czwartek, 6 sierpnia 2015

ZŁOCZYŃCY OSKARŻAJĄ STWÓRCĘ, ŻE CIAŁO CIERPI OD CZYNIENIA ZŁA

Ludzie złoczyńcy chcieliby ażeby ciało nie było czujące. Mówią o człowieku przyszłości na protezach. Nie mówią czy nie chcą seksu, a seks jest oparty na uczuciach. Seksu widać, że chcą bo gwałcą ludzi i pozostawiają ich cierpiącymi. Złoczyńcy zatem chcą ażeby oni nie cierpieli, a ludzie i inne stworzenia którym zadają cierpienie mogą cierpieć. Człowiek złoczyńca chce ludzi którzy są złoczyńcami. Ja widzę, że to tylko złoczyńcy chcą ludzi bez uczuć, gdyż jest wielu wspaniałych ludzi którzy mają uczucia. Tych wspaniałych ludzi którzy mają uczucia widać wśród zwierząt, lasów, łąk, wód i skrzywdzonych przez złoczyńców ludzi. Ludzie złoczyńcy to ludzie wymuszający wykonywania ich woli. Tych ludzi złoczyńców jest ogromnie dużo, gdyż na woli ludzi ustanowione jest prawo. Z wykonywaniem woli ludzi mamy do czynienia z wykonywaniem woli złoczyńców. Na wykonywaniu woli ludzi zajmuje się zadawaniem cierpienia. To ci ludzie dla których zadawanie cierpienia stało się normalnym chcą ludzi bez uczuć. Trzeba by im odebrać seks i zrobić ich z  żelaza. Niektórzy z ludzi mówią, że małe dzieci wypowiadają słowa ludzi których słyszą, a ja mówię, że ja widziałam stosy prawa opartego na woli ludzi i nie nauczyłam się wypowiadania słów ludzi. Zatem trzeba chcieć wypowiadać słowa oparte na woli ludzi. Ja na te słowa naturalnie robię sprzeciw gdyż niedobrze mi się robi od tych słów jakimi posługują się złoczyńcy. Przez kilka dni wychodzą mi łzy po programie w którym złoczyńcy obcinali płetwy rekinom i półżywe wrzucali do wody. Ci ludzie złoczyńcy nie mają uczuć. Dowód utraty uczuć to wykonywanie czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest bez uczuć. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kontrola skarbowa jest oparta na wykonywaniu woli ludzi, a psychika jest oparta na woli Stwórcy. To przez ludzi wykonujących wolę ludzi i przez ludzi wymuszających wykonywania ich woli są potrzebne szpitale psychiatryczne i wszystkie inne szpitale. W szpitalach leczy się uczucia. Uczucia mają chore ludzie wykonujący wolę ludzi i ludzie wymuszający wykonywania woli ludzi. Ludziom medycyny wskazuję na mózg który wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że to na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu psychika i ciało są chore na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że to złoczyńca wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli złoczyńcy. Każdy człowiek wykonujący słowa złoczyńcy ma cierpiącą psychikę bo psychika jest oparta na słowach Dobroczyńcy. Stwórca nie wymusza wykonywania Jego woli i dlatego psychika jest wolna i szczęśliwa.
Bandyci obleźli świat oparty na uczuciach.

                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz