myślenia opartego na kłamstwie jakim posługuje się człowiek. Stwórca dokonał układów z pierwiastków na jakich stworzył anatomię człowieka. Człowiek, który kłamie nie dokonał żadnych układów z pierwiastków gdyż nie ma do czego ich ułożyć gdyż nie ma stworzonego przez siebie ciała do jakiego dokonałby tych układów z pierwiastków. Energia na myśleniu narzuconym przez człowieka w człowieku jest, a na niej zaburzone ciało, a mózg zburzony myśleniem opartym na kłamstwie. Na myśleniu narzuconym przez człowieka jest bałagan w myśleniu w mózgu i bałagan w odczuwaniu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w mózgu jest myślenie narzucone przez człowieka i że mózg wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tym myśleniu narzuconym przez człowieka jest bałagan w mózgu i bałagan w  energii. Odkryłam również, że w naturze mózgu jest porządek i w energii na jakiej oparte jest ciało człowieka jest porządek. Odkryłam, że porządek w energii na jakiej oparta jest psychika i ciało utrzymuje się jeśli człowiek posługuje się myśleniem na jakim oparty jest ten porządek. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest mówienie prawdy a zatem porządek w energii na jakiej oparte jest ciało utrzymuje się jeśli mówimy prawdę. Zajmująca się wiedzą opartą na nauce o podświadomości prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Podświadomość oczywiście podporządkowuje się myśleniu Tego na Kogo myśleniu jest stworzona. Dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył podświadomość i odkrył, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a zatem ta psychika to podświadomość o jakiej Maria Szulc pisze, że podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem psychika jaką Zygmunt Freud odkrył, że to podświadomość, to psychika oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. My w stanie tej podświadomości nie znamy słów. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, ale nic innego w człowieku nie odkrył stworzonego na myśleniu człowieka ażeby można było stwierdzić, że człowiek ma coś stworzonego przez siebie co jest oparte na jego myśleniu. Naukowcy odkryli, że myślenie narzucone przez człowieka jest w mózgu a ja odkryłam, że to myślenie narobiło w mózgu niesamowitego bałaganu. Naukowcy też odkryli, że to myślenie narzucone przez człowieka mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że to myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Zatem odkryłam, że człowiek narzuconym przez siebie myśleniem w mózgu narobił bałaganu i tym myśleniem zadaje cierpienie i śmierć złą energią jaką wytworzył narzuconym przez siebie myśleniem.
W naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie a ludzie wprowadzili chaos w mózgu i energii. Prof. Włodzimierz Sedlak odkrywca krzemowej teorii życia mówi, że w energii jest taki chaos że nazywa go zupą kwantową. Odkryłam, że ten chaos w energii to dzieło myślenia narzuconego przez ludzi. Albert Einstein mówi, że ten chaos w energii to grożąca katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja opierając się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, ale jak powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie problemy jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu na jakim widzę, że całe ustanowione prawo to przerażający stan myślenia ludzi kłamców. Wszyscy ludzie mają w naturze mózgu takie same myślenie a na nim porządek w myśleniu i w energii, a wykonują myślenie oparte na bałaganie którego skutkiem są same problemy. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje w innym miejscu w mózgu myślenie narzucone i problemy, a ja wiem, że za który przepis prawa ludzi bym się nie zabrała to jego skutkiem jest zawsze problem. Ludzie przychodzili do mnie po pomoc i ja im wygrywałam sprawy, a pewnego dnia zwróciłam swoją uwagę na to, że oni mówią, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem ich okradli a oni mówią, że chcą ażebym opierała się na myśleniu ludzi którzy ich okradli. Zatem odkryłam, że ludzie którzy chcą wykonywania prawa ludzi też chcą opierania się na kłamstwie na jakim w mózgu jest bałagan. Ja im wygrywałam sprawy na myśleniu na jakim jest porządek. Ja w sprawach przywracam porządek, a Sądy mówią, że zabrać mi prawo wykonywania zawodu na myśleniu jakim przywracam w sprawach porządek. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający myślenie i ten kto ma problemy, a kim jest wykonujący narzucone myślenie mają rozbieżne cele. Ja odkryłam te rozbieżne cele, że to okradanie przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Odkryłam, że ten chaos w energii jaki widzi Włodzimierz Sedlak jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie jakie wprowadzili ludzie na ziemi jako inne prawo jak prawo Boga. Jak Jezus przyszedł na ziemię to Go zamordowali. Ja odkryłam, że ludzie władzy okradają i pieniądze przeznaczają na produkcję i zakup broni do zabijania ludzi. Ludzie nazwali myślenie oparte na kłamstwie prawem na ziemi Boga stworzonej na energii opartej na porządku w myśleniu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym a dziennikarze komentujący to odkrycie mówią, że ten nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Ja mówię, że ten oparty na prawdzie mózg ma w sobie z nabycia myślenie samych kryminalistów, gdyż myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła.
Ludzie wykonują swoje oparte na kłamstwie myślenie na systemach neurologicznych, ale Stwórca oddziela systemy neurologiczne oparte na prawdzie od systemów neurologicznych opartych na myśleniu kryminalistów.
Zgodnie z prawem ludzi jest być kryminalistą, gdyż ludzie w ustanowionym przez nich prawie piszą, że ludziom wolno się skarżyć tylko na ich myśleniu. Ja odkryłam, że na myśleniu Stwórcy nikt zła nie czyni i dlatego ma mózg prawdomówny. Myślenie na jakim oparty jest mózg prawdomówny Maria Szulc pisze, że jest ludziom nieznane. Ja odkryłam, że myślenie jakie jest ludziom znane to myślenie oparte na kłamstwie na jakim ludzie ustanowili swoje inne prawo jak mają w naturze mózgu. Ludzie opierający się na kłamstwie chodzą do kościoła i tam otrzymują rozgrzeszenie z myślenia do oszukiwania. Odkrycia naukowe pokazują, że natura mózgu jest prawdomówna a z nabycia w mózgu jest myślenie oszusta. Mózg oddziela umysł kłamcy od umysłu Stwórcy. Dr psychiatra Karol Jung był tak przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli, że aż kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Ja mówię, że w naturze mózgu jest tylko umysł świadomy oparty na myśleniu Stwórcy na jakim w energii wszechświata jest porządek.
 
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz