piątek, 7 sierpnia 2015

MYŚLI ZŁE TO MYŚLI BEZ UCZUĆ

Karol Jung mówi, że człowiek ma myśli złe od jakich jest uzależniony i na nich idzie i nie wie dokąd i na których nie wie co robi. Karol Jung odkrył, że uzależnienie od myśli jest oparte na umyśle nieświadomym. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, a Karol Jung kłócił się z nim, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Karol Jung widzi, że ludzie na umyśle nieświadomym mają chorą psychikę. Ja odkryłam, że Zygmunt Freud odkrył zdrową psychikę opartą na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że psychika jest inna na myśleniu na jakim oparty jest rozum i inna jest na myśleniu w którym nie ma rozumu. Odkryłam, że myślenie w którym nie ma rozumu to myślenie wymyślone przez człowieka. Odkryłam, że psychika jest chora na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Odkryłam, że myślenie wymyślone przez człowieka jest do czynienia zła i dlatego psychika jest chora. Odkryłam, że psychika jest zdrowa na myśleniu do czynienia dobra i dlatego zachorowała na myśleniu do czynienia zła. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję na cierpiących ludzi jak boją się tych ludzi potworów. W warunkach pokoju ludzie też bali się ludzi potworów gdyż wymierzali im kary za nie dawanie im pieniędzy. Ja mówię, że ażeby bać się człowieka to trzeba wykonywać jego wolę. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli złoczyńcy i dlatego ludzie i inne stworzenia boją się tych ludzi. Ja mówiłam do ludzi, że wykonywanie woli ludzi zapisanej jako prawo ludzi zadaje cierpienie, ale nie mogłam znaleźć ludzi którzy nie chcieliby wykonywać woli złoczyńców. Zatem mózg dobrze wie, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający wolę i człowiek wykonujący narzucaną wolę. Ja też znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem ale nie chciałam wykonywać myślenia które zadaje cierpienie. Jestem bardzo osamotniona w moim sprzeciwie na wykonywanie woli złoczyńców. Ludzie nauki też nie widać ażeby im nie zgadzało się myślenie złoczyńców. Zatem Albert Einstein dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że jest jej tyle, że grozi śmierć życia na ziemi. Sposoby myślenia ludzi to wola człowieka. Na woli Stwórcy w naturze wszechświata jest tylko energia życia. Ludzie cierpią i umierają na energii śmierci jaką mają w sobie z nabycia na myśleniu przez siebie wymyślonym do czynienia zła.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz