poniedziałek, 1 czerwca 2015

ROZUM I BRAK ROZUMU SĄ OPARTE NA INNYM UMYŚLE

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. To myślenie na jakim oparty jest rozum ludzie wypowiadają jako prawdę. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym.
Odkryłam, że rozum i brak rozumu są oparte na innym myśleniu i że mózg oddziela to myślenie w dwóch różnych umysłach. Odkryłam, że umysł świadomy jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie na jakim oparty jest rozum i jest to naturalny dla ludzi umysł. Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a na emocjach oparte jest nasze odczuwanie. Zatem rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji na jakich oparte jest naturalne odczuwanie. Naturalne odczuwanie oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Odkryłam, że umysł nieświadomy jest oparty na słowach jakie mózg zna. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że do rozbieżnych celów  posługuje się innym myśleniem i że jest to myślenie oparte na kłamstwie. Dwaj wybitni psychiatrzy Zygmunt Freud i Karol Jung widzą, że człowiek na umyśle nieświadomym jest chory psychicznie. Ja wskazuję, że na rozumie w mózgu człowiek jest zdrowy psychicznie i ma zdrowe ciało. Zygmunt Freud odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że przy pomocy psychoanalizy trzeba leczyć ludzi którzy nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Odkryłam, że choroba umysłowa i psychiczna oparta jest na umyśle nieświadomym który powstał w mózgu z nabycia na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że umysł nieświadomy jest oparty na słowach jakie mózg zna. Tym znającym słowa jest człowiek. Mózg oddziela słowa z jakimi człowiek otrzymał mózg od słów wypowiadanych przez człowieka. Mózg oddziela słowa na jakich człowiek ma rozum od słów na jakich człowiek nie ma rozumu i oddziela je w innym umyśle. Odkryłam, że umysł świadomy oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że ludzie przechodząc na myślenie oparte na kłamstwie utracili rozum i zachorowali psychicznie. Odkryłam, że choroba psychiczna jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że choroba umysłowa jest oparta na słowach jakie mózg zna i wie, że trzeba je zakwalifikować do umysłu nieświadomego. Odkrycia naukowe jasno dowodzą, że mózg wie jakie słowa są oparte na prawdzie, a jakie na kłamstwie. Odkryłam, że jest skutek zakwalifikowania myślenia opartego na kłamstwie do umysłu nieświadomego, gdyż choroba umysłowa. Odkryłam, że choroba umysłowa jest oparta na braku rozumu. Odkryłam, że dla naszego mózgu normalnym jest mieć rozum. Odkryłam, że brakiem rozumu zajmują się oddzielne systemy neurologiczne na jakich człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam zatem, że o stanie człowieka  decyduje myślenie jakim się posługuje. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że te czynności są wykonywane na braku rozumu. Odkryłam, że anatomia jest oparta na rozumie i że jest zmieniona na braku rozumu. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest oparta na innym myśleniu aniżeli anatomia jest stworzona i tym innym myśleniem jest myślenie oparte na kłamstwie.
Ludziom nauki przekazuję, że opieram się na odkryciach naukowych i że jeśli coś jeszcze trzeba wyjaśnić to proszę mi zadać to pytanie i na pewno na nie odpowiem.
Ja opieram się na myśleniu opartym na prawdzie na jakim mam rozum i na tym rozumie przedstawiam ludziom w sądach i urzędach dowód na to, że myślenie zapisane przez ludzi władzy jako prawo jest oparte na kłamstwie. Ja na swoim rozumie oddzielam tak samo jak mózg myślenie oparte na kłamstwie od myślenia opartego na prawdzie. Ludziom nauki przedstawiam, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie mają złe emocje, a dla naszego odczuwania dobre emocje są normalnymi. Przedstawiam, że inne emocje są oparte na innej energii i że inna energia jest w człowieku na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Na tej innej energii opartej na innym myśleniu jak naturalne ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała.
Mózg oddziela psychikę i ciało oparte na rozumie od psychiki i ciała opartego na braku rozumu przy pomocy energii. Przedstawiam dowód na to, że Albert Einstein ma rację mówiąc, że zła energia oparta jest na sposobach myślenia ludzi, gdyż ja udowadniam, że te sposoby myślenia są oparte na braku rozumu. Energia jaka jest w naturze wszechświata i w naturze człowieka oparta jest na rozumie. Przedstawiam dowód na to, że  energia życia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na rozumie Stwórcy tej energii, a energia śmierci jest oparta na braku rozumu w mózgu i ten brak rozumu jest u ludzi w mózgu z nabycia. Rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a brak rozumu oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie ustanowili na kłamstwie na ziemi prawo a mózg wykazuje, że na tym prawie nie mają rozumu i są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania władzy, a w naturze mózgu nie ma myślenia władzy. W naturze mózgu jest myślenie Stwórcy mózgu.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz