czwartek, 6 sierpnia 2015

CHCIELI PRZECHYTRZYĆ STWÓRCĘ, A NABYLI BRAKU ROZUMU

Wiele lat temu widziałam nagłówek w gazecie "Rzeczpospolita" "Przechytrzyć Boga". Tego przechytrzenia Boga chcieli dokonać na swoim myśleniu do oszukiwania. Mózg należy do Tego Kto go stworzył, a Ten Kto mózg stworzył wykazuje posługującego się myśleniem opartym na kłamstwie, że nie ma rozumu. Poparcie mają duże ludzie kłamcy, ale tylko u kłamców. Mnie uznali, że za posługiwanie się na rozumie trzeba zabrać prawo wykonywania zawodu, a ja nie oddałam swojego rozumu kłamcom. Kłamcy mają wielkie uznanie, a ja tylko od ludzi opartych na rozumie, ale wolę mało ludzi z rozumem jak miliony bez rozumu.
O tym jakim jest prawidłowe myślenie zdecydował Stwórca mózgu i mózg Jemu się podporządkowuje. Zajmująca się wiedzą o podświadomości Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja mówię, że podświadomość to nasza natura i dla niej myślenie na jakim oparta jest podświadomość jest normalnym. Ciało funkcjonuje na myśleniu jakie jest w mózgu. Na całym świecie ogromna ilość ludzi za ogromne pieniądze zabrane ludziom zajmuje się odkryciami o funkcjonowaniu ciała i nie odkrywają. Ja widzę, że dr Deepak Chopra jasno wszystko o funkcjonowaniu ciała odkrył i nawet zrozumiał, że trzeba otworzyć dwie kliniki jedną dla ludzi z przekonaniami, że mają być leczeni chemią, a dla drugich z przekonaniami, że mają być leczeni naturalnie. Deepak Chopra opiera się na myśleniu i ogromna ilości ludzi nauki na całym świecie też opiera się na myśleniu. Rzecz w tym, że zależy na jakim myśleniu. Ludzie w Polsce za 11 miesięcy roku 2004 przegrali sprawy w sądach też na myśleniu i te przegrane wynoszą 99,5%. w kraju  Ja na swoim myśleniu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim. W województwie warmińsko-mazurskim przegrane wynoszą 99,6 %, a zatem moje myślenie jest unikalne tak jak na pewno dr Deepaka Chopry. To nasze unikalne myślenie jest oparte na rozumie jaki jest w naturze mózgu. Gdyby dr Deepak Chopra nie posługiwał się myśleniem jakie jest w naturze mózgu to nie odkryłby funkcjonującego na tym myśleniu ciała. Ja na myśleniu jakie jest w naturze mózgu rozwiązałam funkcjonowanie mózgu i poznałam grawitacyjną siłę która łączy mózg z ciałem. Na tą moją wiedzę pracowało wielu ludzi i zawsze podaję ich nazwiska i są to ludzie również opierający się na rozumie jaki jest w naturze mózgu. Zygmunt Freud nigdy nie odkryłby podświadomości gdyby nie miał myślenia opartego na myśleniu podświadomości. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nigdy nie odkryliby myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów gdyby im się nie zgadzało myślenie oparte na rozumie jakie jest w naturze mózgu. Ja też widzę to myślenie do rozbieżnych celów w ustanowionym przez ludzi prawie i też na nie robię sprzeciw.
Wstrętnym ludziom obcinającym płetwy rekinom i robiącym krzywdy innym zwierzętom zgadza się myślenie do zadawania cierpienia. Ich nie obchodzi cierpienie tych zwierząt. My też jesteśmy oparci na odczuwaniu i człowiek posługujący się takim samym myśleniem nie zadaje cierpienia czyjemuś odczuwaniu. Wszyscy musimy jeść, a więc niech zabije to zwierzę w sposób ażeby nie cierpiało. Ludzie w szpitalach wołają o znieczulenie, a cierpienie zadawane innym ich nie obchodzi. Zabieranie ludziom pieniędzy to zadawanie im cierpienia. Wyrzucanie ludzi z domów i wywożenie ich do obozów śmierci to zadawanie im cierpienia. To ludzie robią ludziom. Zabijanie ludzi na wojnach to czynienie im zła. Ludzi nikt nie je a więc nie trzeba ich zabijać. Myślenia do znęcania się nad ludźmi i zwierzętami Stwórca nam nie dał.
Wszyscy w naturze mamy takie same myślenie na jakim oparte jest nasze odczuwanie i naszemu odczuwaniu nie można zadać cierpienia energią życia. Energia życia jest wieczna. Rozum Stwórcy i oparta na nim energia życia są wieczne.
Ludzie zadający cierpienie to wstrętni ludzie i bardzo dobrze, że muszą funkcjonować na energii opartej na ich umysłowej chorobie. Ci wstrętni złoczyńcy uznali, że na swoim myśleniu do zadawania cierpienia przechytrzą Stwórcę. Chodzi tego paskudztwa po ziemi napadającego na ludzi i inne stworzenia i doszli do otrzymania takiego poparcia, że myślenie do zadawania cierpienia nazwali prawem. Myślenie do zadawania cierpienia nie jest oparte na rozumie. Człowiek który ma rozum nie zadaje cierpienia. To prawidłowe, że ludzie zadający cierpienie mają zmienioną anatomię na anatomię złoczyńców. Zwierzęta czują to paskudztwo ze złą energią i się ich boją. Dopóki ludzie nie wypowiadali innych słów jak są w naturze mózgu nikt się nikogo nie bał. Wymyślili myślenie do zadawania cierpienia i na wymyślonych słowach nabyli odczuwania złoczyńców. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu jakby był to Ktoś inny jak ludzie. On nas stworzył i nie opowiada się o Nim tylko wypowiada Jego słowa.
                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz