wtorek, 11 sierpnia 2015

PODAJĘ LEKI NA WSZYSTKIE CHOROBY

Zdrowie lub choroby są oparte na myśleniu. Mózg oparty jest na myśleniu. Ciało jest połączone z mózgiem. Połączenie ciała z mózgiem jest oparte na połączeniu energii z myśleniem. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest zdrowy. Zdrowie jest oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Rozum w mózgu który nie zna słów oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie.
Na rozumie w mózgu który nie zna słów oparta jest psychika i ciało. Rozum na jakim oparta jest psychika i ciało to myślenie Stwórcy mózgu, psychiki i ciała. Do wystąpienia choroby umysłowej a na niej opartej chorej psychiki i chorego ciała doszło w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia opartego na kłamstwie. Mózg wykazuje, że to myślenie narzucone przez człowieka jest do rozbieżnych celów  i Naukowcy odkryli, że człowiek na tym myśleniu funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu. Ja odkryłam, że w tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma energii opartej na układach z pierwiastków na jakich człowiek jest zdrowy psychicznie, ma zdrowe ciało oraz wolny mózg.
Chcąc powrócić do zdrowia trzeba opierać się na myśleniu na jakim oparte jest zdrowie, czyli na myśleniu opartym na prawdzie. Powracając na myślenie oparte na prawdzie wchodzimy w energię życia. Pozostaje nam jednak chore ciało na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie wszystko rozumiemy i wtedy należy wypowiadać, że nie posługuje się słowami opartymi na kłamstwie.  To powtarzanie przywróci mózg do stanu opartego na prawdzie na jakim czujemy wolność słów. Wolność słów to wolność mózgu i wolność ciała. Wtedy trzeba powtarzać, że nie mam złych emocji. Złe emocje ma złoczyńca. Jeśli jest prawdą, że nie mamy złych emocji to ciało powraca na energię życia opartą na dobrych emocjach.
Moje odkrycie pokazuje, że ludzie weszli do piekła narzuceniem myślenia opartego na kłamstwie i wyrażaniem złych emocji do innych ludzi i innych stworzeń. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie wyrażają do siebie dobre emocje. Jeśli mamy w mózgu myślenie oparte na prawdzie i spotkamy człowieka z myśleniem opartym na prawdzie to czujemy miłość. Jak słuchamy głosu człowieka opartego na prawdzie to czujemy miłość. Jak słyszymy muzykę człowieka opartego na prawdzie to czujemy miłość. To energia miłości jest w muzyce opartej na prawdzie.  Miłości nie mają ludzie kłamcy, a zamiast miłości mają nienawiść. Myślenie oparte na kłamstwie narzucili ludzie, którzy nienawidzą ludzi. Ażeby okradać ludzi to trzeba ich nienawidzić. Ażeby wydawać decyzje w sprawie człowieka to trzeba być złoczyńcą. Celem ludzi kłamców jest ażeby ludzie wykonywali ich wolę. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli kłamcy. Ogromna ilość ludzi woła, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem. Ludzie kościoła mówią, że to jakiś niewidzialny szatan namawia ludzi do zła, a ja mówię, że ten szatan jest widzialny i że tych widzialnych szatanów jest niewyobrażalna ilość. Ci ludzie szatany zaburzyli świat Stwórcy szatańską energią opartą na kłamstwie. Nigdy nie otrzymałam od żadnego człowieka kościoła pisma, że mu się zgadza myślenie oparte na prawdzie, a z ludźmi kościoła z którymi rozmawiałam robili stanowczy sprzeciw na odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze które wykonują swoją wolę. Nie można przemówić do złoczyńców. Albert Einstein bez wątpienia mówił ludziom władzy, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja opieram się na odkryciach naukowych i nie raz ludzie widzą do jakich Instytutów Naukowych i Akademii Nauk wysyłałam moje odkrycia a oni milczą. Ludzie dają pieniądze dla ludzi nauki którzy nie reagują na uśmiercanie ich na wykonywaniu kłamstwa. Ja wskazuję, że ludzie mają w sobie energię która ich uśmierca na myśleniu opartym na kłamstwie, a ludzie nauki milczą. To mordercy chcą śmierci ludzi. Ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła milczą. Ludzie złoczyńcy nie tylko milczą, ale robią starania o ukrycie moich odkryć ażeby mogli dalej uśmiercać ludzi. Podaję jasne dowody na to, że anatomia jest zmieniona u ludzi którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie a ludzie nauki milczą. Dziennikarze pokazują złych ludzi, a ja wskazuję, że człowiek jest złym na myśleniu opartym na kłamstwie, a oni milczą. Jezusa zamordowali, a na moje odkrycia zaburzają mi komputer i wykazują, że tylko niewielka ilość ludzi nie jest oszustami. Na twitterze kiedyś pisali do mnie, że jestem na pierwszym miejscu pod względem czytania, a jak złoczyńcy się o tym dowiedzieli to zaczęli usuwać ludzi którzy wchodzili jako Obserwatorzy tego co piszę. Ludzie kłamcy są różnego rodzaju oszustami od mniejszych oszustów okradających przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie po wielkich już złoczyńców którzy są wrednymi w środku ludźmi i mordercami. Ci mordercy ludzi za pieniądze zabrane ludziom produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Ci mordercy na myśleniu władzy uczą młodych chłopaków zabijania ludzi. Stosowali przez wiele lat przemoc wymuszaniem przyjścia do wojska gdzie uczyli zabijania ludzi. Po wykonaniu zabijania przyjeżdżają psychicznie chorzy, a wiele głupich matek przyjmuje odznaczenia od morderców ich synów. Ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie stali się złoczyńcami. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Kłamca narzucający słowa nabył anatomii psychopaty, a kłamca wykonujący słowa złoczyńcy nabył cierpiącej anatomii. Ludzie są takimi złoczyńcami, że ich nie obchodzi, że Stwórca ich mózgu wykazuje ich, że są oszustami i złoczyńcami. Dalej chodzą tak jak widzą to ludzie kościoła, że szatan namawia do wykonywania jego woli. Ludzie oszuści obiecują dobro, a okradają z dobra. Okradanie ludzi zgadza się złodziejom. To złodziej żyje z okradania ludzi. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu a namawiają na wybieranie ludzi którzy są przeciwko Bogu. Nie widać żadnego człowieka który reagowałby na odkrycie naukowe, które pokazuje, że mózg wykazuje, że człowiek na narzuconym myśleniu jest czyniącym zło. Ludzie złoczyńcy żyją z opowiadania o czynieniu dobra. Ludzie złoczyńcy żyją z pokazywania, że inni ludzie są złymi i pokazują ludziom, że zamykają ich do więzienia. Zamykają ludzi do więzienia ludzie złoczyńcy. Prawo jest oparte na myśleniu opartym na kłamstwie, a myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła.
Pokazuję zaburzone ludzkie mózgi myśleniem opartym na kłamstwie na jakim człowiek cierpi i szuka o co chodzi. Chodzi o myślenie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek nie wie o co chodzi. Ja wiem o co chodzi i w każdym przepisie prawa kłamców wskazywałam na słowa przy pomocy których ludzie kłamcy oszukują ludzi i okradają i zabijają. Nie wiadomo co będzie z tymi zapaskudzonymi mózgami. Naukowcy widzą, że straszne tragedie czekają ludzi i mówią, że kiedyś świat wróci do swojego naturalnego dla niego stanu stałego. Ten stały stan Naukowcy pokazują, że kiedyś był i że wszystko tak dobrze działało, że Stwórca niby się nudził. Wskazuję na zmienioną energię która pędzi jak oszalała na myśleniu na jakie Albert Einstein wskazuje, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Niewyobrażalna ilość ludzi złoczyńców. Zła energia jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie stworzeni na myśleniu opartym na prawdzie, a Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają tego myślenia. Odkryłam to myślenie jakie jest w naturze mózgu i dziwiłam się, że nikt nie chce o nim słuchać. Jeden raz napisała do mnie jedna osoba z Polskiej Akademii Nauk, że w zupełności się ze mną zgadza, ale że moja walka jest walką z wiatrakami, gdyż rządzą politycy, prawnicy i mafie. Drugi raz napisali do mnie każdy z osobna Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Pewnego dnia odwiedził mnie przyszły wtedy Minister Sprawiedliwości i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która pisze, że to co ja piszę o systemach neurologicznych, że na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek jest na energii śmierci jej się nie zgadza.
Ja przekazuję ludziom którym się zgadza myślenie oparte na prawdzie, że na nim oparte jest zdrowie i życie i że uczciwi ludzie wykonują wolę Stwórcy, a nie ludzi złoczyńców posługujących się innym myśleniem jak Ten Kto dał im życie
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz