sobota, 8 sierpnia 2015

CZŁOWIEK TO MYŚLI I ENERGIA

Cały wszechświat to myśli i energia, ale ludzie wyszli z myśli na jakich oparta jest natura wszechświata. Na to wyjście z natury ludzie mają możliwość dzięki wypowiadaniu słów, ale to wyjście z natury jest na zgubę człowieka. W wyniku narzucenia słów przez człowieka w człowieku i we wszechświecie pojawiła się zła energia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że człowiek na narzuconych słowach funkcjonuje na innych systemach neurologicznych jak na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek wszedł w inne słowa, ale też w inną energię, a ta inna energia jest zła, gdyż człowiek na niej cierpi. Ludzie narzucający słowa zrobili też zło naturze gdyż wprowadzili w nią narzucone słowa i te stworzenia znalazły się na energii która zadaje im cierpienie. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze Albert Einstein wskazuje, że jest ogromna ilość złej energii i mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Tego zła narobili ludzie narzuceniem słów. Natura jak widać reaguje na narzucone słowa przejściem na funkcjonowanie na energii która zadaje cierpienie i prowadzi na śmierć. Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów, a ja wskazuję, że mózg i energia reagują na narzucenie słów. Inne myślenie jakie narzucili ludzie to myślenie na jakim ludzie wykonują swoją wolę. Jest to myślenie oparte na kłamstwie, gdyż ludzie nie stworzyli świata w którym wykonują swoją wolę. To źle zachowujący się ludzie którzy o tym co nie jest ich mówią, że jest ich. Ludzie użyli innych słów jak są w naturze i zapisali je w ustanowionym przez nich prawie w którym piszą, że wszystko co jest w naturze jest ich i sprzedają ludziom to co jest w naturze. Ludzie zamieniają mienie Stwórcy na pieniądze. Ludzie w ustanowionym przez nich prawie opartym na kłamstwie przyznali sobie prawo do mienia Stwórcy i do ludzi. Do przyznania sobie prawa do mienia Stwórcy użyli tylko innych słów jak są w naturze mózgu. Te inne słowa to słowa oparte na kłamstwie. Widzimy jak na całym świecie ludzie mają ustanowione prawo na słowach narzuconych przez ludzi i wykonują czynności na słowach ludzi. Neurobiolog Eric Kandel pokazuje nam tego skutek jakim jest zmieniona anatomia. Anatomia to odczuwanie. W naturze nikt nie zna słów i wszyscy wykonują czynności w oparciu o to co czują. Ludzie zmienili ten stan i wykonują słowa przez nich narzucone. Ludzie przeszli z myślenia opartego na prawdzie na myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie przeszli na wykonywanie narzuconych przez siebie słów, a odczuwanie i oparte na nim ciało jęczy z psychicznego bólu. Na całym świecie powstało pełno szpitali w których leżą ludzie z chorymi ciałami na wykonywaniu narzuconych słów. Nie tylko chorzy są ludzie ale wszystkie stworzenia w które ludzie wprowadzili narzucone przez nich słowa. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Albert Einstein też wskazuje na energię grożącą katastrofą na niewyobrażalną skalę że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że to źli ludzie. Przerażająca jest ilość złych ludzi i wszyscy widzimy, że oni stoją na czele mienia Stwórcy i wymierzają kary ludziom za nie wykonywanie ich woli. Wola człowieka to wola oparta na kłamstwie. Ludzie przeszli na wykonywanie woli ludzi posługujących się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie cierpią i skarżą się do sądów na zadane im cierpienie przy pomocy prawa, a sądy wydają wyroki, że ma być zgodnie z wolą ludzi opierających się na kłamstwie. Widziałam, że moi klienci którym długo nie wygrywałam spraw zaczynali się leczyć psychicznie lub leżeli w szpitalach i najczęściej na onkologii. Nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy, a w kraju jest przegranych ponad 99,5%. Nie wiedziałam, że wygrywam sprawy z powodu mojego innego myślenia jak myślenie zapisane, że to prawo ludzi. Chciałam ażeby wszystkie problemy ludzi były rozwiązane i zaczęłam dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Nie podobało to się Sędziom i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odtąd zaczęli orzekać, że ja nie postępuję zgodnie z prawem. Znałam już odkrycie naukowe które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i wskazywałam do Sądów, że te problemy ludzi są w ich mózgach i że w mózgach są narzucane zachowania które są skutkiem tych problemów. Nic to nie pomagało, a jeszcze źli ludzie przyczynili się do tego ażeby Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Stało się to od momentu w którym napisałam, że wykazywane przez mózg narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że zatem mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w tym odkryciu i nie wierzę ażeby tym ludziom nie zgadzało się moje odkrycie, że narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. W Departamencie Zdrowia w Polsce byli dwaj Zastępcy Dyrektora którym zgadzało się to co piszę i pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Mówiłam, że ludzie są chorzy na wypowiadaniu innych słów aniżeli ciało jest stworzone. Tych Dyrektorów też usunięto, a nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych. Zatem wskazuję jak złymi są ludzie. Jezus o tym wiedział, że na narzuconych słowach ludzie są złymi i dlatego Naukowcy odkryli, że sam szykował się na śmierć. Jezus po to przyszedł na ziemię ażeby wystąpić przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem i śmiercią wskazał, że to złoczyńcy. Ludzie złoczyńcy wydali wyrok na swojego Stwórcę. Ludzie złoczyńcy mówili do Jezusa, że oni rządzą Jego światem i oni wydają wyroki na narzuconych przez nich słowach. Ludziom jak widać podoba się myślenie oparte na kłamstwie gdyż to myślenie króluje na ziemi. Psychiki i ciała cierpią od zadawanego im cierpienia słowami opartymi na złej energii. Ludzie kościoła widać, że wiedzą, że Jezus był Bogiem gdyż piszą na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Odkryłam, że na myśleniu Boga oparte jest odczuwanie, a w myśleniu opartym na kłamstwie nie ma uczuć. Odkryłam, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie są złoczyńcami gdyż w tym myśleniu nie ma uczuć. Ludzie którzy przeszli na myślenie oparte na kłamstwie stali się ludźmi bez uczuć. Nie widziałam dlaczego wiele lat temu odczułam wspaniałe emocje miłości patrząc na aktorkę występującą w filmie który oglądałam. Po wielu latach kiedy nie myślałam o żadnych miłościach i nie chciałam żadnych miłości spotkałam człowieka na którego popatrzyłam około 10 minut i ciągle mi się przypominało jego poruszanie i było to wspaniałe odczuwanie. Zastanawiałam się co to jest, że moje odczuwanie tak reaguje na poruszanie się tego człowieka. Z takim wspaniałym odczuwaniem  mam do czynienia jak słucham i patrzę na poruszanie się Ukraińskiego piosenkarza, który głównie śpiewa po rosyjsku Vitasa.  Pan Robert Janowski prowadzący program "Jaka to melodia" mówi na Vitasa, że to geniusz. Ten geniusz śpiewa pięciooktawowym kontratenorem, a ja mówię, że ten jego głos to głos oparty na energii podświadomości. Ja widzę, że to wspaniały człowiek po wypowiadanych przez niego słowach. Patrząc na tych ludzi opartych na energii miłości jestem szczęśliwa, a patrząc na ludzi obcinających płetwy rekinom to płaczę. Jedni i drudzy ludzie są ludźmi, ale jedni dobrymi, a drudzy złymi. Ludzie z głosem o energii podświadomości mają miłość, a ludzie z głosem na energii opartej na narzuconych słowach nie mają uczuć. Ludzie bez uczuć mają w mózgu z nabycia myślenie oparte na kłamstwie  i na nim mają z nabycia w ciele energię bez uczuć opartą na narzuconych przez nich słowach. Ludzie na narzuconych słowach mają chorą psychikę i chore ciała. Ich zła energia zadaje cierpienie zdrowym komórkom opartym na słowach jakie są w naturze mózgu.
Nieliczni dobrzy ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu żyją wśród złych ludzi. Ci źli ludzie są tak bezczelni, że mówią do ludzi, że ich myślenie jest dla nich prawem. Stwórcę zamordowali, a na ludziach pod groźbą kar wymuszają uznawania ich myślenia opartego na kłamstwie za prawo. Ci źli ludzie wiedzą, że ludzie wierzą w Boga i pokazują, że oni też. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innych słów jak Boga, a ludzie uważają, że ci ludzie są zastępcami Boga.
Stwórca nie ma żadnych swoich zastępców i każdego kłamcę wykazuje tak samo w mózgu i każdym tak samo zajmują się systemy neurologiczne bez uczuć.
                                                                                   
                                                                                          Barbara Paul
           

                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz